Toch opgebleven?quote:
Geweldig jaquote:
Voor Ajax gebeurde alles in die blessuretijdquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geweldig ja
Heb er de blessuretijd van Ajax - Bodo voor moeten missen maar gezien het spel van Ajax zal ik daar weinig aan gemist hebben.
Met of zonder Malteser erop?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar zou bijna een opblaasbanaan willen gooien!
Coole mat heb je Straanquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:54 schreef Strani het volgende:
Het is de laatste tijd best warm hier en dan is het soms afzien. En dan zou je graag willen dat er een manier was om een beetje af te koelen. Helaas bestond dat nooit. Tót nu! Met een koelmatje van Coolio BV zal je nu lachend de warme maanden doorkomen!
Koelmatjes van Coolio BV; eindelijk zijn matjes écht cool.
Interessant! Zou je die bedrijfsnaam kunnen spellen? Op Teletekst kan ik het niet vindenquote:
Je kunt het in het telefoonboek vinden onder de C van Coolio BV! En onder de C van coole matjesquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Interessant! Zou je die bedrijfsnaam kunnen spellen? Op Teletekst kan ik het niet vinden
Telefoonboek zeg je? Klinkt interessant!quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt het in het telefoonboek vinden onder de C van Coolio BV! En onder de C van coole matjes
Die begrijp ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet.Zijn het de hondjes of die chocoladedingen die eigenlijk wel lekker zijn, maar toch altijd tegenvallen?
Mijn actieve topics werken weer. Nu alleen mijn passieve topics nog, en dan kunnen we weer door.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:04 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
MyAT doet het niet en toen was ik in paniek.![]()
En ik kan nergens iets vinden over de stemming van de Tweede Kamer die gisteren zou zijn over het langer verhogen van de basisbeurs voor uitwonende studenten.
Wat een begin van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |