Binnenkort toch maar eens wat lessen organiseren?quote:Op zondag 11 februari 2024 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan zouden we ze weer moeten schieten
Lijkt me wel wat jaquote:Op zondag 11 februari 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort toch maar eens wat lessen organiseren?
Weet het, kijk 1 wedstrijd per jaar,quote:
Heb er ook wel eens wat vaker naar gekeken toen het nog op een van de sportkanalen steeds werd uitgezondenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het, kijk 1 wedstrijd per jaar,
en meestal haak in de rust af
BBC dus vaakquote:Op zondag 11 februari 2024 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens wat vaker naar gekeken toen het nog op een van de sportkanalen steeds werd uitgezonden
Ja zoiets ... weet niet eens wie er spelenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het, kijk 1 wedstrijd per jaar,
en meestal haak in de rust af
Het vriendje van Taylor Swift tegen anderenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets ... weet niet eens wie er spelen
Oh ja die zag ik wel langs komen ....quote:Op zondag 11 februari 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vriendje van Taylor Swift tegen anderen
Taylor Swift schijnt een sleutelrol te spelenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vriendje van Taylor Swift tegen anderen
Ze was op tijd terug ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die zag ik wel langs komen ....
Die kan misschien Biden nog in het witte huis houden.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Taylor Swift schijnt een sleutelrol te spelen![]()
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan misschien Biden nog in het witte huis houden.
Mijn UI telt niet meequote:Op zondag 11 februari 2024 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Moeten jullie mij nu weer hebben?![]()
Ik geef gewoon jou de schuld.quote:
Voor wie is Taylor dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze was op tijd terug ja.
San Francisco 49ers vs Kansas City Chiefs
wehehehequote:
Over een half uurtje is de appie weer openquote:
neem dan theequote:Op maandag 12 februari 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een half uurtje is de appie weer openIk ga het overleven
Vast welquote:Op maandag 12 februari 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een half uurtje is de appie weer openIk ga het overleven
Oh ja dat kan ook.....quote:
quote:
Koffie ruikt lekkerder maar thee is lekkerder qua smaak, vind ikquote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Thee is eigenlijk lekkerder dan koffie.
Maar toch neem ik elke ochtend koffie...
quote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef pullup het volgende:
Halve twitterfeed vol met football tweets![]()
[ twitter ]
Deze was de leukste
Daar trappen we niet in dame...quote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef Prisha het volgende:
[..]als je het heeeeel sterk maakt is het net koffie. Heb ik van horen zeggen
Dat laatste is echt drama jaquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Prisha het volgende:
Ik geef echt geen ene zak om die hele Super Bowl. Echt m'n appgroepen helemaal vol van vrienden en familie overseas en ze snappen maar niet dat het me niet kan boeien.
En dan die conspiracy gedoetjes om dat Swift mens echt man3Mijn landgenoten zijn soms volkomen geschift.
En dan moet ik nog naar Texas ook
De smaakjes zijn wel lekker idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Koffie ruikt lekkerder maar thee is lekkerder qua smaak, vind ik
quote:
Oh is het weer zover?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Mafkezen
https://nos.nl/artikel/25(...)-op-weg-naar-haarlem
[ afbeelding ]
Tot ze weer meer gratis geld krijgen denk ikquote:
Oh jeequote:Op maandag 12 februari 2024 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot ze weer meer gratis geld krijgen denk ik
Zou dit genoeg zijn?quote:Op maandag 12 februari 2024 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot ze weer meer gratis geld krijgen denk ik
Ik gun ze ook dit eigenlijk nietquote:Op maandag 12 februari 2024 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn?
[ afbeelding ]
Ze mogen het komen ophalen
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks kopen ze de Kalverstraat nog op.
Die van ons of die van de Amsterdammers?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks kopen ze de Kalverstraat nog op.
Deze zal wat goedkoper zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van ons of die van de Amsterdammers?
Go Trumpquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Prisha het volgende:
Ik geef echt geen ene zak om die hele Super Bowl. Echt m'n appgroepen helemaal vol van vrienden en familie overseas en ze snappen maar niet dat het me niet kan boeien.
En dan die conspiracy gedoetjes om dat Swift mens echt man3Mijn landgenoten zijn soms volkomen geschift.
Stuur ze carnavalsfilmpjes terugquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Prisha het volgende:
oh noesquote:Op maandag 12 februari 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Mafkezen
https://nos.nl/artikel/25(...)-op-weg-naar-haarlem
[ afbeelding ]
Go Kennedyquote:
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van ons of die van de Amsterdammers?
Die mogen ze hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze zal wat goedkoper zijn
[ afbeelding ]
ja!quote:Op maandag 12 februari 2024 14:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Die mogen ze hebben.
Degenen die bij de tweede wandelmeet waren herkennen het wellicht. We zijn er doorheen gelopen.
Oh ja, je mocht niet linkshandig zijnquote:
Er waren er maar weinig jaquote:Op maandag 12 februari 2024 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, je mocht niet linkshandig zijnMijn moeder hebben ze ook rechtshandig 'gemaakt' op de lagere school. Nu is ze ook rechtshandig, maar aanvankelijk was ze linkshandig
Smakelijkquote:Op maandag 12 februari 2024 18:08 schreef aloa het volgende:
Het eten staat op. Stampot zuurkool uit de stoomoven![]()
Genoeg voor sowieso twee dagen eten
Een sample van Twin Peaks met een boeiende songtekstquote:
quote:Moby Go
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah
Voor 2 dagen klopt wel deze keerquote:Op maandag 12 februari 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smakelijk
Dat genoeg voor 2 dagen dacht ik hier gisteren ook
Ik moet de nieuwe serie nog zien..quote:Op maandag 12 februari 2024 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een sample van Twin Peaks met een boeiende songtekst
[..]
Mijn vriendin is ambidexter. Die kan tegelijkertijd twee verschillende brieven schrijven.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, je mocht niet linkshandig zijnMijn moeder hebben ze ook rechtshandig 'gemaakt' op de lagere school. Nu is ze ook rechtshandig, maar aanvankelijk was ze linkshandig
Dreun op z’n harses met een two by four ken ie krijgenquote:
Nou nou nou, niet zo gemeen tegen die two by four hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dreun op z’n harses met een two by four ken ie krijgen
quote:
Onder de douche?quote:
Dit keer nietquote:
Wat ik mij herinner is dat jij ook wel een mooie zangstem hebt.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit keer nietAl doe ik dat ook vaak
Zo is dat.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dreun op z’n harses met een two by four ken ie krijgen
Ja maar 2 bij 4 wat? Een vaatdoek?quote:
Een balkquote:Op maandag 12 februari 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar 2 bij 4 wat? Een vaatdoek?
Wat Domnivoor zegtquote:Op maandag 12 februari 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar 2 bij 4 wat? Een vaatdoek?
Hoe is het met aloa op deze zonnige dag?quote:
Wel goed verder.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met aloa op deze zonnige dag?
Ook prima, alleen nog steeds beetje verkouden en ziekjes. Maar voor de rest zeer prima.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel goed verder.
Hoe is het met jou op deze dinsdag?
Dat wil wel in deze tijd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook prima, alleen nog steeds beetje verkouden en ziekjes. Maar voor de rest zeer prima.
Heb je geluk!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wil wel in deze tijd.
Ik heb er (nog) geen last van.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
liever niet .. kinderachtig gedoe altijd
Hey hij is weg ondertussenquote:
Die is toch gewoon door zijn moeder naar de hoek gestuurd omdat ie niet in de boom wilde klimmen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:12 schreef pullup het volgende:
Leek hierop![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is foetsie
Ja die van vanochtend zat ook meer te mokkenquote:
Ook nooit me afgevraagd waarom dat zo gevormd wasquote:
Ja een echte klassiekerquote:
Om spijkers los te trekken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook nooit me afgevraagd waarom dat zo gevormd was
Die heeft hulp nodig, psychiater kan er misschien nog wel iets mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vrouwen... ze maken ons helemaal gek!![]()
[ twitter ]
Precies!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft hulp nodig, psychiater kan er misschien nog wel iets mee.
Klopt niet helemaal, dat gaatje in de dop kwam er pas later in.quote:
Zit er gaatje in de dop ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, dat gaatje in de dop kwam er pas later in.
Hullo Souryquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, dat gaatje in de dop kwam er pas later in.
Die dingen lekten altijd welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit er gaatje in de dop ?![]()
Dan kan die dus lekken mčt dop ...
Ja de meeste gegeten pen. Er zijn mensen gestikt in die dop.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit er gaatje in de dop ?![]()
Dan kan die dus lekken mčt dop ...
Daarom zit die weerhaak er aanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
... Er zijn mensen gestikt in die dop.
"Girl Clothes?"quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:29 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Die zouden hier wel een enorme Twitter mob achter zich aankrijgen
Zelfs Deissy is sprakeloosquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[ [url= https://vm.tiktok.com/ZIJna9JGq/]Tiktok[/url] ]
Ja stomquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs Deissy is sprakeloos
Soury!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de meeste gegeten pen. Er zijn mensen gestikt in die dop.
Aan het uitbuiken... Van de eerste dag van mijn AI gezond weekquote:
Helaasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige keer deed het linkje het wel
jeetje heftig heequote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aan het uitbuiken... Van de eerste dag van mijn AI gezond week
*terug meptquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Slaat je met stomheid
Poeh... stoeien met volle buikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Inderdaad een voordeel, want je krijgt geen filmpjes gepost.quote:
Ik heb het ook niet... en geen Insta... Heb nog wel ergens een verwaarloost facebook accountjequote:
Xquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb sinds een paar maanden Twitter... alleen weet ik nog niet of ik daar nou blijer van word.
Nee dat is wel de meest dramatische loot eigenlijk. Kijk er voor de beesten posts maar krijg veel te regelmatig bagger te zienquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb sinds een paar maanden Twitter... alleen weet ik nog niet of ik daar nou blijer van word.
Je kunt het zo mooi maken als jezelf wil.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja.. niet echt zin om me er helemaal in te verdiepen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kunt het zo mooi maken als jezelf wil.
is echt laggequote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aan de bagger is niet te ontkomenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kunt het zo mooi maken als jezelf wil.
Onaardigquote:
Heul niet, t is meer dat die franse bagger toch leuker isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Onaardig
Ik doe een beetje zwemmen kijken nu
Was in ieder geval lekkerder weerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heul niet, t is meer dat die franse bagger toch leuker is
T wordt hier donderdag ook 16 graden zeggen ze nuquote:
Zozo was hier vandaag al niet slecht qua temperatuurquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T wordt hier donderdag ook 16 graden zeggen ze nu
En vanmorgen stond ik me nog suf te krabbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T wordt hier donderdag ook 16 graden zeggen ze nu
Nee, Maastricht zegt weeronline nu 18 graden voor donderdagquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:08 schreef pullup het volgende:
Maar die 16 zal wel alleen in Maastricht zijn
Je auto niet in de vriezer zetten danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En vanmorgen stond ik me nog suf te krabben
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je auto niet in de vriezer zetten dan
Ligt eraan wie je volgt.quote:
Is het nu nog niet erger geworden met die creep die het gekocht heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je volgt.
Ik heb tijdens corona echt heel veel geblokkeerd. Mijn tijdlijn werd steeds triester.
Dit waren net de trending topics in Nederlandquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je volgt.
Ik heb tijdens corona echt heel veel geblokkeerd. Mijn tijdlijn werd steeds triester.
Het is er niet beter op gewordenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het nu nog niet erger geworden met die creep die het gekocht heeft?
Ik zoek dan ook bijna nooit op die hastags..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit waren net de trending topics in Nederland
[ afbeelding ]
Mijn hemel…quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit waren net de trending topics in Nederland
[ afbeelding ]
Ziet er prima uitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik heb ChatGPT deze week de luch en het menu laten samen stellen... experimentje
Dit was het avondeten, vond het lekker. Ik kende dat Quinoa spul nog niet, maar was minder droog dan ik dacht![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 01:19 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Hmmm, gerookte tentharingen? Dat klinkt interessant! Hoewel ik geen specifiek recept heb met gerookte tentharingen, kun je ze wel op verschillende manieren gebruiken. Je kunt ze bijvoorbeeld toevoegen aan een salade voor wat extra smaak en textuur. Of je zou kunnen proberen om er een heerlijke pasta mee te maken door de haring fijn te snijden en samen met olijfolie, knoflook en chili flakes in een pan te bakken voordat je het mengt met gekookte pasta.
Uiteraard is dit maar één idee! Ik ben benieuwd of jij nog andere creatieve gerechten kunt bedenken waarin de gerookte haring goed tot zijn recht komt!
quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:20 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Oh, een kerstmenu met mammoetbiefstuk als hoofdgerecht? Dat is wel een bijzonder idee! Laten we eens kijken wat voor heerlijke gerechten we kunnen samenstellen.
Vooraf zou ik beginnen met een feestelijke amuse. Wat dacht je van mini-bladerdeeghapjes gevuld met brie en cranberrycompote? Een perfecte combinatie van zoet en hartig!
Als voorgerecht kun je gaan voor gerookte zalmrolletjes op toast, gegarneerd met verse kruiden zoals dille en citroenzeste. Het zal de smaakpapillen zeker prikkelen!
Dan komt het hoogtepunt: het mammoetbiefstuk als hoofdgerecht. Je kunt ervoor kiezen om deze malse biefstuk te bakken of grillen naar jouw persoonlijke smaak. Serveer het vervolgens in plakjes gesneden op een bedje van geroosterde groenten, zoals wortels, pastinaak en spruitjes.
Om het ge
Leuk idee welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik heb ChatGPT deze week de luch en het menu laten samen stellen... experimentje
Dit was het avondeten, vond het lekker. Ik kende dat Quinoa spul nog niet, maar was minder droog dan ik dacht![]()
[ afbeelding ]
Gerookte tentharing, heerlijk tochquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ook al eens wat recepten uit ChatGPT e.d. gehaald. Maar ik laat ze voor wat ze zijn.
[..]
[..]
Klinkt zeker niet slecht nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gerookte tentharing, heerlijk toch![]()
![]()
Dat tweede menu klinkt toch zo slecht nog niet? Niet dat je nu nog mammoeten hebt, maar misschien had je ze wel heel lekker gevonden
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ook al eens wat recepten uit ChatGPT e.d. gehaald. Maar ik laat ze voor wat ze zijn.
[..]
[..]
Quinoa is heerlijk, maar wel wat droogjes zo. Ik doe er wel een sausje bij dan. Tomatensausje of een curry, kan allemaal. Ik gebruik het gewoon heel vaak i.p.v. rijst.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
[ afbeelding ]
Mij doet zoiets aan Sheba denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
Titel en uitvoerende graag
[ afbeelding ]
En mij dan weer aan Duopinottiequote:Op woensdag 14 februari 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
en dat aan Choba Tsjobi
[ afbeelding ]
Ellende liedquote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
Titel en uitvoerende graag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Boze boerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef pullup het volgende:
Die kutlui gaan nu ook in Spanje andere beroepen hinderen marc![]()
https://www.wielerflits.n(...)egens-boerenprotest/
Het wordt echt tijd voor actie tegen deze terroristenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef pullup het volgende:
Kut campesinos... dan maar de ronde van de Algarve kijken .. als die doorgaatquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef pullup het volgende:
Ik wilde ook kijken ja, vorig jaar was die ruta del sol best leukquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut campesinos... dan maar de ronde van de Algarve kijken .. als die doorgaat
Pest dat meisje niet zo, ze heeft het al moeilijk genoegquote:
`nEDERLANDSE MEISJES ZONGEN NETJES HET VOLKSLIEDquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pest dat meisje niet zo, ze heeft het al moeilijk genoeg
Tot op de dag van vandaag staat ze nog te zagen....quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pest dat meisje niet zo, ze heeft het al moeilijk genoeg
Het is safequote:
Nee, opzoutenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen Valentijn gescoord dit jaar?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, opzouten![]()
Nooit wat aan gedaan. Ook nooit vriendinnen gehad die er om verlegen zaten. Ik gaf wel cadeautjes en blijken v liefde zonder die truttige 14 feb.
Jij nog wel 'verwend'?
Oei, sterkte voor je man! En voor jou natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik sta er zo'n beetje hetzelfde in als jij, mijn man ook trouwens en die lag vandaag op de operatietafel dus daar had ik sowieso weinig aan
Oke, Wat rot.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik sta er zo'n beetje hetzelfde in als jij, mijn man ook trouwens en die lag vandaag op de operatietafel dus daar had ik sowieso weinig aan
Thanksquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oei, sterkte voor je man! En voor jou natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |