Maak daar maar 6 van maatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Mijn sluitpost in FB heeft alweer 5 likes te pakken.
Tijd om mezelf te trakteren met een banaan.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Van Basten zei gisteren in Rondo dat als-ie carnaval gaat vieren dat als een banaan zal zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
We wachten rustig af totdat jij weer op een schilletje gaat staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten zei gisteren in Rondo dat als-ie carnaval gaat vieren dat als een banaan zal zijn.
Hoofdpijn is iets minder. Nog geen uitslag. Net wel brief voor afspraak met uroloog 3 mei pas. Morgen bellen waarover. Anders is het wel laat na laatste bestraling 10 januari.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wachten rustig af totdat jij weer op een schilletje gaat staan.
Mocht ik het gemist hebben, hoe gaat het met de hoofdpijn? Heb je al een uitslag?
Sterkte makker brother.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoofdpijn is iets minder. Nog geen uitslag. Net wel brief voor afspraak met uroloog 3 mei pas. Morgen bellen waarover. Anders is het wel laat na laatste bestraling 10 januari.
Een beetje pannenkoek gaat pas op een schilletje staan als Scholletje blind is.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:51 schreef tong80 het volgende:
Een beetje pannenkoek gaat pas op een schilletje staan als Scholletje blind is.
Dat denk ik wel. Heb hem nog nooit over enige vorm van activiteit gehoord.quote:
Wantquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Er is ook geruststellend nieuws omtrent Sylvie Meis boys.
Ze zou een nieuwe vriend hebben. Want fijn voor haar
Zeer hoge gunfactor.quote:
Ik wees @onlogisch gewoon even op een typfoutje makker. Dat jij te achterlijk bent om dat door te hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:01 schreef GGMM het volgende:
Kijk jongens, @:caland doet net alsof hij zich te stoer voelt voor het nieuws over Sylvie
44 posts per dag, maar dit past niet in zijn zinvolle leven
Ik cut Dirk nooit, alleen maar likes voor zijn leuke gifjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 laat het niet na forumgebruiker @:Rambodirk nog een trap na te geven na die ongelooflijk harde uppercut van gisteren.
Van Basten werd pannenkoek genoemd en Danny Blind scholletje.quote:
Toch 2 likesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stoker GGMM krijgt er weer gigantisch van langs vanwege zijn eigen stupide kinderachtige kutgedrag.
Heel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |