Nee zitten ook ON'ers tussen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zijn niet echt allemaal hardcore BN'er.
Mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel leuk zijn als dit een schot in de roos is
Zonder de oogschaduw en outfit is het toch gewoon mooi simpel verzorgd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou echt nooit een vrouw als haar daten, die makeup, lip fillers, hele uiterlijk lijkt allemaal te high maintenance, prinsesjesgedrag en teveel drama.
Maarja ik hoef gelukkig niet bang te zijn, want vrouwen zoals haar zouden mij ook niet daten
Oh in de randstad misschien. Waar zenden ze dat programma uberhaupt uit?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij doet mee aan Real Housewives of Amsterdam dus ze is best bekend.
Die in de sinaasappel jurk?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij doet mee aan Real Housewives of Amsterdam dus ze is best bekend.
Same, zoveel make-up is een overload, vind ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou echt nooit een vrouw als haar daten, die makeup, lip fillers, hele uiterlijk lijkt allemaal te high maintenance, prinsesjesgedrag en teveel drama.
Maarja ik hoef gelukkig niet bang te zijn, want vrouwen zoals haar zouden mij ook niet daten
Videoland? Ik heb geen idee. Iets wat ik niet heb.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh in de randstad misschien. Waar zenden ze dat programma uberhaupt uit?
En heel grijs is hij nou ook weer niet. Leuke match met Pauline.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B ziet er wel prima uit, leuke ogen.
Diepgang en leuke muzieksmaak. Uniek bijna.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B ziet er wel prima uit, leuke ogen.
Ze zei heel hard Nee! Nee! toen Victor vroeg naar de verkiezingsuitslag, dus ben bang van niet.quote:
Exact, maar dan met een walgelijke muzieksmaakquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Diepgang en leuke muzieksmaak. Uniek bijna.
Misschien geverfd, maar hij is iig niet kaal! Niet dat dat per definitie een afknapper is trouwens. Iemand als Max ziet er kaal ook prima uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En heel grijs is hij nou ook weer niet. Leuke match met Pauline.
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien geverfd, maar hij is iig niet kaal! Niet dat dat per definitie een afknapper is trouwens. Iemand als Max ziet er kaal ook prima uit.
Misschien bi? Heeft max geen relatie?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.
Die kale ? Zou er niet van op kijken als hij op mannen valt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.
Had het even gemist, maar had zijn familie er moeite mee?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd triest als een coming-out zo moeilijk moet lopen.
Ja bepaalde dansjes en dingen, heel erg gay imo.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die kale ? Zou er niet van op kijken als hij op mannen valt.
Voor wat ik begreep wel. Moeders vooral.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had het even gemist, maar had zijn familie er moeite mee?
Echt een totaal opgedrongen dag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Valentijnsdag wordt allemaal zo overdreven gedaan...
Eensquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bepaalde dansjes en dingen, heel erg gay imo.
@ ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bepaalde dansjes en dingen, heel erg gay imo.
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
EensMaar vooralsnog een leuke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |