https://www.hln.be/meer-s(...)wel-zitten~a14d2a60/quote:Keert NFL-legende terug? Als er quarterbacks uitvallen, ziet Tom Brady comeback wel zitten
De legendarische quarterback Tom Brady (46) is bereid een terugkeer uit pensioen te overwegen als een team hem als medische joker zou willen aantrekken. Het zou dus enkel aan de orde zijn als er quarterbacks door blessures wegvallen. “Ik ben niet tegen dat idee”, antwoordde hij in de podcast ‘Deep Cut’ op de vraag wat hij zou doen als zo’n vraag zou komen.
Redactie 12-04-24, 11:48
0 reacties
De 46-jarige Brady nam in 2023 afscheid van de NFL. Met zeven overwinningen in de Super Bowl wordt de ex-speler van de New England Patriots en de Tampa Bay Buccaneers beschouwd als de beste ooit in het American Football.
De voormalige wederhelft van supermodel Gisèle Bündchen heeft de ambitie om eigenaar te worden van een team. Vandaag bezit hij al een (minderheids)aandeel in de Las Vegas Raiders. Mogelijk kan dat een struikelblok zijn met een rol als speler. “Ik weet niet of zij (de NFL, red.) mij eigenaar laten worden van een team. Ik ben nog altijd in goede vorm. Ik ben nog steeds in staat een bal te werpen. Ik weet niet of zij mij een beetje zoals MJ (Michael Jordan) laten terugkeren. Maar ik zou er niet tegen gekant zijn”, vertelde Brady.
Michael Jordan maakte in 2001 zijn comeback in de NBA op een moment dat hij mede-eigenaar was van de Washington Wizards. De basketgod droeg dat shirt tot 2003.
Brady wordt vanaf volgend seizoen een (goed betaald) analist bij Fox Sports, een nieuwe ervaring waar hij naar uitkijkt. “Ik hou ervan nieuwe uitdagingen aan te gaan en verschillende dingen in mijn leven uit te proberen.”
N00bvraag, maar zit er niet iets van logica in hun verklaring? Dat ze zelf denken klaar te zijn voor topresultaten en dus de komende jaren niet meer verwachten een toekomstige topquarterback te kunnen pakken in de draft, waardoor dit in hun ogen de laatste kans was, ook al hebben ze net de poeplap getrokken voor Cousinsquote:
Nee, want dat is juist een reden om dit en volgend jaar all-in te gaan (zoals de Texans bijvoorbeeld). Maar zelfs met hun logica is dit een 24-jarige jongen met een blessureverleden, dat is nou niet echt de diamant die zich lekker rusting zou kunnen ontwikkelen achter Cousins.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
N00bvraag, maar zit er niet iets van logica in hun verklaring? Dat ze zelf denken klaar te zijn voor topresultaten en dus de komende jaren niet meer verwachten een toekomstige topquarterback te kunnen pakken in de draft, waardoor dit in hun ogen de laatste kans was, ook al hebben ze net de poeplap getrokken voor Cousins
Hmm zo had ik er nog niet over nagedacht, zat eerst te denken wow dat doen ze leuk. Goede QB en beste EDGE, maar heeft ze inderdaad veel gekost, of het dat waard is valt wel te betwijfelen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Mykonos het volgende:
Ben wel benieuwd of de Vikingsstrategie gaat werken. Ze geven een hele hoop op in deze draft én die van volgend jaar om McCarthy en Turner te halen en hebben nauwelijks picks meer. Maar eigenlijk vervang je daarmee alleen Cousins en Hunter en wordt je per saldo niet veel beter. En het was niet alsof de Vikings vorig jaar in de buurt van een Superbowl kwamen. Het zijn nogal win-now moves terwijl ze gewoon vrij middelmatig zijn.
Die strategie werkte fantastisch voor de Seahawks, geen idee waarom ze er mee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:26 schreef RudyL het volgende:
[..]
Wat betreft 49ers, weer een pick die ze vroeger pakken dan vooraf is ingeschat. Hopelijk pakt het beter uit dan Kinlaw.
In de tijd dat ik ze volg hebben we meer aan de derde tot en met vijfde ronde draft spelers gehad dan de first round.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Die strategie werkte fantastisch voor de Seahawks, geen idee waarom ze er mee gestopt zijn.
Ik raad de Niners aan om vooral zo te blijven draften, trust the process.
Vorig jaar naar Duitsland (Frankfurt) geweest. Je kunt op een gegeven moment inschrijven voor de sale via ticketmaster, even de NFL website in de gaten houden. Het is wel een grote loterij dus zou er niet teveel op rekening dat het gaat lukken. Er stonden bij ons toen 1,5 miljoen mensen in de wachtrij, uiteindelijk één van ons gelukt om 4 kaarten te scoren. Kaartjes voor ons waren toen zo'n 160 euro per stuk. Goedkoop is het niet, maar wel een unieke kans om dit een keer mee te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die wel eens naar NFL in Europa zijn geweest, wanneer en waar komen kaartjes beschikbaar?
Net bekendgemaakt dat Jets en Vikings op 6 oktober in Londen spelen. Het is voor mij een duur grapje waarschijnlijk, maar zou het toch wel een keer overwegen...
Je mag mijn plek hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:33 schreef RudyL het volgende:
Mocht er dit jaar iemand afhaken in de FOK fantasy league dan zou ik wederom graag die plek invullen.
Ik doe (heel) graag weer mee dit jaar! Zal toch wederom moeten proberen om de titel te prolongeren .quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
@:evenstar
@:Revolverocelot
@:Darkhorse16
@:Asschen_sukar
@:Keyos
@:Mooker
@:vanpers
Doet iedereen weer mee?
Met @:DaveDave09
@:Tweek
En @:RudyL
Hebben we dan een league van 10.
@:evenstar heb je nog de inloggegevens van vorig jaar?
Draft 31 augustus of 1 september?
Ik ben er weer bij. Beide data zijn prima qua draft wat mij betreftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
Yes lets goquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
Mag ik niet meer mee doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:56 schreef Tweek het volgende:
Doet iedereen weer mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |