nee basiri gaat helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
Alice gaat niet exit morgen.![]()
Ashley helaas ook niet.
Je haat op Doriana omdat ze zich steeds aangevallen voelt, maar bent oke met Ashley die tig keer erger is. Ashley wil het spel spelen zegt ze, maar zodra mensen het spel spelen met haar als slachtoffer is het janken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef KraideN het volgende:
Ik stem zeker op Ashley. Dat dit domme "truukje" wat ze proberen maar keihard backfired.
Ik denk dat er twee exit gaan. En dan denk ik toch Ashley en Basiri.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
Alice gaat niet exit morgen.![]()
Ashley helaas ook niet.
Dit dus. Ik meen me te herinneren dat Ali vorig jaar om dat slachtoffergedrag afgefakkeld werd, terwijl Ashley nu op een voetstuk gezet wordt. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je haat op Doriana omdat ze zich steeds aangevallen voelt, maar bent oke met Ashley die tig keer erger is. Ashley wil het spel spelen zegt ze, maar zodra mensen het spel spelen met haar als slachtoffer is het janken.
Eigenlijk zit er elk jaar wel minstens één in die roept heel tactisch het spel te spelen, dat ook van anderen verwachte, en dat accepteert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Had nog wat in te halen, aflevering van gisteren zat leuk in elkaar met de show van Jimmy
Tom bevalt me wel steeds beter ondanks zijn nukken hier en daar. Mooi dat Ashley als mevrouw de regelaar nul op d'r rekest kreeg.
En zo mooi dat Ashley zelf het spel tactisch speelt en dan boos wordt als ze zelf aan de beurt komt.
Ja dat hele duo ding mag er van mij ook wel af. Was even leuk en best iets wat er even mag zijn maar ga nu maar weer terug naar solo. Zo voel ik dat ook. Blijf verder wel kijken, daar niet van ;pquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee exit gaan. En dan denk ik toch Ashley en Basiri.
En of ik volgende week nog ga kijken, ik weet het niet. Als het weer een week wordt zoals afgelopen week niet.
Het duo-concept ligt me echt totaal niet; ik hou juist van de eenlingen in zo'n huis. Ik heb nu het gevoel dat ik naar een online cursus groepsdynamica aan het kijken ben. Niet mijn ding.
Baseer je dit op dat hele kleine stukje gemonteerd aan het einde van de aflevering van gister? Ashley was weer als vanouds aan het konkelen en vissen en zeker wel in een aanval. Het is Doriana’s goed recht om dat gedrag te pareren en dat heeft ze imo goed gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef KraideN het volgende:
Doriana voelt zich weer eens aangevallen. Wat is dat voor mietje, echt wat een wrak is dat zeg. Ga toch gewoon eens een gesprek aan ipv altijd zo zielig te doen bij elk serieus gesprek.
Het moet maar je vriendin zijn, die zal bij elke serieuze situatie het slachtoffer spelen hoe zielig ze wel niet is.
Ze maakt sowieso alleen maar meer vijanden door Alice erop te zetten.
Ja Basiri heeft een domme keuze gemaakt en zichzelf daarmee tot vrij voorspelbare collateral damage gemaakt. Wel jammer want vind hem leuker worden en zie hem groeien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:21 schreef Paul het volgende:
Wel grappig dat ze zo tactisch hebben genomineerd om Ashley eruit te krijgen, maar denk dat Basiri gaat
Ik weet niet of het dat is of dat het gewoon een enorm zweverig onzeker meisje isquote:
Ja ik ook, al wil ik degene eruit die denk ik niet eens bij de laatste twee zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik wacht met stemmen tot de eerste twee eruit zijn.
Ja, ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat iemand zo is, maar misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dat is of dat het gewoon een enorm zweverig onzeker meisje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |