en wat voor 1quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:16 schreef potjecreme het volgende:
Eindelijk een redelijke interruptie van Jetten.
Daar gaat het ook over met zijn getweet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Over de rol van wilders in het proces/
Wellicht minder gewicht leggen op zijn tweets.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan. Wilders mag alles doen wat hij wil.
Maar als hij een meerderheidskabinet wil vormen, zal hij zich als lijm moeten gedragen en niet als oplosmiddel.
Mjah. Als ik hier op het forum je voor van alles wat slecht is uit maak, maar IRL gewoon hartstikke normaal en vriendelijk tegen je doe, dan hebben mijn posts vast en zeker geen enkel effect op onze verstandshouding. /squote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.
Is het raar? Op dit moment is de beste oplossing voor Wilders misschien wel nieuwe verkiezingen (gezien de peilingen) dus dan kan je er keihard ingaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef tizitl2 het volgende:
Maar dit is van Wilders toch heel raar? Ik bedoel leuk dat hij dat velletje heeft getekend maar als je hem nu weer tekeer hoort gaan tegen de bevoordeelde NPO, de Islam weer als politieke ideologie en als gevaar hoort bestempelen etc.
Dan wordt Omtzigt hier toch 100% gerechtvaardigd in zijn vrees dat dat velletje feitelijk niet veel voorstelt?
Jazeker. Behalve in de ogen van de PVV stemmers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef tizitl2 het volgende:
Maar dit is van Wilders toch heel raar? Ik bedoel leuk dat hij dat velletje heeft getekend maar als je hem nu weer tekeer hoort gaan tegen de bevoordeelde NPO, de Islam weer als politieke ideologie en als gevaar hoort bestempelen etc.
Dan wordt Omtzigt hier toch 100% gerechtvaardigd in zijn vrees dat dat velletje feitelijk niet veel voorstelt?
Hij is de formateur.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
waarom gaat het alleen maar over Wilders zelf?
Je praat in cirkels. Omtzigt stopte omdat hij het velletje niet vertrouwde, Wilders toont nu aan dat dat terecht was. Klaar, niets meer op aan te merken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij schudt zijn ideologische veren niet af. Hadden meer partijen moeten doen.
Wie moet daar minder gewicht leggen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht minder gewicht leggen op zijn tweets.
Voor Timmermans en Caroline lijkt me minder gewicht altijd verstandig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie moet daar minder gewicht leggen?
Waarom? Het is toch gewoon een uitspraak?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht minder gewicht leggen op zijn tweets.
Oke ik heb het begin gemist. Dus hier kan ik niet echt op reagerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.
Wilders is toch echt de formateur hoor. Daarmee is het niet kunnen vormen van een coalitie toch echt primair zijn falen.quote:
De hijgerige journalistiek en politici. We hebben grotere zorgen dat een tweet over een zure vvd fractie voorzitter.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie moet daar minder gewicht leggen?
Nogmaals, jij bent af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Wilders is toch echt de formateur hoor. Daarmee is het niet kunnen vormen van een coalitie toch echt primair zijn falen.
Hij wil het juist niet over het verslag hebben. "Ga ik niet beantwoorden"quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gaat allemaal lekker over zijn verleden. Er ligt toch een verslag om te bespreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |