Leuk stukje satire.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn, ik kan me wel nog herinneren dat mensen die niet gevaccineerd wilden worden voor vanalles en nog wat werden uitgemaakt tot aan moordenaar aan toe. Mooi iig dat de oogjes open gaan en men ziet dat het geen zuivere koffie is geweest die zogenaamde pandemie, beter laat dan nooit zullen we maar denken. Ik ben nog altijd blij dat ik ruggengraat heb getoond, mijn poot heb stijf gehouden en niet voor de spuitjes ben gegaan. Nog steeds geen verkoudheid, griepje, corona of zelfs iets wat erop lijkt gehad.
-niet doen-quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Warempel het zal ook eens niet, daar hebben we de 1e criticasters al. Er verandert nooit iets hier, inderdaad weer snel weg
Het ballenbad wordt idd druk bezocht door de allerkleinstenquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Warempel het zal ook eens niet, daar hebben we de 1e criticasters al. Er verandert nooit iets hier, inderdaad weer snel weg
Nou,het probleem is dat er veel drek tegen de muur wordt gegooid in de hoop dat er wat blijft plakken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is weinig bedorven aan sinds veel posters juist aangeven dat er toch wel meer dingen mis waren met de prikken dan ons verteld werd. Dat er nog steeds mensen tegenspartelen en het niet willen geloven maakt het niet bedorven
Zogenaamde pandemie? Als dit geen pandemie was wanneer kun je dan wel spreken van een pandemie? Of was de enorme druk op de zorg ook een hoax?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn, ik kan me wel nog herinneren dat mensen die niet gevaccineerd wilden worden voor vanalles en nog wat werden uitgemaakt tot aan moordenaar aan toe. Mooi iig dat de oogjes open gaan en men ziet dat het geen zuivere koffie is geweest die zogenaamde pandemie, beter laat dan nooit zullen we maar denken. Ik ben nog altijd blij dat ik ruggengraat heb getoond, mijn poot heb stijf gehouden en niet voor de spuitjes ben gegaan. Nog steeds geen verkoudheid, griepje, corona of zelfs iets wat erop lijkt gehad.
Gelukkig was er toen een drukverminderend dansje aanwezigquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Zogenaamde pandemie? Als dit geen pandemie was wanneer kun je dan wel spreken van een pandemie? Of was de enorme druk op de zorg ook een hoax?
Lege bedden, ongebruikt, wellicht werd de druk eruit gedanstquote:De regiogemeenten hebben de eerste slag om de miljoenen voor het noodhospitaal in Ahoy verloren. De zorgverzekeraars weigeren definitief op te draaien voor de enorme operatie, waarbij voor bijna 8 miljoen uit het niets een tijdelijk ziekenhuis uit de grond werd gestampt. De bedden bleven uiteindelijk leeg.
Hier in Belgie gingen mensen op straat staan handeklappen voor de zorg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
Gelukkig was er toen een drukverminderend dansje aanwezig
https://www.ad.nl/rotterdam/eerste-slag-om-miljoenen-voor-noodhospitaal-ahoy-verloren~aca798c4/
[..]
Lege bedden, ongebruikt, wellicht werd de druk eruit gedanst![]()
We zijn een tijdje verder en nu nog steeds niet inzien hoe ze ons te pakken hebben genomen met alle onzin is![]()
Voordeel is wel dat als ze weer met iets nieuws komen we nu direct weten aan wie we wat hebben en wie we moeten vermijden.
Jij had liever gezien dat er niet proactief gereageerd werd met als kans dat we te weinig bedden zouden hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterdam/eerste-slag-om-miljoenen-voor-noodhospitaal-ahoy-verloren~aca798c4/
[..]
We zijn een tijdje verder en nu nog steeds niet inzien hoe ze ons te pakken hebben genomen met alle onzin is![]()
Voordeel is wel dat als ze weer met iets nieuws komen we nu direct weten aan wie we wat hebben en wie we moeten vermijden.
Maak je liever druk om ze ook jou en iedereen om je heen te pakken hebben genomen. Maak je liever druk om een recent nieuwsbericht waar ze nu de dodelijke bijwerkingen zelfs in de MSM aankaarten. Vooralsnog uiteraard "een paar op een miljoen", maar dan zal ik wel in een speciaal gebied wonen daar ik er zelf meer dan 'een paar' ken met gifspuit-effecten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij had liever gezien dat er niet proactief gereageerd werd met als kans dat we te weinig bedden zouden hebben?
En dat je dit dansje aanhaalt is natuurlijk rete kinderachtig van je, dus dat zal het hier wel goed doen
Natuurlijk ken jij er meer dan een paarquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:47 schreef KNAK het volgende:
[..]
Maak je liever druk om ze ook jou en iedereen om je heen te pakken hebben genomen. Maak je liever druk om een recent nieuwsbericht waar ze nu de dodelijke bijwerkingen zelfs in de MSM aankaarten. Vooralsnog uiteraard "een paar op een miljoen", maar dan zal ik wel in een speciaal gebied wonen daar ik er zelf meer dan 'een paar' ken met gifspuit-effecten.
Zo niet kan je bovenstaand dansvideotje op fullscreen knallen en lekker kek meedansenEn blijf vooral in het goede geloven
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat wordt allemaal als nep gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Zogenaamde pandemie? Als dit geen pandemie was wanneer kun je dan wel spreken van een pandemie? Of was de enorme druk op de zorg ook een hoax?
Die zijn nu niet dicht hè.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:40 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Dat zagen we ook tijdens corona; de McDonalds was open maar de sportschool moest dichtblijven.![]()
Het gaat erom dat het nooit iets met gezondheid te maken had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die zijn nu niet dicht hè.
Op elke straathoek heb je tegenwoordig een sportschool.
En, is obesitas afgenomen?
Klopt, hoe kom je erbij dat het om gezondheid ging?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:40 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het nooit iets met gezondheid te maken had.
Die was heel veilig in de corona-periode:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:40 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Dat zagen we ook tijdens corona; de McDonalds was open maar de sportschool moest dichtblijven.![]()
Sportscholen waren er op een gegeven moment ook op ingericht en bleven toen wel open.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die was heel veilig in de corona-periode:
Zoiets was natuurlijk niet mogelijk voor sportscholen.
De druk op de zorg is altijd hoog en is bij het minste of geringste overbelast.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Doe je netjes.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |