Nog wel genoeg water in de sloot dan voor het doorspoelen van de wcquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren hebben we een briefje in de bus gekregen. Morgen is er weer eens een dagdeel geen water. Prima. Helaas is er vandaag ook vaker niet dan wel water
Dat zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog wel genoeg water in de sloot dan voor het doorspoelen van de wc
Dat is dan toch juist goed?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:56 schreef AnneX het volgende:
Vraag aan de klussers hier: houden jullie je aan de advies temp voor het verwerken van primer?
Er staat 11o op de bus. Het is 12o ín de schuur.
Het is primer om vezelplaten voor te behandelen voor muurverf.
Op 1 graadje verschil van een gare thermometer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel parkinson op je 50e, helemaal hip in agrarisch gebied.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zekerHanden wassen doe ik er dan weer niet in met al dat gif dat hier in de omgeving wordt gespoten.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op 1 graadje verschil van een gare thermometer.
Nou ja, dat wordt weekend dan.
In de postzegel gras staan opeens veel crocussen en een verdwaald sneeuwklokje.
Voorheen groene sprieten en nu opeens op z’n mooist.Ik snap het probleem even niet. Je mag schilderen vanaf 11 graden en het is 12. Er zal heus een veiligheidsmarge in die 11 graden zitten. En de komende dagen worden geen enorme temperatuursverschillen verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga toch lekker schilderen
Spoilers!
Yesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Krijg je wel parkinson op je 50e, helemaal hip in agrarisch gebied.
Ik zou voor je gezondheid gewoon weer lekker bij Dordrecht gaan wonenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yes![]()
Ik doe toch de ramen maar gewoon dicht als ik weer zo'n grote spuitmachine bij de buren van de buren zie staan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou voor je gezondheid gewoon weer lekker bij Dordrecht gaan wonen
Ohhhhquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:53 schreef Blues het volgende:
Joe Joe
Blues in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #39
OMGquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:53 schreef Blues het volgende:
Joe Joe
Blues in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #39
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap het probleem even niet. Je mag schilderen vanaf 11 graden en het is 12. Er zal heus een veiligheidsmarge in die 11 graden zitten. En de komende dagen worden geen enorme temperatuursverschillen verwacht.
Ga toch lekker schilderen
Ik heb in dat zwembad maar 2 of 3x gezwommen. Wel toen het nog alleen een openluchtzwembad was. Toen kwam ik er bijna dagelijks toen het open was. Groep 5 t/m 8 zegmaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:23 schreef Blues het volgende:
Mijn goede voornemen om weer eens 1x p.w. een paar baantjes te trekken in het zwembad van @:borisz oude zwembad en kijken hoe dat met lijf gaat, zet ik 2 weken in de kast.
Bij toeval zie ik dat er deze week zwem5kamp is voor een paar schoolklassen en vlg week vakantie, dus aangepaste tijden.
Doei![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Daar heb je gelijk in, vanmorgen was het al mooiquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi fijn![]()
en hadden jullie geen zon vanochtend? Ik vond het echt al wel wat lente-achtigs hebben hoor!
Geen last van de stroomstoring?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:57 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanmiddag tot het donker werd door het bos geraasd op de mountainbike
Nu wel helemaal kapot inclusief trillende armpjesmountainbiken vraagt wat van je hele lijf.
Ben zo blij met de mountainbike die ik in de kerstvakantie heb gekochtde afmetingen zijn goed, hij rijdt hartstikke lekker. Dit is de tweede keer dat ik er het bos mee in ben geweest en hij begint al als een verlengstuk van mezelf te voelen
@:AnneX schilder ze!
@:Lucky_Strike wat irritant van het water
@:Sarabi fijn![]()
en hadden jullie geen zon vanochtend? Ik vond het echt al wel wat lente-achtigs hebben hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |