SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips
1 rol per week? staat genoteerdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 3 grote rollen dus ik heb nog zeker 3 weken plepa. Dank voor u interesse in mijn plepa voorraad. Het wordt zeer gewaardeerd
woensdag is wel valentijnquote:
quote:
Ik heb het hier #huize maily al een paar keer hard afgespeeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wrs heeft @:maily het daarom gepost
subtiele hintsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het hier #huize maily al een paar keer hard afgespeeld.
Vooralsnog wordt er geen sjoege gegeven.quote:
wie weet, misschien word je wel verrast morgenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt er geen sjoege gegeven.
Mja, kindjes die vragen![]()
Misschien moet ik zelf de stoute schoenen aantrekken.
Door niks te krijgen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet, misschien word je wel verrast morgen
Dat is geen verrassingquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door niks te krijgen?
geen idee, ik ken Maily's partner niet. ik wist niet eens of en eer partner wasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Door niks te krijgen?
Die is er zeker welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken Maily's partner niet. ik wist niet eens of en eer partner was
dat kan, maar toch ken ik hem nietquote:
Sowieso niet van ONZ, dus.....quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar toch ken ik hem niet
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
[ afbeelding ]
En ja, nog steeds in afwachting....
Hey Jij ook hierSPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zeker gedragen wij ons. Altijd, toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Sowieso niet van ONZ, dus.....
@:SwJ heeft weinig te vrezen in deze topicreeks iig. Wij gedragen ons gewoon
Jij wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwahhhhhh, ik denk dat ik hem maar ff in de gaten ga houden hoor!
O jee. Je bent de weg kwijtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nog steeds op zoek naar de weg terug
Heb je er wel een dan🤣quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah, ik kan mijn kelder niet eens meer vinden
2 zelfsquote:
Over de muur, over het gordijn.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2 zelfsEn dat is serieus
![]()
Nee ik wacht nu op de post apocalyptische atoombom met schilfers van Putin die alles en iedereen verrot maken en zombies worden en alleen maar konijnen eten voor hun bloed.
Ga die wereld uitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
Ja iets anders dan wat Loveyou dacht!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga die wereld uit
Een seconde en rij snel door die wereld uit
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
Oeps. Dan ben je er twee kwijt het is nog erger met je gesteld dan ik dachtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2 zelfsEn dat is serieus
![]()
Nee ik wacht nu op de post apocalyptische atoombom met schilfers van Putin die alles en iedereen verrot maken en zombies worden en alleen maar konijnen eten voor hun bloed.
1 in huis en 1 in schuur... Maar die zaten er al toen ik het kochtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Dan ben je er twee kwijt het is nog erger met je gesteld dan ik dacht
Ik mis dat wel. Al was het maar een kelderkast. Ik heb ze niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1 in huis en 1 in schuur... Maar die zaten er al toen ik het kocht
Ja extra ruimte is altijd fijn, en het is er koeler.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis dat wel. Al was het maar een kelderkast. Ik heb ze niet.
1 is best handig, 2 is kut helemaal als die onder je schuur is... Vochtige bende blijft dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis dat wel. Al was het maar een kelderkast. Ik heb ze niet.
Dat is een ander liedjequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Over de muur, over het gordijn.....
Ja zeker ik mis dat echt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja extra ruimte is altijd fijn, en het is er koeler.
Ja daar wordt niet gestookt natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1 is best handig, 2 is kut helemaal als die onder je schuur is... Vochtige bende blijft dat.
Nope en is wel een natte ruimte omdat ik daar water oppomp voor de tuin, dus in het voorjaar als het droog is volop luchten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar wordt niet gestookt natuurlijk
Je vergeet de demons uit de hel, maar die pak ik wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2 zelfsEn dat is serieus
![]()
O dat hoor je ook niet vaak. Dat mensen nog water oppompenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope en is wel een natte ruimte omdat ik daar water oppomp voor de tuin, dus in het voorjaar als het droog is volop luchten.
Haha is gewoon via puntstuk in de tuin met een elektrische pomp om de tuin de sproeien met mijn Gardena watersysteemquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je ook niet vaak. Dat mensen nog water oppompen
Ja handig als je ff een schuldeiser moet wegmoffelen of zo....quote:
Oh in een redelijk luxe wijk hierzo doen mensen dat ook nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoor je ook niet vaak. Dat mensen nog water oppompen
Ik begin vast te graven, breng maar langs. Zat ruimte in de tuin.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja handig als je ff een schuldeiser moet wegmoffelen of zo....M'n tuintje begint aardig uit te puilen nu.
Gelukkig heb ik die niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja handig als je ff een schuldeiser moet wegmoffelen of zo....M'n tuintje begint aardig uit te puilen nu.
O leuk. Hoor dat eigenlijk nooit van mensen die ik ken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh in een redelijk luxe wijk hierzo doen mensen dat ook nog.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begin vast te graven, breng maar langs. Zat ruimte in de tuin.
Schuldeisers of tuin?quote:
Ja we wilden een keer een huis in die wijk kopen. Een dame in de straat daar vertelde me dit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Hoor dat eigenlijk nooit van mensen die ik ken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schuldeisers of tuin?
Heel eerlijk kun je qua verbruik aan stroom van die pomp net zo goed leidingwater gebruiken.. Maar ja voor de tuin is leidingwater niet noodzakelijk.. Daarom doe ik dat via de pomp. Drinkwater is niet noodzakelijk voor de tuin.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Hoor dat eigenlijk nooit van mensen die ik ken.
Schuldeisers. Tuin heb ik er dan wel twee vanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schuldeisers of tuin?
O dat was het huis wat jullie zo graag wilde toen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we wilden een keer een huis in die wijk kopen. Een dame in de straat daar vertelde me dit.
Had ik geen problemen mee en die vrouw deed het ook al vele jaren zo zonder schade aan het huis.
Helaas werden we met een ton overboden voor dat huis!
Mijn tuintje krijgt gefilterd leidingwater!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk kun je qua verbruik aan stroom van die pomp net zo goed leidingwater gebruiken.. Maar ja voor de tuin is leidingwater niet noodzakelijk.. Daarom doe ik dat via de pomp. Drinkwater is niet noodzakelijk voor de tuin.
Jah!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was het huis wat jullie zo graag wilde toen.
Ik drink amper leidingwater, drink alleen water met bubbels... Ben ook wel beetje een verwende roos.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn tuintje krijgt gefilterd leidingwater!Veel te moeilijk om het filter te omzeilen!
Ow ik drink eigenlijk alleen cola, eiwitshakes, koolhydraatmengseltjes voor in de sportschool en Berenburg of whisky en dat soort dingen!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink amper leidingwater, drink alleen water met bubbels... Ben ook wel beetje een verwende roos.
O dat weet ik ook niet. Het was dan in ieder geval een van de tweequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
Of wacht, ik weet niet zeker of we het over het zelfde huis hebben nu; er waren er 2 die we ontzettend graag wilden hebben.
Die andere is ook weer razendsnel opnieuw te koop gezet.
Eentje was in een deftig klein dorpje, de andere was in een luxe wijk hier in de stad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik ook niet. Het was dan in ieder geval een van de twee
Ik kan mij nog wel herinneren dat jullie baalde dat je flink was overbodenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje was in een deftig klein dorpje, de andere was in een luxe wijk hier in de stad.
n dat deftige kleine dorpje kwam de makelaar met belachelijke eisen, en in die luxe wijk zijn we grof overboden door een stel pensionado's uit de Randstad.
Ah dan was dat in die luxe wijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat jullie baalde dat je flink was overboden
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom......dat is waar ik aan denk bij oude vriendschappen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:29 schreef maily het volgende:
Dat je via en via en via een youtubetje ziet en ineens heimwee krijgt naar een vriendschap van lang geleden .....
Klinkt een beetje bekendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom......dat is waar ik aan denk bij oude vriendschappen.
Gecombineerd met: "Als je wint, heb je vrienden..."quote:
Oh, je hebt het écht over een bepaalde vriendschap uit je verleden...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Gecombineerd met: "Als je wint, heb je vrienden..."
Dan zit je volledig in het diepste dal van je leven, en dan word je nog door je beste kameraad nog verder naar beneden getrapt omdat je zo zwak bent.
Laatste wat ik van diegene vernomen heb is dat het nu juist heel slecht met hem gaat.
Heb hem nog geprobeerd wat te helpen, maar hij was te ver heen.
Ah, deze niet gezien - ik was aan het typenquote:
ff in het kort;quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je hebt het écht over een bepaalde vriendschap uit je verleden...
Kut dat het zo gelopen is...
Ow ik dacht dat u van het vrouwelijke geslacht was.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
Voor![]()
kan ik hier wel zorgen
![]()
Voor de boobs moet je even 1 of 2 forumdeurtjes elders opzoeken
De echte mag je hier niet altijd postenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat u van het vrouwelijke geslacht was.
Manboobs dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval gelukkig niet zo dramatisch ...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Gecombineerd met: "Als je wint, heb je vrienden..."
Dan zit je volledig in het diepste dal van je leven, en dan word je nog door je beste kameraad nog verder naar beneden getrapt omdat je zo zwak bent.
Laatste wat ik van diegene vernomen heb is dat het nu juist heel slecht met hem gaat.
Heb hem nog geprobeerd wat te helpen, maar hij was te ver heen.
Potverrr - wat een verhaal een "sterk" staaltje van naastenliefdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
ff in het kort;
Vader terminaal ziek, moeder emotioneel enorm claimend, verschrikkelijk zware baan die totaal niet bij me past en waar ik steeds onderuit getrapt werd, verhuizing naar een ons-kent-ons dorp waar ik erg eenzaam was, zware burn-out, hulpverlening die me vooral wil oplichten op allerlei manieren en dan komt die kameraad waar ik 20 jaar mee bevriend ben die me helemaal onderuit trapt en totaal geen begrip toont en vindt dat ik zwak ben dat ik niet terug naar m'n werk toe ga.
Enorm beknopt, er speelde veel meer, zwaardere en complexere zaken.
quote:
WTF ......quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
ff in het kort;
Vader terminaal ziek, moeder emotioneel enorm claimend, verschrikkelijk zware baan die totaal niet bij me past en waar ik steeds onderuit getrapt werd, verhuizing naar een ons-kent-ons dorp waar ik erg eenzaam was, zware burn-out, hulpverlening die me vooral wil oplichten op allerlei manieren en dan komt die kameraad waar ik 20 jaar mee bevriend ben die me helemaal onderuit trapt en totaal geen begrip toont en vindt dat ik zwak ben dat ik niet terug naar m'n werk toe ga.
Enorm beknopt, er speelde veel meer, zwaardere en complexere zaken.
Ja ach, in zijn verdediging: hij bleek door de jaren heen steeds zwaardere psychische klachten te hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Potverrr - wat een verhaal een "sterk" staaltje van naastenliefde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja ik kwam in een herstellingsoord terecht en uhmmm.....een bepaalde therapie daar heeft nogal averechts geholpen!quote:
KIJK!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:49 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
Even gejat uit een SEX topic.
Have fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:50 schreef Sally het volgende:
Toetje:< Pakt een pollepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |