SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij erbij, en ook cadeautjes ontvangen elke dag? PM/DM dan de topicstarter even.
Linkjes
• Officiële Pokémon GO website
• Pokémon GO op Reddit
• Pokémon GO Snap op Reddit
• Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
• IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
• IV calculator dmv handmatig invoeren
• CP na evolutie
• Attack moveset vergelijken
• Hoe moet je dodgen?
• Server status
Team Leaders:
FAQ
http://forum.fok.nl/topic/2315531
[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 19-08-2024 20:30:43 ]
Het maakt niet uit waar je de lure doet. Tijdens routes spawnen die legendaries niet, alleen met die blauwe dagelijks incensequote:Op maandag 12 februari 2024 15:13 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer er 1 gezien, maar uiteraard niet gevangen. En kan die route niet nog een keer doen, was in Zuid-Amerika
Ja weet ik. Die deed in in Zuid Amerika en toen voor t eerst een Moltres.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je de lure doet. Tijdens routes spawnen die legendaries niet, alleen met die blauwe dagelijks incense
Volgens mij hebben de meeste mensen hem gemist. Slechte planning van Niantic en had gewoon via remote pasjes beschikbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Vermecelli het volgende:
Echt onhandig die Enamorus raids op valentijnsdag, die enkel fysiek kunnen worden bijgewoond.
Ik was aan het werk en 's avonds in een restaurant. Nu heb ik 'm gemist.
Bijna net zo irritant als dat ze Community Days vaak tijdens schaakwedstrijden plannen. . Deze heb ik dan bij hoge uitzondering een keer wel gehaald.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Vermecelli het volgende:
Echt onhandig die Enamorus raids op valentijnsdag, die enkel fysiek kunnen worden bijgewoond.
Ik was blij dat hij bij ons in de buurt uit kwam (zag hem bij sommige andere ex-raid gyms niet) maar konden hem met 5 accounts niet neerhalen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Vermecelli het volgende:
Dat soort dingen heb ik regelmatig gedaan, maar deze week kwam ik erachter dat ik een nog veel grotere blunder heb begaan. Voor mijn kinderen had ik een Niantic Kids account aangemaakt, maar ze konden afgelopen week opeens niet meer inloggen. Pogingen om credentials op te halen of wachtwoorden te resetten faalden ook allemaal. Geef je kinderen dus een gewoon account in plaats van een speciaal kinderaccount.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:35 schreef yvonne het volgende:
Heeft een van jullie ook wel eens iets stoms gedaan, zoals, ach, bij het opruimen je beste sterkste liefste pokemon naar de professor gestuurd
Wat heeft Niantic kids als voordeel tov de normale Niantic?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik regelmatig gedaan, maar deze week kwam ik erachter dat ik een nog veel grotere blunder heb begaan. Voor mijn kinderen had ik een Niantic Kids account aangemaakt, maar ze konden afgelopen week opeens niet meer inloggen. Pogingen om credentials op te halen of wachtwoorden te resetten faalden ook allemaal. Geef je kinderen dus een gewoon account in plaats van een speciaal kinderaccount.
Jij bent duidelijk veel fanatieker Pokemon-speler dan ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Bijna net zo irritant als dat ze Community Days vaak tijdens schaakwedstrijden plannen. . Deze heb ik dan bij hoge uitzondering een keer wel gehaald.
Duidelijk geen. Er zitten wat (enigszins configureerbare) "kindveilige" beperkingen op, waaronder blijkbaar dus helemaal niet meer kunnen inloggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat heeft Niantic kids als voordeel tov de normale Niantic?
Minder aanstootgevende Pokemonsquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat heeft Niantic kids als voordeel tov de normale Niantic?
Cloyster ziet er ook uit als een stel schaamlippen met een monster erin.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Castform, de vliegende balzak.
Er was bijna niks geshinyboost. Ik heb beide dagen 8 uur gespeeld en heb er 6. En geen enkele die geboost zou zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 19:09 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb dit weekend zo’n vier uur gespeeld en welgeteld 0 shinys. Helemaal niks, over de 600 Pokémon gevangen.
Oeh das niet veel inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Er was bijna niks geshinyboost. Ik heb beide dagen 8 uur gespeeld en heb er 6. En geen enkele die geboost zou zijn
Welke shinies dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef DaMart het volgende:
Ik heb er 2 per account, beide gisteren gevangen, al heb ik beide dagen ongeveer de helft van de tijd kunnen spelen. Op zich meer shinies dan ik had verwacht, afgaande op voorgaande jaren .
Ja herkenbaar, ook de purify opdracht.. Precies daarvoor die rotzooi weggedaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:00 schreef nixxx het volgende:
Hmm wel irritant, had ik een Palkia via een raid gevangen, krijg ik daarna de event quest: vang een Palkia… doh. Gooi ik er nog een remote raid pass in, tweede Palkia, yeay! Dan “Activate special Rend ability “ eeh hoe dan, google.. oh alleen de origin form.. doh!! Geen remote raid passes meer.. en geen mensen die op campfire willen joinen.. zit ik vast
Ach, het kan nog erger. Ik was vergeten die eerste research quest te claimen, waardoor ik die tweede helemaal niet meer kreeg.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:00 schreef nixxx het volgende:
Hmm wel irritant, had ik een Palkia via een raid gevangen, krijg ik daarna de event quest: vang een Palkia… doh. Gooi ik er nog een remote raid pass in, tweede Palkia, yeay! Dan “Activate special Rend ability “ eeh hoe dan, google.. oh alleen de origin form.. doh!! Geen remote raid passes meer.. en geen mensen die op campfire willen joinen.. zit ik vast
Precies dit had ik dus ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het tegenvallen, fanatiek gespeeld, weinig echt leuks gescored, oh ja, 0 shinies
Ken je niemand die er een met je wil ruilen?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:00 schreef nixxx het volgende:
Haha, ja wel beetje eens. Ik had een week voor dit event mijn level 50 challange afgerond en dan krijg je 10x een fast incubator (kan je 3x per stuk gebruiken). Dus ik op een flink tempo allemaal 10km eieren uitgelopen, allemaal slechte IV van deze 3 die jij noemt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
Juist de pokemon in de 10km eieren waren geshinyboost, niemand hier heeft m.
Carnivine
pachirisu
Chatot
Oh en Stunky was ook geshinyboost.
Allemaal niet shiny gekregen. En ik heb veel eieren uitgelopen. Ben er wel een beetje klaar mee zo. Dit is toch niet grappig. Al mn incubators weg voor saus.
NSFW!quote:
Vet!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:38 schreef Elpis het volgende:
Lol ik had tijdens een Go Battle gevecht een vastloper en daar baalde ik extra van want je kan op het ogenblik alleen de great league en de electric cup doen en mijn pokemon tot 1500cp zijn niet geweldig dus ik slaag daar nauwelijks.
Anyway eindelijk ging het een keer de goede kant op en vlak bij de laatste slag bevroor het beeld.
Ik vertikte ook maar iets te doen uit angst het erger te maken als waar het al op uit leek te draaien.
Iets van 2 minuten later kwamen er ineens onderin meldingen binnen dat ik de timed research had voltooid.
Kennelijk is hij terug blijven koppelen dat ik gewonnen had.
[ afbeelding ]
Nee dat dan weer niet, maar voor 100 wins ipv 3 wins stardust claimen was ook erg lekker.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vet!
Is je totaal score in het Go Battle scherm ook met 100 (?) verhoogd?
Netjes, gratis 2 XL rare candy.
Nice. Wil je 'm verklappen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:53 schreef Elpis het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, maar voor 100 wins ipv 3 wins stardust claimen was ook erg lekker.
Ik heb inmiddels het perfecte team voor de electric cup samengesteld dus wellicht komt de rest van de stardust ook wel aan de beurt. Alleen wel wat trager.
Ligt eraan, hij is inmiddels vervangen door de Spring Cup, maar komt hij zo nu en dan weer terug? Dan zou ik mezelf in de vingers snijden als iedereen er mee zou komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Elpis op 13-03-2024 17:59:47 ]I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
Volgens mij gewoon dat sommige mensen spoofen naar andere gebieden en dus eigenlijk vals spelen hiermeequote:Op donderdag 14 maart 2024 10:55 schreef Elpis het volgende:
Ik heb een Vivillon vraag. Ik snap niks van die regio's.
In eerste instatntie ging ik aan de hand van die plattegrond zoeken naar vrienden in de landen van de soorten die ik nog zocht, maar toen ik op deze site uit kwam zag ik dat eea door elkaar lijkt te lopen.
Mensen uit Duitsland en Spanje die zeggen regio tundra te zijn enzo.
Hier een Nederlandse die monsoon als regio zou hebben. https://pokemongo.gishan.net/trainer/lW8ky
Nou kan dat inmiddels ongeveer wel kloppen met al de regenval maar dacht toch dat ze het anders hadden verdeeld.
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:20 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ligt eraan, hij is inmiddels vervangen door de Spring Cup, maar komt hij zo nu en dan weer terug? Dan zou ik mezelf in de vingers snijden als iedereen er mee zou komen.De kans dat twee FOK!kers tegen elkaar worden ingedeeld, lijkt me vrij gering. Bovendien zeggen de Pokémonsoorten alleen niet zo veel; het gaat vooral om de aanvallen die ze hebben. Bij zo'n cup voor speciale types wil je volgens mij vooral Pokémon inzetten die een aanvalstype hebben dat supereffectief is tegen het betreffende Pokémontype. Voor dat soort zaken heb ik overigens een 8-jarig orakel in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles is electrisch in de electric cup.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef thabit het volgende:
[..]
De kans dat twee FOK!kers tegen elkaar worden ingedeeld, lijkt me vrij gering. Bovendien zeggen de Pokémonsoorten alleen niet zo veel; het gaat vooral om de aanvallen die ze hebben. Bij zo'n cup voor speciale types wil je volgens mij vooral Pokémon inzetten die een aanvalstype hebben dat supereffectief is tegen het betreffende Pokémontype. Voor dat soort zaken heb ik overigens een 8-jarig orakel in huis.
Aha ja dat zou ook kunnen, maar dan toch bijzonder dat men daar zo openlijk mee te kijk mee loopt. Niantic hoeft alleen maar die site af te lopen om spoofers te verbannen. Hoewel dat misschien weer teveel gedoe voor ze is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon dat sommige mensen spoofen naar andere gebieden en dus eigenlijk vals spelen hiermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |