Binnenkort toch maar eens wat lessen organiseren?quote:Op zondag 11 februari 2024 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan zouden we ze weer moeten schieten
Lijkt me wel wat jaquote:Op zondag 11 februari 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort toch maar eens wat lessen organiseren?
Weet het, kijk 1 wedstrijd per jaar,quote:
Heb er ook wel eens wat vaker naar gekeken toen het nog op een van de sportkanalen steeds werd uitgezondenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het, kijk 1 wedstrijd per jaar,
en meestal haak in de rust af
BBC dus vaakquote:Op zondag 11 februari 2024 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens wat vaker naar gekeken toen het nog op een van de sportkanalen steeds werd uitgezonden
Ja zoiets ... weet niet eens wie er spelenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het, kijk 1 wedstrijd per jaar,
en meestal haak in de rust af
Het vriendje van Taylor Swift tegen anderenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets ... weet niet eens wie er spelen
Oh ja die zag ik wel langs komen ....quote:Op zondag 11 februari 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vriendje van Taylor Swift tegen anderen
Taylor Swift schijnt een sleutelrol te spelenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vriendje van Taylor Swift tegen anderen
Ze was op tijd terug ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die zag ik wel langs komen ....
Die kan misschien Biden nog in het witte huis houden.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Taylor Swift schijnt een sleutelrol te spelen![]()
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan misschien Biden nog in het witte huis houden.
Mijn UI telt niet meequote:Op zondag 11 februari 2024 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Moeten jullie mij nu weer hebben?![]()
Ik geef gewoon jou de schuld.quote:
Voor wie is Taylor dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze was op tijd terug ja.
San Francisco 49ers vs Kansas City Chiefs
wehehehequote:
Over een half uurtje is de appie weer openquote:
neem dan theequote:Op maandag 12 februari 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een half uurtje is de appie weer openIk ga het overleven
Vast welquote:Op maandag 12 februari 2024 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een half uurtje is de appie weer openIk ga het overleven
Oh ja dat kan ook.....quote:
quote:
Koffie ruikt lekkerder maar thee is lekkerder qua smaak, vind ikquote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Thee is eigenlijk lekkerder dan koffie.
Maar toch neem ik elke ochtend koffie...
quote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef pullup het volgende:
Halve twitterfeed vol met football tweets![]()
[ twitter ]
Deze was de leukste
Daar trappen we niet in dame...quote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef Prisha het volgende:
[..]als je het heeeeel sterk maakt is het net koffie. Heb ik van horen zeggen
Dat laatste is echt drama jaquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Prisha het volgende:
Ik geef echt geen ene zak om die hele Super Bowl. Echt m'n appgroepen helemaal vol van vrienden en familie overseas en ze snappen maar niet dat het me niet kan boeien.
En dan die conspiracy gedoetjes om dat Swift mens echt man3Mijn landgenoten zijn soms volkomen geschift.
En dan moet ik nog naar Texas ook
De smaakjes zijn wel lekker idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Koffie ruikt lekkerder maar thee is lekkerder qua smaak, vind ik
quote:
Oh is het weer zover?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Mafkezen
https://nos.nl/artikel/25(...)-op-weg-naar-haarlem
[ afbeelding ]
Tot ze weer meer gratis geld krijgen denk ikquote:
Oh jeequote:Op maandag 12 februari 2024 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot ze weer meer gratis geld krijgen denk ik
Zou dit genoeg zijn?quote:Op maandag 12 februari 2024 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot ze weer meer gratis geld krijgen denk ik
Ik gun ze ook dit eigenlijk nietquote:Op maandag 12 februari 2024 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn?
[ afbeelding ]
Ze mogen het komen ophalen
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks kopen ze de Kalverstraat nog op.
Die van ons of die van de Amsterdammers?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks kopen ze de Kalverstraat nog op.
Deze zal wat goedkoper zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van ons of die van de Amsterdammers?
Go Trumpquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Prisha het volgende:
Ik geef echt geen ene zak om die hele Super Bowl. Echt m'n appgroepen helemaal vol van vrienden en familie overseas en ze snappen maar niet dat het me niet kan boeien.
En dan die conspiracy gedoetjes om dat Swift mens echt man3Mijn landgenoten zijn soms volkomen geschift.
Stuur ze carnavalsfilmpjes terugquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Prisha het volgende:
oh noesquote:Op maandag 12 februari 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Mafkezen
https://nos.nl/artikel/25(...)-op-weg-naar-haarlem
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |