kom maar naar ahoy 23-24 febquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon lekker gaan dansen en muziek luisteren
neem aan toch wel koffiequote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch wel zonder iets erin he?
Koffie is viesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom maar naar ahoy 23-24 feb
[..]
neem aan toch wel koffie
Als je met iemand gaat dansen, zorg wel dat die niet op je tenen gaat staan. Vrouwen schijnen daar niet van te houdenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal doe ik zoiets wel in mijn vakantie ja.
Dat noem je een man die niet kan dansen en op de tenen van zijn partner gaat staanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan als een vrouwmensch schreeuwend, krijsend en gierend over iets dat er helemaal niet is dan
Ik heb kleine voetjes dus dat moet vast wel goed komen en anders laat ik mij gewoon naar huis dragenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je met iemand gaat dansen, zorg wel dat die niet op je tenen gaat staan. Vrouwen schijnen daar niet van te houden
[..]
Dat noem je een man die niet kan dansen en op de tenen van zijn partner gaat staan
Je weet wat ze zeggen over mensen met kleine voeten hequote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb kleine voetjes dus dat moet vast wel goed komen en anders laat ik mij gewoon naar huis dragen
A State of Trance? Wordt dat ook gestreamd?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom maar naar ahoy 23-24 feb
[..]
Hey Karzaiquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
A State of Trance? Wordt dat ook gestreamd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |