abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212407305
Is dit weer een ding? Een West of East battle for the ones that believe? Zit hier meer achter?

https://www.ad.nl/buitenl(...)milieuramp~ae5a38b6/

Het is momenteel nog een niet premium artikel :)
Lach met een schone bips
pi_212408273
Bullshit!!! ik keek net op maps en daar is niets aan de hand.
pi_212408560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een West of East battle for the ones that believe?
in dat gebied zou ik eerder vermoeden dat het mogelijk illegale olie-transporten vanuit bv Venezuela kunnen zijn, die schijnbaar nu misging en en milieuramp veroorzaakte in Trinidad Tobago waarvoor niemand verantwoordelijkheid wil nemen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 13 februari 2024 @ 10:27:13 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212409038
Honderd meter lang is nu niet echt een groot schip toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212409167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 10:27 schreef sp3c het volgende:
Honderd meter lang is nu niet echt een groot schip toch?
Het is ook geen klein schip (100 mtr is ongeveer de typische kustvaarder, transport schepen die niet te ver uit de kust mogen varen en minder diepgang hebben) en het is wel opvallend dat kennelijk niemand weet wie de eigenaar is en dat er geen noodsignalen afgegeven zijn.

Het lijkt een beetje erop te wijzen dat het schip mogelijk illegaal goederen transporteerde
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212414208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 10:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Het is ook geen klein schip (100 mtr is ongeveer de typische kustvaarder, transport schepen die niet te ver uit de kust mogen varen en minder diepgang hebben) en het is wel opvallend dat kennelijk niemand weet wie de eigenaar is en dat er geen noodsignalen afgegeven zijn.

[ afbeelding ]

Het lijkt een beetje erop te wijzen dat het schip mogelijk illegaal goederen transporteerde
En de bemanning compleet foetsie is.....
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')