Oh, jullie lopen wat achterquote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Rob het volgende:
wtf was dat voor een Apple music waarschuwing...
in dit geval je zwijgplicht... ga slapenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:27 schreef DJMO het volgende:
* DJMO doet een beroep op haar zwijgrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik vond het geluid maar matigquote:Op maandag 12 februari 2024 02:41 schreef moemoe het volgende:
Ik vond het geluid maar matig.
Verder was het te snel voorbij en jammer genoeg geen Justin Bieber.
Nog een paar uur om lucky friends te worden, stuur je me een cadeautje?quote:Op maandag 12 februari 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het geluid maar matig.
Verder was het snel voorbij en gelukkig geen Justin Bieber.
Doe haar de groetjes terug.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:43 schreef Rob het volgende:
btw.. @:DJMO is weer naar bed en groet Dev..
Een cadeautje van een stop bij een kerk waar dochtertje vrijdag de hele dag moest oefenen. Een party Charizard als stikker. We hebben god en Fire&Flying pokemon aan onze kant. Dit is het moment!quote:Op maandag 12 februari 2024 02:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog een paar uur om lucky friends te worden, stuur je me een cadeautje?
quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Een cadeautje van een stop bij een kerk waar dochtertje vrijdag de hele dag moest oefenen. Een party Charizard als stikker. We hebben god en Fire&Flying pokemon aan onze kant. Dit is het moment!
Dat is toch nooit direct? Ik werd laatst best friend met iemand en het duurde een paar uur (!!) voor ik de 100.000 punten kreeg. Ik dacht dat lucky friends ook nooit direct wasquote:
Lucky friends zie je toch altijd meteen?quote:Op maandag 12 februari 2024 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch nooit direct? Ik werd laatst best friend met iemand en het duurde een paar uur (!!) voor ik de 100.000 punten kreeg. Ik dacht dat lucky friends ook nooit direct was
Mijn laatste lucky friend was met Yvonne. En dat was een half uurtje nadat ik haar cadeautje had open gemaakt. En het was midden in de nacht bij julliequote:Op maandag 12 februari 2024 02:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lucky friends zie je toch altijd meteen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |