SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Komop heren even een beetje inhoud.
Houden jullie er nog wat onorthodoxe meningen op na?Nooit meer slapen![]()
quote:quote:Op zondag 11 februari 2024 16:38 schreef KoningWouter het volgende:
Komop heren even een beetje inhoud.
Houden jullie er nog wat onorthodoxe meningen op na?quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Meningen mag dat tegenwoordig nog welquote:
THeemutsquote:
Hellend vlak. Beter bolk je gewoon. Is veiliger.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meningen mag dat tegenwoordig nog welmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou daar ben ik niet zo zeker van eigenlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hellend vlak. Beter bolk je gewoon. Is veiliger.
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo zeker van eigenlijk
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ligt eraan met hoeveel smileys je dat doet. Zelfs daar zijn meningen over.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hellend vlak. Beter bolk je gewoon. Is veiliger.![]()
Niet iedereen is blij met den bolk natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3 is optimaal.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel smileys je dat doet. Zelfs daar zijn meningen over.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Met of zonder er is altijd wel iemand die het niet leuk vindt.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel smileys je dat doet. Zelfs daar zijn meningen over.
Alle dingen komen in drieen. Zo ook onze heer God.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goede mening.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle dingen komen in drieen. Zo ook onze heer God.
Nooit meer slapen![]()
Speklap3000quote:Op zondag 11 februari 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle dingen komen in drieen. Zo ook onze heer God.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: