Sorry. Het positieve is dat jij meer gewicht in de schaal legt.quote:
Zegt iemand die compleet ongeschikt is als FA.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gemeen doen vandaag, dus laat ik het houden bij: ik denk niet dat jij helemaal geschikt bent
Wat jammer dat je direct met een jijbak komtquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die compleet ongeschikt is als FA.
Daar is Danny toch nog mee bezig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook even overgeschakeld naar de nieuwe UI @:GGMM
Deze PI's/smileys vind ik al storend![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook de
heeft wit. Het oogt allemaal net niet.
Erg jammer
De nieuwe layout bedoel je?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook even overgeschakeld naar de nieuwe UI @:GGMM
Deze PI's/smileys vind ik al storend![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook de
heeft wit. Het oogt allemaal net niet.
Erg jammer
Dat impliceert humor, terwijl ik serieus was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jammer dat je direct met een jijbak komt
Ik weet natuurlijk ook niet of jij langer bent dan ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry. Het positieve is dat jij meer gewicht in de schaal legt.
Hei Elei Kuck Elei.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Oriente het volgende:
Over 2 weken naar Luxemburg.
GERNOT.
Ik ben 173 centimeter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk ook niet of jij langer bent dan ik.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat impliceert humor, terwijl ik serieus was.
nee hoor, ik begreep direct dat je dit meent.quote:
Dat heb je ook maar van je moeder toen ik haar anaal nam.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Oriente het volgende:
Over 2 weken naar Luxemburg.
GERNOT.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Twee weken naar Luxemburg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat jullie op vreetvakantie naar Spanje gaan en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Aaibaar.quote:
Dan heb je dus nog steeds overgewicht.quote:
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds overgewicht.
En niet te zuinig ook. Hoe kan je op 115 terechtkomen met die lengte
papzakquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.
Als je jezelf zo behandelt heb je ook geen klagen als iemand hier gemeen tegen je isquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |