Nouquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Nou, vakantie begonnen en Simon ligt als een zielig hoopje met zijn Ducks op de bank, vreselijke keelpijn en hij voelt ook warm aan.
Dit is al sinds de herfstvakantie de 3e vakantie op rij die niet zonder ziek/zwak/misselijk bij iemand van ons drieën verloopt
Ja daar heb je ook gelijk in. Ik denk te moeilijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar ook als het anders is overgekomen op hem, is het prima om het na te vragen toch?
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk in. Ik denk te moeilijk.
Dat was hier ook altijd het geval maar afgelopen december kreeg ik wel op mij kop dat ik zijn ID kaart niet mee had. Dat was de 1e keer dat er om gevraagd werd. Ze waren over naar een nieuw systeem waar je met je ID of paspoort moet aanmelden. Volgens mij gebruiken meerdere ziekenhuizen dat systeem. Mijn moeder moest in Nieuwegein ook met paspoort aanmelden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:18 schreef exode het volgende:
Dan hebben wij een apart ziekenhuis blijkbaar. Die van mezelf heb ik ook al 0 keer laten zien in de afgelopen 4 bezoekjes.
Ik weet wel dat we ingeschreven staan in het ziekenhuis met foto en al dus ze doen vast een check.
We gaan tegenwoordig altijd naar die in Utrecht (het zusje van Nieuwegein) laatste bezoek was 2,5 week geleden. Ik heb wel altijd mijn ID mee en van B neem ik standaard zijn paspoort mee bij ziekenhuis bezoekjes. Dus mochten ze het ineens wel vragen, prima.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat was hier ook altijd het geval maar afgelopen december kreeg ik wel op mij kop dat ik zijn ID kaart niet mee had. Dat was de 1e keer dat er om gevraagd werd. Ze waren over naar een nieuw systeem waar je met je ID of paspoort moet aanmelden. Volgens mij gebruiken meerdere ziekenhuizen dat systeem. Mijn moeder moest in Nieuwegein ook met paspoort aanmelden.
Dit had ik afgelopen keer van Boedapest naar huis inderdaad ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:07 schreef -Spring het volgende:
Wij vlogen vorig jaar naar Spanje en ik was m'n id-kaart kwijt. Kwam ik een paar uur voor de vlucht achter. Noodpaspoort aangevraagd, heel gedoe, maar ik heb het geen één keer hoeven laten zien. Ook niet tijdens het boarden, niet in Nederland en niet in Spanje.
Ik tank regelmatig in België en dan denk ik er ook echt niet aan om m'n id-bewijs mee te nemen.
Doen! Er ligt geen spatje sneeuw en het gaat ook niet noemenswaardig sneeuwen volgens mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Quoi het volgende:
Met all-season- (en geen winter-) banden even op en neer rijden voor 2 dagen Winterberg. Verantwoord of niet? Iemand ervaring?
Het is een spontane ingeving...
Winterbanden zijn verplicht in Duitsland voor zover ik weet. Dus NIET doen of tenzij je het risico voor lief wil nemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Quoi het volgende:
Met all-season- (en geen winter-) banden even op en neer rijden voor 2 dagen Winterberg. Verantwoord of niet? Iemand ervaring?
Het is een spontane ingeving...
Leuk!! Wij willen vanmiddag gaan rijden en tm maandag blijven. Word zo blij van het idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef BE het volgende:
[..]
Doen! Er ligt geen spatje sneeuw en het gaat ook niet noemenswaardig sneeuwen volgens mij.
Ik ben er van maandag tot vrijdag!![]()
In de hoop dat ze de pistes nog wat op kunnen spuiten voor de 3 heren, ik hou het bij een stevige wandeling.
Leuk! Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk!! Wij willen vanmiddag gaan rijden en tm maandag blijven. Word zo blij van het idee.
@:Whiskers2009 dat wist ik toen ik de vraag steldeBlijft een persoonlijke afweging. All-season-banden met m+s en sneeuwvlok erop zijn ook goed, zegt de anwb. Of het ideaal is, is door ons te overwegen.
Maak je geen zorgen over het voorbeeld dat je geeft. Ik (wij) hebben ook op dat punt het slechte voorbeeld gegeven aan de kinderen en mijn dochter is iemand die het liefst schoonmaakt en opruimt. Alles ziet er altijd piekfijn uit bij haar en ook bij ons als ze even thuis is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef BE het volgende:
Ik heb mezelf vandaag kwaad gemaakt met het opruimen van de tuin. Overal lagen blaadjes en troep en de tuinbank-hoes lag ernaast en de kussen stonden op z’n kant (een van de zittingen was vorige week drie sloten verder gewaaid bij de storm) En nu dus gewoon heel klein beetje aangeveegd en aangeharkt en wat maakt alle verschil zeg! Als je gewoon naar buiten kijkt en een (enigzins) opgeruimde tuin ziet.
(Het tuin-deel zelf moet nog maar ik laat de blaadjes nu maar even liggen nog, mocht er toch nog kou komen.)
(Ik erger me kapot aan de laksigheid van ons allemaal wat dat soort dingen betreft (en het voorbeeld dat F en ik de kinderen geven), maar heb ook zelf weer niet de discipline om dat bij te houden. Zeker als het druk is qua werk versloft alles.)
Ik ruim juist veel op maar de dames absoluut niet 🤣🤣quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen over het voorbeeld dat je geeft. Ik (wij) hebben ook op dat punt het slechte voorbeeld gegeven aan de kinderen en mijn dochter is iemand die het liefst schoonmaakt en opruimt. Alles ziet er altijd piekfijn uit bij haar en ook bij ons als ze even thuis is.
Gejat uit een ander topic:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef BE het volgende:
Ik heb mezelf vandaag kwaad gemaakt met het opruimen van de tuin. Overal lagen blaadjes en troep en de tuinbank-hoes lag ernaast en de kussen stonden op z’n kant (een van de zittingen was vorige week drie sloten verder gewaaid bij de storm) En nu dus gewoon heel klein beetje aangeveegd en aangeharkt en wat maakt alle verschil zeg! Als je gewoon naar buiten kijkt en een (enigzins) opgeruimde tuin ziet.
(Het tuin-deel zelf moet nog maar ik laat de blaadjes nu maar even liggen nog, mocht er toch nog kou komen.)
(Ik erger me kapot aan de laksigheid van ons allemaal wat dat soort dingen betreft (en het voorbeeld dat F en ik de kinderen geven), maar heb ook zelf weer niet de discipline om dat bij te houden. Zeker als het druk is qua werk versloft alles.)
Klik op de fotolinkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa
Voor je geruststelling : [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |