abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 april 2024 @ 09:53:17 #26
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_213214962
Het verbaast me dat jullie niet door het dolle heen zijn van het nieuws dat Brady aan een come-back denkt.. ;) :s)

quote:
Keert NFL-legende terug? Als er quarterbacks uitvallen, ziet Tom Brady comeback wel zitten

De legendarische quarterback Tom Brady (46) is bereid een terugkeer uit pensioen te overwegen als een team hem als medische joker zou willen aantrekken. Het zou dus enkel aan de orde zijn als er quarterbacks door blessures wegvallen. “Ik ben niet tegen dat idee”, antwoordde hij in de podcast ‘Deep Cut’ op de vraag wat hij zou doen als zo’n vraag zou komen.
Redactie 12-04-24, 11:48

0 reacties

De 46-jarige Brady nam in 2023 afscheid van de NFL. Met zeven overwinningen in de Super Bowl wordt de ex-speler van de New England Patriots en de Tampa Bay Buccaneers beschouwd als de beste ooit in het American Football.

De voormalige wederhelft van supermodel Gisèle Bündchen heeft de ambitie om eigenaar te worden van een team. Vandaag bezit hij al een (minderheids)aandeel in de Las Vegas Raiders. Mogelijk kan dat een struikelblok zijn met een rol als speler. “Ik weet niet of zij (de NFL, red.) mij eigenaar laten worden van een team. Ik ben nog altijd in goede vorm. Ik ben nog steeds in staat een bal te werpen. Ik weet niet of zij mij een beetje zoals MJ (Michael Jordan) laten terugkeren. Maar ik zou er niet tegen gekant zijn”, vertelde Brady.

Michael Jordan maakte in 2001 zijn comeback in de NBA op een moment dat hij mede-eigenaar was van de Washington Wizards. De basketgod droeg dat shirt tot 2003.

Brady wordt vanaf volgend seizoen een (goed betaald) analist bij Fox Sports, een nieuwe ervaring waar hij naar uitkijkt. “Ik hou ervan nieuwe uitdagingen aan te gaan en verschillende dingen in mijn leven uit te proberen.”
https://www.hln.be/meer-s(...)wel-zitten~a14d2a60/
Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor
  woensdag 17 april 2024 @ 01:10:30 #27
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_213233505
Brady is boooooo.

Als AD terug zou komen zou ik iedereen in deze thread voorzien van een fles drank naar keuze. Ik ween nog steeds bijna dagelijks...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_213300027

Aangezien je een mock draft nooit goed kan hebben, maar het wel ontzettend leuk is om te doen heb ik er toch even naar gekeken. Een aantal trades in de eerste rondes en uiteraard de Raiders die weer iemand veel te vroeg pakken. Ook een klein beetje hoop in verwerkt met de Niners die omhoog traden voor JC
  vrijdag 26 april 2024 @ 09:46:44 #29
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_213330487
Falcons _O-
pi_213331073
Bears offence 🔥
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 april 2024 @ 10:50:05 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213331240
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Falcons _O-
N00bvraag, maar zit er niet iets van logica in hun verklaring? Dat ze zelf denken klaar te zijn voor topresultaten en dus de komende jaren niet meer verwachten een toekomstige topquarterback te kunnen pakken in de draft, waardoor dit in hun ogen de laatste kans was, ook al hebben ze net de poeplap getrokken voor Cousins :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 26 april 2024 @ 10:52:51 #32
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_213331268
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
N00bvraag, maar zit er niet iets van logica in hun verklaring? Dat ze zelf denken klaar te zijn voor topresultaten en dus de komende jaren niet meer verwachten een toekomstige topquarterback te kunnen pakken in de draft, waardoor dit in hun ogen de laatste kans was, ook al hebben ze net de poeplap getrokken voor Cousins :P
Nee, want dat is juist een reden om dit en volgend jaar all-in te gaan (zoals de Texans bijvoorbeeld). Maar zelfs met hun logica is dit een 24-jarige jongen met een blessureverleden, dat is nou niet echt de diamant die zich lekker rusting zou kunnen ontwikkelen achter Cousins.

De All-In Cowboys is overigens ook lol, die hebben zichzelf naar beneden getraded.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wienerschnitzels op 26-04-2024 11:04:38 ]
pi_213331338
Ben wel benieuwd of de Vikingsstrategie gaat werken. Ze geven een hele hoop op in deze draft én die van volgend jaar om McCarthy en Turner te halen en hebben nauwelijks picks meer. Maar eigenlijk vervang je daarmee alleen Cousins en Hunter en wordt je per saldo niet veel beter. En het was niet alsof de Vikings vorig jaar in de buurt van een Superbowl kwamen. Het zijn nogal win-now moves terwijl ze gewoon vrij middelmatig zijn.
Demain, on roule
pi_213332867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Mykonos het volgende:
Ben wel benieuwd of de Vikingsstrategie gaat werken. Ze geven een hele hoop op in deze draft én die van volgend jaar om McCarthy en Turner te halen en hebben nauwelijks picks meer. Maar eigenlijk vervang je daarmee alleen Cousins en Hunter en wordt je per saldo niet veel beter. En het was niet alsof de Vikings vorig jaar in de buurt van een Superbowl kwamen. Het zijn nogal win-now moves terwijl ze gewoon vrij middelmatig zijn.
Hmm zo had ik er nog niet over nagedacht, zat eerst te denken wow dat doen ze leuk. Goede QB en beste EDGE, maar heeft ze inderdaad veel gekost, of het dat waard is valt wel te betwijfelen.

Raiders pakken een positie die ze eigenlijk niet het meest nodig zijn, maar wel een goede speler..

Wat betreft 49ers, weer een pick die ze vroeger pakken dan vooraf is ingeschat. Hopelijk pakt het beter uit dan Kinlaw.
  vrijdag 26 april 2024 @ 14:18:16 #35
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_213333387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 13:26 schreef RudyL het volgende:

[..]

Wat betreft 49ers, weer een pick die ze vroeger pakken dan vooraf is ingeschat. Hopelijk pakt het beter uit dan Kinlaw.
Die strategie werkte fantastisch voor de Seahawks, geen idee waarom ze er mee gestopt zijn.
Ik raad de Niners aan om vooral zo te blijven draften, trust the process.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_213334987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 14:18 schreef PirE het volgende:

[..]
Die strategie werkte fantastisch voor de Seahawks, geen idee waarom ze er mee gestopt zijn.
Ik raad de Niners aan om vooral zo te blijven draften, trust the process.
In de tijd dat ik ze volg hebben we meer aan de derde tot en met vijfde ronde draft spelers gehad dan de first round.

Wel mooi de reactie van CJ Stroud nadat hij hoort dat Niners hem hebben gedraft. Die had hem zelfs na Diggs, Collins en Dell nog graag als Texan gezien, geeft toch vertrouwen
pi_213569744
Mensen die wel eens naar NFL in Europa zijn geweest, wanneer en waar komen kaartjes beschikbaar?

Net bekendgemaakt dat Jets en Vikings op 6 oktober in Londen spelen. Het is voor mij een duur grapje waarschijnlijk, maar zou het toch wel een keer overwegen...
Demain, on roule
pi_213591366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die wel eens naar NFL in Europa zijn geweest, wanneer en waar komen kaartjes beschikbaar?

Net bekendgemaakt dat Jets en Vikings op 6 oktober in Londen spelen. Het is voor mij een duur grapje waarschijnlijk, maar zou het toch wel een keer overwegen...
Vorig jaar naar Duitsland (Frankfurt) geweest. Je kunt op een gegeven moment inschrijven voor de sale via ticketmaster, even de NFL website in de gaten houden. Het is wel een grote loterij dus zou er niet teveel op rekening dat het gaat lukken. Er stonden bij ons toen 1,5 miljoen mensen in de wachtrij, uiteindelijk één van ons gelukt om 4 kaarten te scoren. Kaartjes voor ons waren toen zo'n 160 euro per stuk. Goedkoop is het niet, maar wel een unieke kans om dit een keer mee te maken.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 20:49:31 #39
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_213610091
Rams Schedule reveal is een stuk leuker dan die van de Ravens. Die laatste was echt zo saai dat ik 'm gestopt heb.

En behind de grind, Tyler Higbee praat over z'n recovery is O+
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_214307498
Mocht er dit jaar iemand afhaken in de FOK fantasy league dan zou ik wederom graag die plek invullen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 01:48:01 #41
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_214517026
fuck DAZN, blijkbaar is mijn abbo verlengd en afgeschreven zonder ook maar een mailtje te krijgen.

Hoe dan ook ben erbij voor het nieuwe seizoen voor fantasy league.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tweek op 02-08-2024 09:43:28 ]
pi_214518115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 12:33 schreef RudyL het volgende:
Mocht er dit jaar iemand afhaken in de FOK fantasy league dan zou ik wederom graag die plek invullen.
Je mag mijn plek hebben.
pi_214689523
Ik ben er ook weer bij
hhhhh
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 00:56:44 #44
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_214727468
@Evenstar
@Revolverocelot
@Darkhorse16
@Asschen_sukar
@Keyos
@Mooker
@vanpers

Doet iedereen weer mee?
Met @DaveDave09
@Tweek
En @RudyL

Hebben we dan een league van 10.
@Evenstar heb je nog de inloggegevens van vorig jaar?

Draft 31 augustus of 1 september?
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:55:21 #45
263417 Keyos
Like a Boss
pi_214729338
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
@:evenstar
@:Revolverocelot
@:Darkhorse16
@:Asschen_sukar
@:Keyos
@:Mooker
@:vanpers

Doet iedereen weer mee?
Met @:DaveDave09
@:Tweek
En @:RudyL

@:evenstar heb je nog de inloggegevens van vorig jaar?

Ik doe (heel) graag weer mee dit jaar! Zal toch wederom moeten proberen om de titel te prolongeren ;).

Heb overigens een lichte voorkeur voor de gebruikelijke zondagavond als draftdatum.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keyos op 17-08-2024 23:19:14 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_214738539
quote:

Doet iedereen weer mee?

Ik ben er weer bij. Beide data zijn prima qua draft wat mij betreft
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_214742424
quote:

Doet iedereen weer mee?

Yes lets go ^O^
pi_214744078
Count me in, heb de 1e al wel een draft staan in de planning, maar komt vast wel goed
pi_214749473
quote:

Doet iedereen weer mee?

Mag ik niet meer mee doen? :'( :'(

Ik kan trouwens beide dagen voor de draft
pi_214752131
Ik ben er graag weer bij dit jaar! Volgens mij waren we met 12, dat is ook wel een mooi aantal voor gevarieerde teams. Ik heb een voorkeur voor een draft op 1 september.

In de tussentijd vooral hopen dat de grote namen heel blijven in de voorbereiding...
I love to talk about nothing. It's the only thing I know anything about.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')