En uiteindelijk was jij degene die halverwege in slaap viel en ik degene die gister op 2 uur slaap de werkdag is doorgekomenquote:Op zondag 11 februari 2024 21:20 schreef Treinhoer het volgende:
Ik hou het vrij degelijk met een paar biertjes en ik denk dat ik zo nog wat pasta maak. Ik had geen zin om weer allerlei dingetjes te halen_! We kijken thuis met z'n tweetjes, al moet @:Moira wel op tijd beginnen morgen, dus die valt misschien halverwege in slaap
Weet ook niet wat er eventueel wordt weggegeven aan sponsoren etc (geen idee of dat een ding is), maar minimaal het dubbele is nog wel realistisch idd. Bizar voor 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:26 schreef RudyL het volgende:
[..]
Die is echt wel minimaal het dubbele, dat moet wel
En toch doet deze manier van verliezen minder pijn dan de throw / run optie van hen. Denk dat velen dat nog gelukkig maakt, dus ja dan accepteer je een F*ck you wel makkelijkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:56 schreef PirE het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)rshawn_to_49er_fans/
Een hart onder de riem van Marshawn Lynch voor alle fans van de Niners.
Ik vind hem lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:25 schreef Rnie het volgende:
Geen idee of deze al gepost is, maar dit is toch goud?
Ik dacht eerst dat dit nep was.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind hem lachen inderdaad.![]()
https://nypost.com/2024/0(...)playoff-game-doctor/quote:Chiefs fans suffering frostbite, need amputations after attending -4 degree playoff game, doctor says
Published March 7, 2024, 1:26 a.m. ET
Some Kansas City Chiefs fans who attended one of the coldest NFL games on record in January are now being recommended to schedule amputations following their hospitalizations for frostbite.
Seventy percent of frostbite patients that the Grossman Burn Center at Research Medical Center in Kansas City, Missouri received since January are being advised to undergo the life-altering procedure.
Many of the patients were among the daring fans who braved the elements at Arrowhead Stadium to watch the Chiefs’ 26-9 wild-card weekend victory over the Dolphins on Jan. 13.
“The patients who had their frostbite injuries along with the Chiefs game, they are just getting to the point now we are starting to discuss their amputations that might be necessary,” Dr. Megan Garcia director of the burn center told FOX 4 KC.
A fan goes shirtless during the Miami Dolphins-Kansas City Chiefs game on Jan. 13, 2024, in Kansas City, MO. 7
A fan goes shirtless during the Miami Dolphins-Kansas City Chiefs game on Jan. 13, 2024, in Kansas City, MO. AP
One fan, who only took their gloves off for five minutes to set up a tent in the parking lot, was left with red fingertips that have since turned dark blue and purple, photos shared by HCA Midwest Health to the outlet show.
Maar het was niet bij de SBquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://nypost.com/2024/0(...)playoff-game-doctor/
Ben nu ineens toch wel blij dat ik dit jaar niet bij de Superbowl was.....
quote:
https://uproxx.com/sports(...)cy-contract-details/quote:The Ravens Are Signing Derrick Henry To A 2-Year Deal
Derrick Henry has been one of the most consistently dominant running backs in the NFL for the past six years in Tennessee. The Titans built their offense around Henry and the running game, with the pass being a counter to the run rather than the other way around.
However, Tennessee decided this offseason to change their direction, firing Mike Vrabel and letting Henry hit free agency. This year’s class of free agent backs has done well, with Saquon Barkley and Josh Jacobs both getting big deals in Philadelphia and Green Bay respectively, while others like D’Andre Swift and Tony Pollard (who the Titans signed as Henry’s replacement) have gotten solid contracts as well.
The Baltimore Ravens have long been seen as a team interested in Henry, as their run-heavy style and desire to get downhill and play between the tackles with their running backs made them a fairly obvious fit for the former All-Pro. The question was whether they could figure out the financials, and on Tuesday they did just that agreeing to a two-year deal that guarantees Henry $9 million
Lekker is dat.. Gaat naar de Rams.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:02 schreef slacker_nl het volgende:
Jimmy G suspended for 2 games, cut by Raiders?
Hij heeft niemand doodgereden, dus dat scheelt wel. Maar het is niet heel slim van hem.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:51 schreef RudyL het volgende:
Ojee Rice what have you done... Gaat die Ruggs achterna?
Blijft een enorm bizar verhaal, hele leven van OJ.quote:
143.1 Y/G in 1973, absurd, ook nog een casual 129.8 in 1975.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Blijft een enorm bizar verhaal, hele leven van OJ.
Fantastische carričre in de NFL met als tegenhanger de moorden.
Hij had van mij nooit vrij hoeven te komen, maar goed, bijna 7 jaar heeft hij nog in vrijheid gehaald.
https://www.hln.be/meer-s(...)wel-zitten~a14d2a60/quote:Keert NFL-legende terug? Als er quarterbacks uitvallen, ziet Tom Brady comeback wel zitten
De legendarische quarterback Tom Brady (46) is bereid een terugkeer uit pensioen te overwegen als een team hem als medische joker zou willen aantrekken. Het zou dus enkel aan de orde zijn als er quarterbacks door blessures wegvallen. “Ik ben niet tegen dat idee”, antwoordde hij in de podcast ‘Deep Cut’ op de vraag wat hij zou doen als zo’n vraag zou komen.
Redactie 12-04-24, 11:48
0 reacties
De 46-jarige Brady nam in 2023 afscheid van de NFL. Met zeven overwinningen in de Super Bowl wordt de ex-speler van de New England Patriots en de Tampa Bay Buccaneers beschouwd als de beste ooit in het American Football.
De voormalige wederhelft van supermodel Gisčle Bündchen heeft de ambitie om eigenaar te worden van een team. Vandaag bezit hij al een (minderheids)aandeel in de Las Vegas Raiders. Mogelijk kan dat een struikelblok zijn met een rol als speler. “Ik weet niet of zij (de NFL, red.) mij eigenaar laten worden van een team. Ik ben nog altijd in goede vorm. Ik ben nog steeds in staat een bal te werpen. Ik weet niet of zij mij een beetje zoals MJ (Michael Jordan) laten terugkeren. Maar ik zou er niet tegen gekant zijn”, vertelde Brady.
Michael Jordan maakte in 2001 zijn comeback in de NBA op een moment dat hij mede-eigenaar was van de Washington Wizards. De basketgod droeg dat shirt tot 2003.
Brady wordt vanaf volgend seizoen een (goed betaald) analist bij Fox Sports, een nieuwe ervaring waar hij naar uitkijkt. “Ik hou ervan nieuwe uitdagingen aan te gaan en verschillende dingen in mijn leven uit te proberen.”
N00bvraag, maar zit er niet iets van logica in hun verklaring? Dat ze zelf denken klaar te zijn voor topresultaten en dus de komende jaren niet meer verwachten een toekomstige topquarterback te kunnen pakken in de draft, waardoor dit in hun ogen de laatste kans was, ook al hebben ze net de poeplap getrokken voor Cousinsquote:
Nee, want dat is juist een reden om dit en volgend jaar all-in te gaan (zoals de Texans bijvoorbeeld). Maar zelfs met hun logica is dit een 24-jarige jongen met een blessureverleden, dat is nou niet echt de diamant die zich lekker rusting zou kunnen ontwikkelen achter Cousins.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
N00bvraag, maar zit er niet iets van logica in hun verklaring? Dat ze zelf denken klaar te zijn voor topresultaten en dus de komende jaren niet meer verwachten een toekomstige topquarterback te kunnen pakken in de draft, waardoor dit in hun ogen de laatste kans was, ook al hebben ze net de poeplap getrokken voor Cousins
Hmm zo had ik er nog niet over nagedacht, zat eerst te denken wow dat doen ze leuk. Goede QB en beste EDGE, maar heeft ze inderdaad veel gekost, of het dat waard is valt wel te betwijfelen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Mykonos het volgende:
Ben wel benieuwd of de Vikingsstrategie gaat werken. Ze geven een hele hoop op in deze draft én die van volgend jaar om McCarthy en Turner te halen en hebben nauwelijks picks meer. Maar eigenlijk vervang je daarmee alleen Cousins en Hunter en wordt je per saldo niet veel beter. En het was niet alsof de Vikings vorig jaar in de buurt van een Superbowl kwamen. Het zijn nogal win-now moves terwijl ze gewoon vrij middelmatig zijn.
Die strategie werkte fantastisch voor de Seahawks, geen idee waarom ze er mee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:26 schreef RudyL het volgende:
[..]
Wat betreft 49ers, weer een pick die ze vroeger pakken dan vooraf is ingeschat. Hopelijk pakt het beter uit dan Kinlaw.
In de tijd dat ik ze volg hebben we meer aan de derde tot en met vijfde ronde draft spelers gehad dan de first round.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Die strategie werkte fantastisch voor de Seahawks, geen idee waarom ze er mee gestopt zijn.
Ik raad de Niners aan om vooral zo te blijven draften, trust the process.
Vorig jaar naar Duitsland (Frankfurt) geweest. Je kunt op een gegeven moment inschrijven voor de sale via ticketmaster, even de NFL website in de gaten houden. Het is wel een grote loterij dus zou er niet teveel op rekening dat het gaat lukken. Er stonden bij ons toen 1,5 miljoen mensen in de wachtrij, uiteindelijk één van ons gelukt om 4 kaarten te scoren. Kaartjes voor ons waren toen zo'n 160 euro per stuk. Goedkoop is het niet, maar wel een unieke kans om dit een keer mee te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die wel eens naar NFL in Europa zijn geweest, wanneer en waar komen kaartjes beschikbaar?
Net bekendgemaakt dat Jets en Vikings op 6 oktober in Londen spelen. Het is voor mij een duur grapje waarschijnlijk, maar zou het toch wel een keer overwegen...
Je mag mijn plek hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:33 schreef RudyL het volgende:
Mocht er dit jaar iemand afhaken in de FOK fantasy league dan zou ik wederom graag die plek invullen.
Ik doe (heel) graag weer mee dit jaar! Zal toch wederom moeten proberen om de titel te prolongerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
@:evenstar
@:Revolverocelot
@:Darkhorse16
@:Asschen_sukar
@:Keyos
@:Mooker
@:vanpers
Doet iedereen weer mee?
Met @:DaveDave09
@:Tweek
En @:RudyL
Hebben we dan een league van 10.
@:evenstar heb je nog de inloggegevens van vorig jaar?
Draft 31 augustus of 1 september?
Ik ben er weer bij. Beide data zijn prima qua draft wat mij betreftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
Yes lets goquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
Mag ik niet meer mee doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
Had even snel een lijstje uit een oud topic opgezocht, die zal dan niet helemaal up-to-date zijn geweestquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Mag ik niet meer mee doen?![]()
![]()
Ik kan trouwens beide dagen voor de draft
Beide tijdstippen zijn voor mij prima.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Draft gezet op 1 sep 21:00, als dat te laat is kan 20:00 ook nog wel.
Graag om 21:00 👍quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Draft gezet op 1 sep 21:00, als dat te laat is kan 20:00 ook nog wel.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet echt teruggelezen, doet iedereen nog mee of geeft iemand een plek aan @:RudyL?
Phantas Magoria Panthers @:Evenstar
Sinners
Cavaliers
Ocelot @:Revolverocelot
Goats
Sweet Lake Patriots
Jay-Jay
Mooker @:Mooker
Utrecht Domtorens @Tweek
Run CMC
Stagelopers @:Stage
Darkhorse Destroyers
Deze kan ik herinneren of achterhalen. Als je even je team claimtKijken wij weer verder!
Gezelligquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
Yes, present (Sweet Lake Patriots)!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef Darkhorse16 het volgende:
Sinners
RudyL @:RudyL
Goats @:SiebeJ
Sweet Lake Patriots @:Keyos
Jay-Jay @:vanpers
Utrecht Domtorens @:Tweek
Run CMC @:DaveDave09
Darkhorse Destroyers @:Darkhorse16
Volgens mij zijn we dan met @:Asschen_sukar en @:Keyos erbij compleet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef Darkhorse16 het volgende:
Sinners Asschen_Sukar
RudyL @:RudyL
Goats @:SiebeJ
Sweet Lake Patriots
Jay-Jay @:vanpers
Utrecht Domtorens @:Tweek
Run CMC @:DaveDave09
Darkhorse Destroyers @:Darkhorse16
Volgens mij zijn we dan met @:Asschen_sukar en @:Keyos erbij compleet.
Een auto draft voorbereiden, kan je zeg maar je spelers ordenen en pakt de autodraft dan je beste of kan het ook zijn dat je op de bank alleen maar WR's hebt omdat die nou eenmaal hoger op je lijst stonden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef Mooker het volgende:
Ik kan helaas niet bij de draft zijn morgen. Zal mn autodraft zo goed mogelijk voorbereiden, succes allen x
Enigszins dat laatste dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:40 schreef RudyL het volgende:
[..]
Een auto draft voorbereiden, kan je zeg maar je spelers ordenen en pakt de autodraft dan je beste of kan het ook zijn dat je op de bank alleen maar WR's hebt omdat die nou eenmaal hoger op je lijst stonden?
En ook zonde dat zo'n auto draft zo vroeg je Kicker / Defense opvult. Daar zat nog heel wat RB depth.quote:
Dat dacht ik al, had anders Chubb en Hockenson wel overwogen. Door het ontbreken ervan werd dat andersquote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef DaveDave09 het volgende:
Niet juist want hebben we nooit gedaan. Vorig jaar had volgends mij uiteindelijk iedereen die plekken weer leeg
Volg je ook NFL maat?quote:Op zondag 8 september 2024 19:49 schreef tong80 het volgende:
Kendrick Lamar treedt op tijdens de Super Bowl Halftime Show van 2025. Dat maakten de Amerikaanse rapper en songwriter en de National Football League (NFL) zondag bekend. De show vindt plaats op 9 februari in de Caesars Superdome in New Orleans.
[ afbeelding ]
Lamar maakte het nieuws bekend in een video, waarin hij zijn komst aankondigt terwijl hij voor een grote Amerikaanse vlag staat en een machine bedient die ballen een sportveld op schiet. ,,Ik wil niet dat je het mist, dus kom naar me toe op 9 februari in New Orleans”, aldus de rapper. ,,En trek je beste jurk aan. Ook als je vanuit huis kijkt.”
Rapper Jay-Z, die het optreden van Lamar organiseert met zijn entertainmentbedrijf Roc Nation, is blij met de komst van zijn vakgenoot. ,,Kendrick Lamar is echt een artiest en performer die je maar eens in een generatie tegenkomt”, zei hij tegen het Amerikaanse Variety. ,,Zijn diepe liefde voor hiphop en cultuur vormt zijn artistieke visie. Hij heeft een ongeëvenaard talent om cultuur wereldwijd te definiëren en te beďnvloeden. Kendricks werk overstijgt muziek, en zijn impact zal nog jaren voelbaar zijn.”
Het is voor Lamar de tweede keer dat hij te zien is in de pauze van de belangrijkste Americanfootballwedstrijd van het jaar. In 2022 deed hij mee tijdens het optreden van Dr. Dre, waarbij ook Mary J. Blige, Snoop Dogg, Eminem en 50 Cent acte de présence gaven.
https://www.ad.nl/show/ke(...)-show-2025~a295eaec/
Ik kijk zeker. Mooi dat het hier ook weer te zien is. "Vroeger" keek ik altijd op CNN. Was een uur per week. Spreken we over jaren80/90. Chicago Bears met The Fridgequote:Op zondag 8 september 2024 20:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volg je ook NFL maat?
Weer ouderwets lekker op espn
Ik volg het nu 15 jaar. Supporter van Washington redskins/commanders.quote:Op zondag 8 september 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk zeker. Mooi dat het hier ook weer te zien is. "Vroeger" keek ik altijd op CNN. Was een uur per week. Spreken we over jaren80/90. Chicago Bears met The Fridge
Nou ik werd "fan" van de Bears toen ze de SB wonnen. Daarna nooit meer.quote:Op zondag 8 september 2024 20:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik volg het nu 15 jaar. Supporter van Washington redskins/commanders.
In al die jaren nog nooit een playoff win gezien ha ha
Echt verdomme zeg....zowel bij NFL als bij college is er constant rock en zelfs metal. Iedereen gaat los, maar nee ze moeten het weer bij zo'n rotzooi houden.quote:Op zondag 8 september 2024 19:49 schreef tong80 het volgende:
Kendrick Lamar treedt op tijdens de Super Bowl Halftime Show van 2025. Dat maakten de Amerikaanse rapper en songwriter en de National Football League (NFL) zondag bekend. De show vindt plaats op 9 februari in de Caesars Superdome in New Orleans.
[ afbeelding ]
Lamar maakte het nieuws bekend in een video, waarin hij zijn komst aankondigt terwijl hij voor een grote Amerikaanse vlag staat en een machine bedient die ballen een sportveld op schiet. ,,Ik wil niet dat je het mist, dus kom naar me toe op 9 februari in New Orleans”, aldus de rapper. ,,En trek je beste jurk aan. Ook als je vanuit huis kijkt.”
Rapper Jay-Z, die het optreden van Lamar organiseert met zijn entertainmentbedrijf Roc Nation, is blij met de komst van zijn vakgenoot. ,,Kendrick Lamar is echt een artiest en performer die je maar eens in een generatie tegenkomt”, zei hij tegen het Amerikaanse Variety. ,,Zijn diepe liefde voor hiphop en cultuur vormt zijn artistieke visie. Hij heeft een ongeëvenaard talent om cultuur wereldwijd te definiëren en te beďnvloeden. Kendricks werk overstijgt muziek, en zijn impact zal nog jaren voelbaar zijn.”
Het is voor Lamar de tweede keer dat hij te zien is in de pauze van de belangrijkste Americanfootballwedstrijd van het jaar. In 2022 deed hij mee tijdens het optreden van Dr. Dre, waarbij ook Mary J. Blige, Snoop Dogg, Eminem en 50 Cent acte de présence gaven.
https://www.ad.nl/show/ke(...)-show-2025~a295eaec/
Ik heb gekeken omdat een vriend van me Giants fan is, maar mijn lord wat een pauperwedstrijd was dat zeg.quote:Op zondag 8 september 2024 22:01 schreef Tweek het volgende:
Ieder jaar hoop je tegen beter weten in dat de Giants weer beter worden, maar nee Jones is nog slechter geworden. Gaat een frustrerend seizoen worden zo.
Afgelopen seizoen ging het goed, madden cover, nummer 1 pick allemaal vooraf bekend helaas.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Echt CMC blijf eens een paar weken heel kerel.
Je vergeet Puka, Aliva (en Noteboom). Aliva en Puka zijn denk ik wel echte aderlatingen voor de Rams.quote:Op zaterdag 14 september 2024 02:24 schreef Evenstar het volgende:
Godsamme, QB Love is questionable met MCL problemen, CMC waarschijnlijk op IR, misschien wel einde carriëre van Tua ... en wij hebben nog maar één week gehad ....
Ik was in MetLife Stadium bij die wedstrijd. Gave ervaring een NFL wedstrijd in Amerika te zien en vooral wat er allemaal omheen gebeurd.quote:Op zondag 8 september 2024 22:01 schreef Tweek het volgende:
Ieder jaar hoop je tegen beter weten in dat de Giants weer beter worden, maar nee Jones is nog slechter geworden. Gaat een frustrerend seizoen worden zo.
Dat is op zich best leuk om te hebben, DM me maar wat je ervoor wilt hebben.quote:Op zondag 15 september 2024 18:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik was in MetLife Stadium bij die wedstrijd. Gave ervaring een NFL wedstrijd in Amerika te zien en vooral wat er allemaal omheen gebeurd.
Maar Jones was inderdaad slecht. Tegen het eind was er bijna alleen nog maar paars te zien op de tribunes. Nou ben ik Prince fan, dus dat zij wonnen was niet echt een probleem voor mij.
Aangezien jij Giants fan bent: je kreeg daar dus een 100th season herdenkingsmunt. En ik heb er twee over, heb jij interesse in een?
Tegen een team die het wint vanwege de kicker die ze vijf dagen eerder aangenomen hebben. Het kan raar lopen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:11 schreef Tweek het volgende:
GiantsWedstrijd verliezen omdat je geen extra kicker hebt.
Singletary en Nabers waren wel positief vandaag.
Voor de hoogtepunten van Watson moet je ook niet op het veld zijn maar op de massagetafel.quote:Op maandag 9 september 2024 00:18 schreef Tweek het volgende:
Aan de andere kant, je kan ook fan van de Browns zijn en dan is je enige hoogte punt de film Draft Day in de afgelopen jaren.
https://www.svgeurope.org(...)n-rtl-nitro-and-rtl/quote:Op zondag 22 september 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds wanneer zendt de Duitse RTL wedstrijden uit? Zelfs een lekkere Duitse langs de lijn.
Helaas wel met Duits commentaar
Echt ongekend hoe ze dat nog weg geven. Moody met een normale field goal breng je het verschil naar tien punten. Die wordt gemist, je geeft in no-time een gelijk makende TD weg en ook daarna een dikke punt return. Nee dit was slecht en weer een onnodige nederlaag.quote:Op maandag 23 september 2024 08:03 schreef slacker_nl het volgende:
innen vd 49ers. Ik had het niet verwacht. Die JJ vd 49ers speelt een allerbeste wedstrijd en dan laten ze het zo uit hun handen glippen. Het was bij vlagen wel een flag fest hoor. Rams hadden 5/50 yrd tegen in de eerste helft, we geven ze gewoon een half veld kado. Maar!! We staan boven de 49ers na week 3, met 1-2. Go Rams!!!
Proficiat met de win. Wat waren de Saints kampioen in tegen elkaar op rennen. En had verdorie gewoon die FG genomen ipv voor TD te gaan.....quote:
Na 3 wedstrijden is Carr weer de qb die we gewend zijn, hoop ballen die net niet lekker uit kwamen. Had even de hoop dat het een leuk seizoen zou worden, maar zo te zien was het van korte duurquote:Op maandag 23 september 2024 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Proficiat met de win. Wat waren de Saints kampioen in tegen elkaar op rennen. En had verdorie gewoon die FG genomen ipv voor TD te gaan.....
"And once again, The Saints show their uncanny ability to snatch defeat out of the jaws of victory." - mijn USA schoonvader.
Normale FG... 55 yrd poging.quote:Op maandag 23 september 2024 11:52 schreef RudyL het volgende:
[..]
Echt ongekend hoe ze dat nog weg geven. Moody met een normale field goal breng je het verschil naar tien punten. Die wordt gemist, je geeft in no-time een gelijk makende TD weg en ook daarna een dikke punt return. Nee dit was slecht en weer een onnodige nederlaag.
Oke lange field goal, maar als ze het vertrouwen niet hadden gehad, hadden ze nog beter kunnen punten.quote:
Ik moet nog even bijkomenquote:Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Panthers die winnen zou daar nog iemand blij mee zijn op dit forum
Hoeveel % kans heb je op een 50+ yrd kick? Z'n stats zeggen ongeveerd 82% success, z'n langste vorig jaar was 57 yrds. Dus hij mist er iets minder dan 2 per 10 FG pogingen. 49ers hebben 9 FGA, 8 FGM, dus volgens de statistieken zou hij dus deze of de volgende gemist moeten hebben.. wat gebeurd is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:35 schreef RudyL het volgende:
[..]
Oke lange field goal, maar als ze het vertrouwen niet hadden gehad, hadden ze nog beter kunnen punten.
Als zure Saints fan zeg ik dat het meer een verlies van de Saints was dan een winst van de Falcons. Aan het begin, Shaheed die een bal probeert te vangen die niet gevangen hoefde te worden, en aan het eind een snap infraction en een pass interference die de Falcons binnen FG range brachten... Wederom gooiden we onze eigen glazen inquote:Op maandag 30 september 2024 17:47 schreef slacker_nl het volgende:
*snif* dat was een slechte wedstrijd vd Rams. Maar Commanders en Falcons hebben gewonnen, dus ik ben content. Die QB van de Commanders, die dude komt wel ergens als ie dit spel doorzet. Falcons: Go RM!
Dat klinkt als de Rams wedstrijd, 2 holding penalties die 2x een sack negaten, beide op 3rd and nogwat. En we hadden een bijzonder zachte DPI call tegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als zure Saints fan zeg ik dat het meer een verlies van de Saints was dan een winst van de Falcons. Aan het begin, Shaheed die een bal probeert te vangen die niet gevangen hoefde te worden, en aan het eind een snap infraction en een pass interference die de Falcons binnen FG range brachten... Wederom gooiden we onze eigen glazen in
nee wel voor de tvquote:Op zondag 6 oktober 2024 02:29 schreef slacker_nl het volgende:
Zit er iemand morgenochtend in London in het stadion te kijken?
Wat is er met Dak en Lamb aan de hand, die twee boteren niet echt lijkt het?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:52 schreef bambino het volgende:
Cowboys D was eindelijk een keer degelijk. Zelfs met alle geblesseerden.
Offense daarentegen was matig at best.
Gelukkig waren de Steelers aan beide kanten van de bal niet fantastisch, zelfs met 2 interceptions en een lost fumble nog met een W terug naar Dallas.
Snel vergeten en weer door.
Voor zover ik het mee heb gekregen werd dat nogel overdreven in de media.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is er met Dak en Lamb aan de hand, die twee boteren niet echt lijkt het?
Pff heavy op de WR's gegaan zijn ze allemaal geblesseerd of willen ze een trade of zoeken ze ruzie met een team. Maar meer opties waren er ook niet. Was echt een kut week wat dat betreft.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:07 schreef RudyL het volgende:
Qua fantasy betreft, wel fijn dat mijn tegenstander met slechts 7 man kwam opdagen
Voor college football (University of Florida, University of Central Florida, Georgia Tech, University of South Carolina, University of South Florida en University of Miami) lijkt dit inderdaad allemaal net niet ideaal.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:15 schreef bambino het volgende:
Is er hier iemand bekend met high school games of college games?
Ik ga 11 november naar Amerika en zit te kijken of we ergens een stukje wedstrijd mee kunnen pakken.
11e ben ik in omgeving zuid Miami
12e in Ocala
13e in Atlanta
14e in Columbia SC
15e in Daytona Beach
16e in Ft Lauderdale
24e in zuid Miami
Ik heb geprobeerd high schools te vinden in die regio's maar dat is lastiger dan ik dacht.
Grote college games zijn er niet op die dagen zover ik kan vinden. Enige was de Fl Gators maar dat is in Gainesville wanneer ik weer in het zuiden ben.
Iemand enig idee?
Ik denk dat je te laat bent:quote:
Aangezien de Rams een bye week hebben heb ik naar Commanders - Ravens en Lions - Cowboys gekeken. Nu Begals - Giants voor SNF maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:29 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
any favourites? Go Eagles![]()
![]()
Ik zit dan een week op de boot, dus ben echt pas de 24e weer terug :-Pquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:00 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Voor college football (University of Florida, University of Central Florida, Georgia Tech, University of South Carolina, University of South Florida en University of Miami) lijkt dit inderdaad allemaal net niet ideaal.
Misschien lukt het je om de 23e in Miami te zijn voor de wedstrijd tegen Wake Forest: https://miamihurricanes.com/sports/football/schedule/. Dat komt nog het dichtste in de buurt.
Dat dacht ik al, dat het normale seizoen dan voorbij was.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent:
https://www.maxpreps.com/(...)s/football/schedule/
Ik heb zo op verschillende scholen lopen klikken en hun schedule stopt na de wedstrijd op 1 nov. Wellicht dat je hun playoffs kan meesnoepen?
Kan je niet gewoon Pats @ Miami doen op de 24e?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef bambino het volgende:
Ik zit dan een week op de boot, dus ben echt pas de 24e weer terug :-P
Grote stukken ervan gezien, inderdaad een mooie docu. Wel ver voor mijn tijd dat ik begon met NFL te volgen, maar zo te horen grote verschillen qua Roughing the passer in wat kon en mocht. 2 QB's was je in ieder geval nodig per wedstrijd, vaak ook een derde, wow....quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:
Net geweldige documentaire op ESPN gezien over de Bears van 85/86. "Toevallig" het eerste seizoen dat ik via CNN in aanraking kwam met AF. Veel werd uitgezonden en iedere week een uur overzicht en samenvattingen. Ik bleek het niet te hebben geromantiseerd. Alles was geweldig en veel oh-ja-tjes. De details maakten het af. Iemand ook gezien ?
QB's ook wel minder belangrijk destijds, veel meer een running game. Eigenlijk pas vanaf de jaren '90 80 dat het echt het huidige spelletje is geworden met de QB als onmisbare schakel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:50 schreef RudyL het volgende:
[..]
Grote stukken ervan gezien, inderdaad een mooie docu. Wel ver voor mijn tijd dat ik begon met NFL te volgen, maar zo te horen grote verschillen qua Roughing the passer in wat kon en mocht. 2 QB's was je in ieder geval nodig per wedstrijd, vaak ook een derde, wow....
Maar wel al "grote" namen toch ? McMahon was een karakter.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
QB's ook wel minder belangrijk destijds, veel meer een running game. Eigenlijk pas vanaf de jaren '90 met Montana dat het echt het huidige spelletje is geworden met de QB als onmisbare schakel.
Ja ik zit er een decennium naast Montana is al jaren '80, vanaf de jaren '80 zie je dat het meer een QB-game wordt met namen als Montana, Elway, Marino. Daarvoor zie je dat er niet zo heel veel gegooid wordt en zijn de namen op Bradshaw na ook van een minder grote statuur.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel al "grote" namen toch ? McMahon was een karakter.
Ik wilde het niet zeggen tegen een kenner, maar Montana zorgde er voor dat de Bears dat jaar niet alles won.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja ik zit er een decennium naast Montana is al jaren '80, vanaf de jaren '80 zie je dat het meer een QB-game wordt met namen als Montana, Elway, Marino. Daarvoor zie je dat er niet zo heel veel gegooid wordt en zijn de namen op Bradshaw na ook van een minder grote statuur.
Niet gezien (heb geen ESPN), maar dat was ook het jaar, en de Bears waardoor ik aangetrokken werd tot de NFl.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:
Net geweldige documentaire op ESPN gezien over de Bears van 85/86. "Toevallig" het eerste seizoen dat ik via CNN in aanraking kwam met AF. Veel werd uitgezonden en iedere week een uur overzicht en samenvattingen. Ik bleek het niet te hebben geromantiseerd. Alles was geweldig en veel oh-ja-tjes. De details maakten het af. Iemand ook gezien ?
Dat is qua schema inderdaad een optie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:22 schreef Stage het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon Pats @ Miami doen op de 24e?
Gelijk het meest legendarische volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:28 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Niet gezien (heb geen ESPN), maar dat was ook het jaar, en de Bears waardoor ik aangetrokken werd tot de NFl.
Red Zone tot de F1 en daarna Chiefs-49ers, leuke wedstrijden overigens vandaag op de vroege tijdstippen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef remi1986 het volgende:
En het is weer zondag![]()
Duitse RTL zendt ook Lions @ Vikings uit.
Wat kijken jullie?
nice. Wordt wel een mooie tussen de Chiefs en de 49ers. Ben zelf een Eagles fan, dus benieuwd naar de wedstrijd tegen de Giants.. Ook RedZone voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Red Zone tot de F1 en daarna Chiefs-49ers, leuke wedstrijden overigens vandaag op de vroege tijdstippen.
Dat was een leuke wedstrijd om te kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef remi1986 het volgende:
En het is weer zondag![]()
Duitse RTL zendt ook Lions @ Vikings uit.
Wat kijken jullie?
https://eu.detroitnews.co(...)-helmet/70974559007/quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is de bedoeling van die groene 'antenne'/ spriet die Branch van de Lions op zijn helm heeft?
Ik zag het net. Straks even kijken als ik het trek. Bears gaan goed iig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
Bears tegen mijn Commanders op espn3 om half 10 @:tong80
Wat een einde!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:27 schreef Bezsen het volgende:
Bears tegen mijn Commanders op espn3 om half 10 @:tong80
Heel goed zelfs, vooral dat einde was subliemquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het net. Straks even kijken als ik het trek. Bears gaan goed iig.
Je hoorde er wat over op dinsdag of woensdag wat over op de Rams subreddit. Ik was voorzichtig, aangezien ik zag wat er in de MNF gebeurde met Godwill. Die eigenlijk in garbage time z'n enkel breekt..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:08 schreef RudyL het volgende:
Gefeliciteerd Slacker en niet alleen met de overwinning maar ook met de return van Nacua. Volgens mij hadden ze nog maar net zijn terugkeer window geopend en was er geen enkele sprake van in de media dat hij al zou meespelen. Directe positieve impact, leuk
https://news.artnet.com/m(...)d-to-auction-2549090quote:Tom Brady’s Prized Jerseys and Custom Watches Head to Auction
Sotheby's will offer timepieces by the likes of Audemars Piguet and Patek Phillippe as well as game-worn jerseys.
Maar mooi dat jullie gewonnen hebben, Cardinals gaan ondanks een easy schedule echt nog wel verliezen. Hopelijk komt bij ons CMC goed terug en kunnen ze een serie neerzetten van W's. Op naar de play-offs.quote:Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef slacker_nl het volgende:
Rams - Seahawks... eentje om snel te vergeten. Wat een lelijke pot zeg.
Er is toch een VAR in NY?quote:Op zondag 17 november 2024 23:55 schreef RudyL het volgende:
Oke in dit geval weer de Chiefs die ermee wegkomen, maar in general is het dramatisch hoeveel scheidsrechters missen. Een var is in deze sporten meer nodig dan alleen die challenges
Die doet alleen wat dingen in de 2 min warning. En elke turnover en TD wordt gereviewed. Maar alleen of het een TD is. Als je een holdign hebt voor de TD en dat niet gecalled wordt telt de TD alsnog.quote:
En bye bye HC.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Bears
Wat een kneuzenkermis was dat zeg.
De Raiders waren vandaag ook net zo debielquote:
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen, maar de center was niet zo slim met het snappen van de bal jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 02:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De Raiders waren vandaag ook net zo debielal lag het daar niet aan de HC.
quote:In de VS smullen ze ervan: meest succesvolle coach in American football komt uit pensioen om universiteitsteam uit het slop te halen (voor 30 miljoen dollar)
Bill Belichick is back. De meest succesvolle coach uit de geschiedenis van het American football keert een jaar na zijn afscheid verrassend terug naar de sport. Niet naar een topteam, wel naar een middelmatig universiteitsploegje dat hij voor 30 miljoen dollar uit het moeras wil trekken.
De comeback van de 72-jarige Bill Belichick is hét hoofdpunt in de Amerikaanse sportmedia deze week. Belichick is een monument in de States. Zijn naam is voor eeuwig verbonden aan de New England Patriots. Met het team uit Foxborough (Boston) bouwde hij de meest succesvolle dynastie uit de NFL uit. Onder leiding van Belichick en onder aanvoering van de al even legendarische quarterback Tom Brady behaalden de Patriots tussen 2002 en 2020 een recordaantal van zes Super Bowl-zeges, waaronder ‘The Greatest Comeback Ever’ tegen de Atlanta Falcons in 2017. In zijn beginjaren als assistent had Belichick ook al twee Super Bowls gewonnen met de New York Giants.
Begin januari van dit jaar kwam er na 24 seizoenen abrupt een pijnlijk einde aan de avonturen van Belichick in Boston. Sinds het vertrek van Brady in 2021 naar de Tampa Bay Buccaneers ging het bergaf met de Patriots en vorig jaar beleefde de succescoach er het slechtste seizoen uit zijn carričre. Na een reeks van vier zeges en dertien nederlagen moest hij er uiteindelijk vertrekken. Belichick leek definitief op pensioen en dook op als televisie-analist.
Tot iemand bij de universiteit van North Carolina zijn stoute schoenen aantrok en bij de succescoach aanklopte. Die reageerde verrassend genoeg met een ‘organisatorische bijbel’ van 400 pagina’s waarin hij beschreef wat zijn voorwaarden zouden zijn om bij de universiteit aan de slag te gaan: organisatiestructuur, minimale lonen per positie, coaching staf,... Die eisen waren te nemen of te laten en Belichick verwachtte een antwoord binnen de 24 uur. Het werd een ja.
30 miljoen dollar
En zo realiseerde de universiteit in het oosten van de VS woensdag de strafste stunt ooit uit het college football. Belichick tekende een contract voor vijf seizoenen en gaat zo’n 30 miljoen dollar (28,5 miljoen euro) verdienen.
College football is gigantisch populair in de Verenigde Staten, bijna even groot als de professionele NFL. De studenten spelen vaak in stadions voor 100.000 fans. Het football-team van de universiteit van North Carolina stelt echter niet veel voor. De Tar Heels hebben sinds hun oprichting in 1888 een bijzonder pover nationaal palmares, zeker in de voorbije decennia. De universiteit uit Chapel Hill is vooral gericht op basketbal en bracht ooit Michael Jordan voort. Waarom Belichick, die alleen aan de absolute top heeft gewerkt, voor middelmaat kiest? Uit nostalgische redenen. Bills vader en inspirator Steve was assistent-coach in North Carolina van 1953 tot 1955. “Ik groeide op met het college football van mijn vader en ik koester die tijd. Ik heb altijd al een universiteitsteam willen coachen en ik kijk er nu naar uit om dat te doen in Chapel Hill”, verklaarde Belichick, die zijn hele carričre - van 1975 tot 2024 - in de NFL actief was.
72-jarige dinosaurus (met 24-jarige vriendin)
Het wordt interessant om te volgen hoe een 72-jarige dinosaurus als Belichick zich zal manifesteren in een spelersgroep met studenten. Afgelopen zondag maakte Tom Brady zich op tv nog vrolijk bij de gedachte dat zijn nukkige voormalige mentor een kleedkamer met jonge talenten moet managen. Belichick, steevast gekleed in een hoodie, kan alvast te rade gaan bij zijn nieuwe vriendin Jordon Hudson. Die is amper 24 jaar. Gevraagd naar het leeftijdsverschil van 48 jaar pareerde Belichick op zijn typische manier dat “leeftijd maar een getal is”. Hij mag vanaf donderdag bewijzen in North Carolina.
Hij je "ons" op de hoogte ?quote:
Wat een pauperwedstrijd was het donderdag, maarrrrrr.... o nee, kut.....we LOST!quote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef slacker_nl het volgende:
Wat een pauperwedstrijd was het donderdag, maarrrrrr, we WON! Een sweep van de niners, dat is al lang niet meer gebeurd en het maakt me echt niet uit dat het zo slecht was.. a win is a win!
Vandaag zijn er geen wedstrijden in het vroege slot die het kijken waard zijn imo WAS-NO is wellicht de enige. WAS moet die wel gaan winnen vind ik. Ik kijk uit naar BUF-DET en PIT-PHI in het middagslot. SNF lijkt me ook een mooie. De maandagavond heeft wmb ook niet veel te bieden, al ga ik wel ATL-LV kijken Kijken of Raheem en Cousins nu eens een TD bijelkaar kunnen sprokkelen zonder een INT.
Ik hoop overigens op een win van zowel de Lions als de Steelers. De Eagles kunnen zich plaatsen voor de playoffs bij een win + loss van de WAS, dat moet ff een tijdje uitgesteld worden.
Zebras vs Steelers is al om 19:00 😉quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Tweek het volgende:
In tegenstelling tot de Giants, zelf eindelijk weer eens een goed fantasy seizoen, helaas net de finale niet gehaald. Gefeliciteerd Rudy, meteen om het kampioenschap meedoen in je eerste jaar.
Laatste ronde start vannacht al voor de niet oplettende spelers.
Lions - Vikings ook nog komend weekend, voor de top seed in the NFC. En de Buccaneers kunnen hun play-off ticket veilig stellen tegen New Orleans (als ze niet winnen zouden de Falcons die nog kunnen pakken maar lijkt niet heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 16:33 schreef Droopie het volgende:
Zijn er nog wedstrijden die je de laatste rondes moet zien?
Packers -Vikings ?
Dat was een behoorlijk kansloos eerste helft, zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:31 schreef Strani het volgende:
Even over de college play-offs; @:evenstar watskeburt, 34-0 al bij Ohio State vs. Oregon
Nou, het begint interdaad interessant te worden nuquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk kansloos eerste helft, zag ik niet aankomen.
Nu even een stop nodig en dan zou nog een wonder kunnen gebeuren
Haha wordt lastig nu!quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:30 schreef Evenstar het volgende:
De stop is er, nu nog een TD
Ik wilde gaan slapen, morgen vroeg op om iemand naar vliegveld te brengen en daarna weer mensen op te halen
Ja, heb helaas niet kunnen kijken, maar net wel highlights gekeken in de rust van Oregonquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, het begint interdaad interessant te worden nu
Ik weet niet of je het resultaat bij Arizona - Texas weet? Ik wil niet spoilen.
Gaaf! Ik zag toevallig recent een video van iemand die daar naar een wedstrijd ging en zag eruit als een geweldige atmosfeerquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, heb helaas niet kunnen kijken, maar net wel highlights gekeken in de rust van OregonIk hoop echt dat Longhorns of Ducks het winnen
Jaren geleden bij de stadion van Longhorns geweest in Austin
Gaaf man dat je dat allemaal gezien hebt! En ja haha Virginia Tech lijkt mij ook geweldigquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:32 schreef Evenstar het volgende:
Ben trouwens in die periode ook bij de Rose Bowl geweestUCLA tegen Arizona State gekeken daar, was echt een ervaring. Al zou ik toch wel een keer naar bijv. een Virginia Tech of South Carolina ofzo willen voor het echte gekkenwerk. Meespringen op Enter Sandman met alle Hokies
Triple sack... zuchtquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaaf man dat je dat allemaal gezien hebt! En ja haha Virginia Tech lijkt mij ook geweldig
Nou lekker dan, een dubbele sack.
Ja ik ook! Allemaal leuk en aardig, die traditie van de bowls, maar als 'buitenstaander' wil je toch echt een goede playoffstructuur en een échte kampioen. Eerste ronde was nog niet zo'n succes door krachtsverschillen maar nu begint het er meer op te lijkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:36 schreef Evenstar het volgende:
Ben wel heel blij met nieuwe format trouwens, meer college football altijd +1 en nu gaan die grote bowls ook daadwerkelijk ergens over.
Ik vrees van welquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:41 schreef Evenstar het volgende:
Tijd om rustig richting bed te gaan helaas
Bedankt Rudy, ik was er juist bang voor dat ze het niet zouden waarmaken, want ben al vaak teleurgesteld in bepaalde spelers. Niet verwacht dit jaar mee te doen voor de winst.quote:Op maandag 30 december 2024 09:19 schreef RudyL het volgende:
Gefeliciteerd Jay-Jay! Ik was er al wel bang voor dat Daniels en Bijan hun projection zouden overstijgen. Mooie overwinning 👍
Steelers en Chiefs zijn al geseed toch en er veranderd niks voor hun seeding win or lose. Dus ik vermoed dat die met een b-team op het veld gaan staan. Desalniettemin, interessante matchups.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Lions - Vikings ook nog komend weekend, voor de top seed in the NFC. En de Buccaneers kunnen hun play-off ticket veilig stellen tegen New Orleans (als ze niet winnen zouden de Falcons die nog kunnen pakken maar lijkt niet heel waarschijnlijk.
In de AFC moeten de Broncos hun 7th seed verdedigen tegen de Chiefs dus dat zal niet makkelijk worden. Als ze verliezen kan die plek gaan naar de Dolphins (spelen tegen de Jets) of Bengals (spelen tegen de Steelers). Zware tegenstand dus voor de Broncos en voor de Bengals, maar niet voor de Dolphins dus dat kan nog interessant worden.
McVay had zoiets al aangegeven dat de seeding hem niet zoveel boeit. Nu snap ik dat ook wel ergens, want zie ze tegen Commanders, Vikings, Lions niet als favoriet, zeker gezien hun huidige offense vorm.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De Rams zetten Jimmy G in tegen de Seahawks (en ergens vermoed ik meer rust/injury prevention voor starters), ondanks dat het de seeding kan beinvloeden vanwege Bucs/Falcons en hun record.
Ik zie de Lions zeker met de bye en het thuisvoordeel dat wel winnen. Ben meer benieuwd naar Bills - Ravens en hoop op een Chargers stunt bij KCquote:Op maandag 6 januari 2025 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb wel het idee dat in de NFC van alles kan gebeuren, om een of andere reden weinig vertrouwen in de Lions/Eagles.
Op de Rams na heb ik dezelfde voorspellingenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef slacker_nl het volgende:
Ik denk dat de Chargers vandaag gaan winnen, net zoals de Ravens.
Morgen Bills, Eagles en ik hoop Commanders, al gun ik het Baker Mayfield ook wel om te winnen.
Maandag, Rams (obviously).
quote:
Ohquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die Nickelodeon feed is trouwens best.. irritant om naar te kijken. Misschien is het leuk voor kids, maar tis niet mijn ding.
Die heb ik ook, maar ik dacht, laat ik eens kijken wat het is. Snel teruggeschakeld. Al denk ik dat ik naar iptv overschakel. Dan krijg ik niet die CBS wachtmuziek te zien voor lokale commercials.quote:
Moet je voor de grap eens over de 1 point safety gaan lezenquote:
Haha ja die regel kwam ik ook tegen inmiddelsquote:Op zondag 12 januari 2025 01:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens over de 1 point safety gaan lezen
Bekijk deze YouTube-video
Nog nooit gebeurd in de NFL.
Ik verbaasde mij er een tijdje geleden over wat kijkcijfers in het algemeen zijn voor programma's.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het verbaast me eigenlijk hoe weinig mensen er in de US naar de wedstrijden NFL kijken. Afgelopen weekend gemiddeld 28,3 miljoen per wedstrijd... ik had wel gedacht dat NFL een veel grotere sport in de US zou zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien zijn er heel veel fans die afhaken voor deze ronde als hun eigen ploeg uitgeschakeld is.
Ontopic:
Zijn er krakers dit weekend die je moet kijken.Hell To The Liars
In 2024 waren 72 van de 100 best bekeken tv uitzendingen in de US wedstrijden van de NFL.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het verbaast me eigenlijk hoe weinig mensen er in de US naar de wedstrijden NFL kijken. Afgelopen weekend gemiddeld 28,3 miljoen per wedstrijd... ik had wel gedacht dat NFL een veel grotere sport in de US zou zijn....
Ja wel vermakelijkquote:
Beetje jammer alleen dat de arbitrage KC weer meezit. Niet te zuinig ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
Voorlopig houden de Texans de Chiefs redelijk in bedwang
Daniels lijkt dat unieke talent te hebben beter te worden als het erom gaat. Soort omgekeerde Goffquote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef Strani het volgende:
Wow, nou mag Washington het voor mij ook wel helemaal winnen.
Mooi verhaal hoor voor Jayden Daniels. Als je dat vergelijkt met het seizoen dat Caleb Williams heeft gehad moet je toch wel zeggen dat Jayden een stuk beter is terechtgekomen.
Haha ja precies en hij is ook echt leuk om bezig te zien. Meer als een Lamar Jackson en wie weet wat er nog in zit verder.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daniels lijkt dat unieke talent te hebben beter te worden als het erom gaat. Soort omgekeerde Goff
Net gekeken. Sympathieke vent ook die Daniels.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef Strani het volgende:
Wow, nou mag Washington het voor mij ook wel helemaal winnen.
Mooi verhaal hoor voor Jayden Daniels. Als je dat vergelijkt met het seizoen dat Caleb Williams heeft gehad moet je toch wel zeggen dat Jayden een stuk beter is terechtgekomen.
Nu weer ha ha. Precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja precies en hij is ook echt leuk om bezig te zien.
@Bezsen is het met je eens en ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef bambino het volgende:
Hopen op Commanders/Bills superbowl. Al acht ik die kans klein.
Ik snap het comfort- en businessargument maar vind het wel jammer dat steeds meer teams in een dome gaan spelen. Browns waarschijnlijk ook in een nieuw stadion. Bills blijft wel open, maar voorstel voor Bears is wel weer een dome.. Gelukkig hebben we Lambeau nogquote:Op zondag 19 januari 2025 23:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Rams hebben wat moeite de bal vast te houden, die zien natuurlijk nooit sneeuw
Nee, de NFL gooit ook geen SB games in stadions waar het mogelijk kan sneeuwen. Dus ze snappen wel degelijk dat het een wedstrijd negatief kan beinvloeden. Ik heb nul problemen met home field advantage, maar weer moet niet zo'n grote impact hebben op een wedstrijd. Het veranderd het gehele spel. Maar goed, het was geen 10-35 zoals de niners-bills eerder dit seizoen.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:03 schreef Droopie het volgende:
Hadden ze zich beter moeten plaatsen toch?
Maar snap je frustratie
Ik hoop het niet, Bills vs Commanders, Commanders win.quote:Op maandag 20 januari 2025 04:16 schreef Treinhoer het volgende:
Kansas gaat gewoon voor de volgende Superbowl. Ik vermoed een Kansas - Philadelphia SB.
Voor de neutrale jaarlijkse kijker zou dat zeker beter zijn. Maar die Mahomes is gewoon een beest. Die draagt het team.quote:Op maandag 20 januari 2025 04:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Bills vs Commanders, Commanders win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |