Je krijgt ze ook uit de 'catch 10 pokemon with weather boost ' research.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:44 schreef bianconeri het volgende:
Overigens wat een kansloze collection hunt met die castforms. Kan aan mij liggen hoor, maar die veranderen alleen afhankelijk van het weer. En Pokemon Go en het weer goed hebben is al lastig genoeg. Regen tijdens zon en andersom. Dus je bent daar volledig van afhankelijk om die collection vol te krijgen.
Ik heb ze uit die opdracht allemaal al gekregen behalve de snowy form.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt ze ook uit de 'catch 10 pokemon with weather boost ' research.
Nu eindelijk ook de snowy form te pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze uit die opdracht allemaal al gekregen behalve de snowy form.
Waar vinden we die?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt ze ook uit de 'catch 10 pokemon with weather boost ' research.
Ik kwam er dit weekend pas achter dat iedere pokestop 2 soorten opdrachten heeft, 1 voor als je een AR scan opdracht hebt staan en 1 voor als je die niet hebt.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:25 schreef Vermecelli het volgende:
De snowy Castform is me nog niet gegund. Vrijdag speciaal een rondje het dorp om zoveel mogelijk research challanges te vinden. Krijg alleen maar de zon en water-variant..
Anders pech. Wel jammer voor de medal die geen +1 krijgt.
Hier 1 shiny van de 5 raids. Beste is bij mij ook 96%.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:26 schreef Vermecelli het volgende:
Verder toch wel een aardig vol weekend gehad met deze events. 6 Kyogre raids, 5 gevangen (toch een lastige omdat ie steeds naar links en rechts beweegt). Geen shiny, hoogste was 96 iv (Weather boosted).
Met Litten ben ik na een uurtje en 9 shinies gestopt. Had al vrij veel candy gespaard dus daar hoefde ik het ook niet meer voor te doen. Vond al vrij snel een 98 iv en toen vond ik het wel weer welletjes geweest.
Phoah lekker. Ja ervanuitgaande dat je ook genoeg candy hebt/had voor je Shundo, zou ik ook stoppenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier 1 shiny van de 5 raids. Beste is bij mij ook 96%.
Met litten was ik in de stad, 2 checks niks tot ik hoorde dat er een IV100% iets verderop was, snel erheen tik em aan en shiny! Van de hele groep (stuk of 20man) waren nog 2 andere die em hadden de rest had wen normale litten.
Na die 100% was ik ook gelijk wel klaar.
1123 candy, meer dan zat dusquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Phoah lekker. Ja ervanuitgaande dat je ook genoeg candy hebt/had voor je Shundo, zou ik ook stoppen
734 stuks maar liefstquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En ook XL?
Anders heb je er alsnog niks aan
Sjezusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag in een oude Duitse bunker in de Atlantikwall wat merkwaardige graffiti: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, ik vind het ook irritant. In de oude versie kon ik m'n buddy ook makkelijker oproepen zonder dat er allemaal zogenaamde objecten in de weg stonden. En als ie er is, is ie soms ineens weggevlogen. Gelukkig hoeft het maar 1x per dag, rest van de tijd even leren weer quick-feed te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die nieuwe ar update is vervelend.
Als ik het uitzet staat mijn buddy op een groene achtergrond maar laat je het aan moet je hem eerst elke keer gaan zoeken in je omgeving.
Zo vang je weken amper een shiny en dan ineens weer een paar mooie per week. Ik wacht nog steeds op de shiny MrMimequote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef DaMart het volgende:
Ik heb gisteren iets van 30 Bagon aangetikt, geen enkele shiny... wel 2 shiny Wailmer erbij op 1 dag, de 3e al dit event, naast een Onix.
Zou toch ook wel leuk zijn om eens wat nieuws shiny te krijgen weer.
Die heb ik al dubbel. Mocht je ooit in de buurt zijn, wil ik er best een ruilenquote:Op maandag 8 april 2024 19:58 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zo vang je weken amper een shiny en dan ineens weer een paar mooie per week. Ik wacht nog steeds op de shiny MrMime
Tof. Wat is inde buurt?quote:Op maandag 8 april 2024 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik al dubbel. Mocht je ooit in de buurt zijn, wil ik er best een ruilen.
Zien er inderdaad vreselijk uit.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:01 schreef Vermecelli het volgende:
De nieuwe avatars ingame, wat een ramp
Mijn mobiel heeft wel steeds meer moeite met Pogo afgelopen maanden moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:11 schreef Quoi het volgende:
Heb ook het idee dat de app vaker vastloopt sinds die achtergrondjes. Moet m continu herstarten
Nee, die heb ik niet gevangen, ook omdat ik heel veel andere dingen te doen had.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:01 schreef Elpis het volgende:
Iemand nog Mega Rayquaza kunnen vangen? Ik vond het net zo shit als Enamorous. Niet te verslaan terwijl je een hele grote groep met sterke spelers heb.
Ik denk dat ik mijn shinygeluk vandaag al heb opgemaaktquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:51 schreef Mrmime het volgende:
Nou heb toch maar een ticket gekocht. Ben benieuwd dit weekend
Zo dan, zo had ik het liever gezien dan de 3 shiny Kartana's die ik trof.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn shinygeluk vandaag al heb opgemaakt.
Of het is een voorbode voor morgen.
[ afbeelding ]
Komen uit die research rewards van afgelopen week? Die shiny kans was flink hoog jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn shinygeluk vandaag al heb opgemaakt.
Of het is een voorbode voor morgen.
[ afbeelding ]
Ik vond het iig te prijzig, en had er ook weinig tijd voor. Ben wel vergeten een opdracht af te maken waardoor die nu heel erg lang in mijn lijst blijft staan: die ene waar je veel Pokémon’s die toen verschenen moest vangen.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:22 schreef Vermecelli het volgende:
Leuke Go Fest gehad, maar ik merkte wel duidelijk minder animo in mijn woonplaats, en qua event is het wel eens rijker aangekleed geweest.
Die kreeg je door Necrozma te raiden. Dus je zal moeten wachten tot die weer in raids komtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond het iig te prijzig, en had er ook weinig tijd voor. Ben wel vergeten een opdracht af te maken waardoor die nu heel erg lang in mijn lijst blijft staan: die ene waar je veel Pokémon’s die toen verschenen moest vangen.
Wel wat Necrozma's gevangen,die lijk ik te kunne fuseren met een Lunala die ik heb. Geen idee hoe ik aan de Lunar fusion energy moet komen trouwens.
Ondertussen hoop ik deze week 12 12km eieren te verzamelen (moet er nog twee) om ze dan allemaal tegelijk uit te broeden. Dat begrijp ik tenminste 😛.
Alleen de Necrozma's op zondag overigens. Ik heb ook een boel reguliere Necrozma's geraid op zaterdag, die gaven alleen (XL) candy.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:39 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die kreeg je door Necrozma te raiden. Dus je zal moeten wachten tot die weer in raids komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |