Enigzins herkenbaar. Niet bij de revives, wel bij de potions. Mijn dagelijkse rondje gifts openen leverde 0 paarse en gele potions op bijv. Dat is normaalgesproken wel anders.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Meerdere mensen die last hebben dat je geen revives / potions krijgen?
Ik loop me suf te draaien maar ik krijg geen enkele spul meer dan alleen ballen enzo, en gezien met team rocket event ben ik nu wel door mijn potions heen waardoor ik nu niks meer kan.
Soms heb je dat inderdaad. Daarom moet je ook minstens 100 van die dingen bewaren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Meerdere mensen die last hebben dat je geen revives / potions krijgen?
Ik loop me suf te draaien maar ik krijg geen enkele spul meer dan alleen ballen enzo, en gezien met team rocket event ben ik nu wel door mijn potions heen waardoor ik nu niks meer kan.
Toegevoegd (niet in de OP, maar in het spelquote:
Dit idd. Minimaal 100 max revive en max potions op zak.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Soms heb je dat inderdaad. Daarom moet je ook minstens 100 van die dingen bewaren.
Klopt ik krijg ze sinds gisteren wel weer wat binnen, maar in grote getallen nog niet echt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 06:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enigzins herkenbaar. Niet bij de revives, wel bij de potions. Mijn dagelijkse rondje gifts openen leverde 0 paarse en gele potions op bijv. Dat is normaalgesproken wel anders.
Ik had van alles ruim 150/300 op voorraad omdat vooral bij zulke event juist die spul belangrijk zijn, maar je ziet ook hoe snel het erdoorheen gaat als je echt letterlijk niks binnen krijgt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Soms heb je dat inderdaad. Daarom moet je ook minstens 100 van die dingen bewaren.
Ik vind het ook allemaal nog vrij ondoorzichtig.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:02 schreef Vermecelli het volgende:
Ik snap nog vrij weinig van het Gigantamaxen.
Het vergaren van energy via die nieuwe stops, het tussendoor claimen van rewards, de max die je bij je mag dragen en sinds deze week ook de raids zonder tijdslimiet, waar je alleen eigen max Pokemons in mag gebruiken, enz.
Het speelscherm voelt met al die nieuwe plekken ook vol en chaotisch. Ben nog niet direct gemotiveerd om een heel nieuw arsenaal Gigantamax Pokemon's te gaan farmen.
Het is een beetje veel inderdaad. Ik was ook onplezierig verrast dat Pokemon die je in een powerspot achterlaat meetellen voor het max aantal Pokemon in gyms.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:02 schreef Vermecelli het volgende:
Ik snap nog vrij weinig van het Gigantamaxen.
Het vergaren van energy via die nieuwe stops, het tussendoor claimen van rewards, de max die je bij je mag dragen en sinds deze week ook de raids zonder tijdslimiet, waar je alleen eigen max Pokemons in mag gebruiken, enz.
Het speelscherm voelt met al die nieuwe plekken ook vol en chaotisch. Ben nog niet direct gemotiveerd om een heel nieuw arsenaal Gigantamax Pokemon's te gaan farmen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde niet van Dynamax.
Dit inderdaad, ik heb ook geen idee wat het is of doet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:25 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind er geen kut aan dat hele Dynamax. Snap de toegevoegde waarde niet
Ik ga liever gewoon ouderwets shiny huntenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik heb ook geen idee wat het is of doet.
Ja, die spots rouleren. Elke dag bij eerste keer openen van het spel, is het weer een verrassing waar dynamax battles zitten.quote:Op zondag 29 september 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dynamax gyms verdwijnen hier ook na een paar dagen.
Precies dit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:31 schreef DaMart het volgende:
Ik las dat die gmax-pokemon vrijwel alleen met groepen van rond de 40 spelers te verslaan zijn en dan moeten er ook nog eens niet te veel casual spelers bij zitten... met 30 is sommigen ook wel gelukt maar alleen als er fors geďnvesteerd was in de juiste counters. Deze sla ik dus maar even over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |