Ik was beetje te dronken waardoor ik kwijt raakte en wilma was WOEST want ik nam ook niet op en ging polonaise dansen overalquote:
quote:
Soms moet je dingen ook even ervaren.quote:
O jee. Alles wel weer goed gekomen?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was beetje te dronken waardoor ik kwijt raakte en wilma was WOEST want ik nam ook niet op en ging polonaise dansen overal
ja dat welquote:Op zondag 11 februari 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Alles wel weer goed gekomen?
Oeh Wilma heeft een zusje?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dat welal was haar zusje oko mee die vind me denk ik nu wel raar
Met carnaval gebeuren dat soort dingenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dat welal was haar zusje oko mee die vind me denk ik nu wel raar
Nice. Heeft ze DM's waar ik in kan sliden?quote:
Typisch carnaval dusquote:Op zondag 11 februari 2024 19:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was beetje te dronken waardoor ik kwijt raakte en wilma was WOEST want ik nam ook niet op en ging polonaise dansen overal
jaquote:Op zondag 11 februari 2024 19:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nice. Heeft ze DM's waar ik in kan sliden?
O een fok!kerquote:
Nee snap ik. Maar carnaval en zuipen tja het hoort er bij.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
weet ik niet hee, ze vond het echt niet zo leuk
Nice, ik zie haar contactgegevens graag tegenmoet.quote:
goedmaken danquote:Op zondag 11 februari 2024 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
weet ik niet hee, ze vond het echt niet zo leuk
Al dat gezuip hoeft van mij nietquote:Op zondag 11 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Nuchter is Carnaval idd helemaal niet te nakken
Ja maar ik was wel vervelend, dus beetje zoals hierquote:Op zondag 11 februari 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar carnaval en zuipen tja het hoort er bij.
Voor mij ook niet, maar als je dan toch Carnaval moet vieren, dan maar padje lam zodat je je er niks van herinnert.quote:
Heb jij een vervelende dronk?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar ik was wel vervelend, dus beetje zoals hier
klopt wilma had me allemaal dingen verteld die ik voor het eerst hoorde, maar was er zelf bijquote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als je dan toch Carnaval moet vieren, dan maar padje lam zodat je je er niks van herinnert.
En gezellig dat het was zeg je tegen een vriend aan de telefoon terwijl je met een giga kater in bed ligtquote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als je dan toch Carnaval moet vieren, dan maar padje lam zodat je je er niks van herinnert.
Gênantquote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt wilma had me allemaal dingen verteld die ik voor het eerst hoorde, maar was er zelf bij
Wilma: ja en je deed heel irritant bij die meisjes, ze gingen uiteindelijk het cafe maar uit![]()
Paul: ohja?
Je mag nooit meer mee carnaval vieren ☺️quote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt wilma had me allemaal dingen verteld die ik voor het eerst hoorde, maar was er zelf bij
Wilma: ja en je deed heel irritant bij die meisjes, ze gingen uiteindelijk het cafe maar uit![]()
Je moet ook niet irl bolkenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat wilma dat ook nooit mere wilquote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag nooit meer mee carnaval vieren ☺️
🤣🤣🤣quote:
Nou ja ze heeft het je vergeven volgend weekend maar extra verwennen danquote:Op zondag 11 februari 2024 19:28 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat wilma dat ook nooit mere wil
Moet je etenquote:
Ja je zou het niet denken he.quote:
ja bingen gvdquote:Op zondag 11 februari 2024 19:42 schreef DJMO het volgende:
@:rob wordt onderhand gestoord van me. Kwartier geleden de laatste aflevering van seizoen 5 van The ghost whisperer gezien, en inmiddels staat aflevering 1 van seizoen weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |