slaap ze!quote:Op maandag 12 februari 2024 01:11 schreef Harrie het volgende:
Ik ga![]()
was vanmorgen al redelijk vroeg in de kerk, en ik zag dat het goed was
Hello dear!quote:Op maandag 12 februari 2024 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Moemoe!
Ik kijk een beetje superbowl, maar vind er geen zak aan
Is ze al in beeld geweest? Ik zit eigenlijk niet meer op te letten. Half time is waarschijnlijk pas over 45-60 minuten.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hello dear!
Ik kijk ook naar de superbowl, maar meer voor Taylor Swift en Usher natuurlijk.
Ik zag dat ze Blake Lively heeft meegenomen
Ja, ik heb haar gezien met Blake Lively en een andere blondine naast zich.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ze al in beeld geweest? Ik zit eigenlijk niet meer op te letten. Half time is waarschijnlijk pas over 45-60 minuten.
Misschien laten ze haar zien in een van de 450 breaks. Als ik reclame voorgeschoteld krijgquote:Op maandag 12 februari 2024 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar gezien met Blake Lively en een andere blondine naast zich.
Als er een mooie pass is en dan een touch down, dan is football nog een beetje te kijken. Dat was net zo. Alleen komen zulke momenten maar 1% van het spel voorquote:
Ik kijk via een Nederlandse sportzender, reclames krijg ik niet meequote:Op maandag 12 februari 2024 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien laten ze haar zien in een van de 450 breaks. Als ik reclame voorgeschoteld krijg
#metooquote:Op maandag 12 februari 2024 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kijk via een Nederlandse sportzender, reclames krijg ik niet mee.
Klopt, uitermate vervelend. Ze hebben 4 pogingen om de bal 10 yard verder te krijgen. En iedere keer beginnen ze in dezelfde opstelling, dus 5 seconden spelen en 20 seconden om weer in positie te komen. Uitermate saaiquote:
Ze zeggen altijd dat de reclames tijdens de superbowl zo goed zijn. Nou, ik zie hoop bekende acteurs maar allemaal matige reclamesquote:Op maandag 12 februari 2024 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kijk via een Nederlandse sportzender, reclames krijg ik niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |