SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef AnneX het volgende:
En…@:Tele6 hoe is de klimavond verlopen?
Edit: goeie score. En wat een creatief idee verder.
Of doe je dit ieder jaar (voortaan).
Ook eens een goed bericht, voor mij dan.
Na allerlei onderzoek vanmiddag vond de cardioloog als afsluiting, dat hart en vaten best in orde zijn na 3 miljard x kloppen. “Garanties tot de voordeur”… zei die ook nog.Vreemde opmerkingen rondom een heel goed berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef AnneX het volgende:
En…@:Tele6 hoe is de klimavond verlopen?
Edit: goeie score. En wat een creatief idee verder.
Of doe je dit ieder jaar (voortaan).
Ook eens een goed bericht, voor mij dan.
Na allerlei onderzoek vanmiddag vond de cardioloog als afsluiting, dat hart en vaten best in orde zijn na 3 miljard x kloppen. “Garanties tot de voordeur”… zei die ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat alles nog keurig tikt
Dit was wel een van m'n creatievere ideeën idd. Niet van plan om volgend jaar hetzelfde te doen -- weet niet eens of ik tegen die tijd op woensdagavonden training zal geven. (Eigenlijk is het niet mijn favoriete avond, ik vind het een hele klus om goede spellen etc te bedenken en meestal heb ik daar de tijd/energie niet voor) Juist het nieuwe eraan maakte het interessant zowel voor mij als voor de sporters, dus nog een reden om volgend jaar wat anders te doen. We gaan wel morgenavond hetzelfde doen, maar dat gaat goed want er is niemand die beide avonden komt trainen.![]()
Jammer van de naalden. Het gaat wel steeds vlotter en makkelijker met je werkstukjes.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn nieuws @:AnneX Maar wat een vreemde vraag, zo raar is het toch niet?
Vanmiddag in ruim een uur een shirtje gemaakt voor “mijn kleinzoon” 😉. Een gewone naald brak af en een tweelingnaald brak (laatste was mijn fout).
Wat denk je van mij in combinatie met mijn naam😂quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jammer van de naalden. Het gaat wel steeds vlotter en makkelijker met je werkstukjes.
Nou, de naam opmerking vond ik een beetje…insinuerend.
Vaker meegemaakt hoor, dat mensen geen blonde polder mevrouw verwachten.
Ik zag het, aanstaande maandag is die te zien op npo 2quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:36 schreef Sarabi het volgende:
Net de documentaire 20 days in Mariupol geziengeen woorden voor.... Goed dat ze deze beelden hebben kunnen veilig stellen.
Zo superleuk te lezen al je crea ideeën enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:13 schreef Tele6 het volgende:
dat alles nog keurig tikt
Dit was wel een van m'n creatievere ideeën idd. Niet van plan om volgend jaar hetzelfde te doen -- weet niet eens of ik tegen die tijd op woensdagavonden training zal geven. (Eigenlijk is het niet mijn favoriete avond, ik vind het een hele klus om goede spellen etc te bedenken en meestal heb ik daar de tijd/energie niet voor) Juist het nieuwe eraan maakte het interessant zowel voor mij als voor de sporters, dus nog een reden om volgend jaar wat anders te doen. We gaan wel morgenavond hetzelfde doen, maar dat gaat goed want er is niemand die beide avonden komt trainen.
Jij hebt een raar beeld van 'oude' mensen en wat ze wel of niet doen. Ook over 'jonge' mensen, wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bejaarde mensen doen niet meer zoveel aan atletiek denk ik, veel jonge mensen zullen S&R niet kennen
En hij heeft ook geen idee wie siegfried en roy zijn 😉quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt een raar beeld van 'oude' mensen en wat ze wel of niet doen. Ook over 'jonge' mensen, wat dat betreft.
Haha, ja, daar had ik nog overheen gelezen. Acrobatiekquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hij heeft ook geen idee wie siegfried en roy zijn 😉
Ja ook schoon genoeg van de regen, had meegekregen dat het een warme dag zou worden, maar niet dat er ook regen zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |