abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212394461
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Jij bent echt een walgelijk eng persoon die dolgraag bevolkingsgroepen kleineert en ziet sterven omdat je jezelf beter acht.

Echt, gadverdamme.
Waar zegt ie dat dan?
pi_212395107
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2024 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
White privilege?
Het arische joodse ras
pi_212396109
quote:
Israël: twee gijzelaars bevrijd
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-75361764

Het leger van Israël zegt dat het twee gijzelaars heeft bevrijd uit de Gazastrook. Het gaat om de 60-jarige Farnando Marman en de 70-jarige Louis Har. De twee mannen werden op 7 oktober door Hamas-leden ontvoerd uit de kibboets Nir Yizhak. De twee zouden uit de grensstad Rafah zijn gered.

Volgens het leger verkeren de twee in goede gezondheid. Israël zegt dat er nog 136 gijzelaars in handen van Hamas zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 12 februari 2024 @ 06:42:45 #64
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212396180
twitter

Deze heeft vast slecht geslapen vannacht O+
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_212396216
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 05:34 schreef Aether het volgende:

[..]

*O*
Intolerant voor intolerantie
pi_212396349
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2024 06:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]

Al die ratten in het rattenhol van UNWRA moeten uitgerookt worden.
  maandag 12 februari 2024 @ 07:36:33 #67
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212396393
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 07:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Al die ratten in het rattenhol van UNWRA moeten uitgerookt worden.
Het lijkt er steeds meer op dat antisemitisme ongelofelijk diep ingevreten zit, niet alleen UNRWA.
pi_212396430
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 07:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Het lijkt er steeds meer op dat antisemitisme ongelofelijk diep ingevreten zit, niet alleen UNRWA.
Ik denk dat je inmiddels heel de UN moet controleren.
pi_212396460
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2024 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
White privilege?
Dit soort achterlijke zaken: https://niw.nl/successorry/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 12 februari 2024 @ 07:49:45 #70
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212396476
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 07:42 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik denk dat je inmiddels heel de UN moet controleren.
En de academische wereld, de media... noem maar op. Het is niet een "Claudine Gay", maar een kritische massa van dit soort serpenten die hun antisemitische gif van bovenaf de organisatie in druipen.

Het is niet één "Giselle van Cann" die vrouwen verkrachten, kinderen in de fik steken, het mutileren en executeren van moeders en kinderen wil nuanceren als een legitieme actie van onderdrukte vrijheidsstrijders, nee de gehele top bestaat uit dit soort verblinde fascisten die hun bereik inzetten om hun gif in elke huiskamer te pompen.

Het zit werkelijk overal
pi_212396485
quote:

[..]
Nope. Ook in
De Verenigde Naties
WHO
Amnesty
Human Rights Watch
Oxfam
ICRC
Save the Children
Defence for Children (terroristische organisatie)
B’tselem
Yesh Din
  maandag 12 februari 2024 @ 08:01:30 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212396531
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 20:06 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Niks maakt dit humaan. Het is een illusie dat dit humaan te maken is. Het is hoogstens minder inhumaan te maken. Die wetenschap maakt dat ik heel blij ben dat ik niet dit soort beslissingen hoef te maken.

Ik ben het niet met je eens trouwens dat "een lesje leren" of "alles willen slopen" een factor is bij deze beslissingen. Er zitten blaartrekkend walgelijke beelden tussen van soldaten die nare dingen doen (bij gebrek aan een betere term) en bevelhebbers weten dat dit in de praktijk gaat gebeuren. Daarom mogen soldaten eigenlijk ook geen telefoon bij zich hebben.

Maar het doel is met zo weinig mogelijk Israëlische slachtoffers de klus klaren, ook als dat betekent meer platgooien dan in eerste instantie nodig is. De Palestijnse burgers komen bij het IDF niet op de eerste plaats. Dat is hoe het werkt bij een invasie. Niet dat het dan minder erg is, maar het zou zeer ongewoon zijn als het niet zo was.

Dat ze ook bij Hamas, wat hun volksvertegenwoordiging zou moeten zijn, niet op de eerste plaats komen, dat is wel zeer ongewoon. Aan die kant worden burgerslachtoffers niet alleen ingecalculeerd maar ook echt ingezet.

Aan beide kanten gaan mensen op hoge plekken hun ziel verkopen en nooit meer goed slapen. Er zijn heel weinig echte monsters die hun leven lang blijven geloven in dit soort strategieën, zelfs al zijn het nu mensen die opgegroeid zijn in een doodscultus of ultrarechtse kolonisten met een vergelijkbaar rigide achtergrond.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arthur_Harris Deze man is voor zover ik weet altijd achter zijn strategie blijven staan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212396887
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2024 07:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
En de academische wereld, de media... noem maar op. Het is niet een "Claudine Gay", maar een kritische massa van dit soort serpenten die hun antisemitische gif van bovenaf de organisatie in druipen.

Het is niet één "Giselle van Cann" die vrouwen verkrachten, kinderen in de fik steken, het mutileren en executeren van moeders en kinderen wil nuanceren als een legitieme actie van onderdrukte vrijheidsstrijders, nee de gehele top bestaat uit dit soort verblinde fascisten die hun bereik inzetten om hun gif in elke huiskamer te pompen.

Het zit werkelijk overal
Ik blijf mij er ook over verbazen dat het antisemitisme zo diep geworteld is en dan sinds 7 Oktober zo open en bloot beleden wordt bijna. Tijd dat de politiek in NL er ook eens wat actief aan gaat doen want dit loopt de spuigaten uit inmiddels.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_212396982
quote:

[..]
Tijd om dat aan het licht te brengen en de lijders eraan in de gevangenis te smijten. Of in een inrichting.

Antisemitisme is nog steeds verboden en blijkbaar moet dat zo blijven tot mensen zich eens gaan realiseren dat je helemaal geen mensen moet beoordelen op afkomst, huidskleur of sekse. Beetje wat artikel 1 van onze grondwet (en die van de meeste beschaafde landen) zegt.
Intolerant voor intolerantie
pi_212397001
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 19:52 schreef Alov het volgende:

[..]
Dus eigenlijk is het allemaal maar voor niets, en moet Israël zich maar overgeven. Want stel dat Israël zich terugtrekt tot bepaalde grenzen, of het nou die van '67, '49 of wat dan ook zal zijn, en die grenzen volledig openzet voor Palestijnen om te werken/goederen importeren/exporteren, is ook niet voldoende, want "from the river to the sea, Palestine shall be free", toch?
De Palestijnen crushen of Israël dat zich over geeft, dat zijn echt de enige twee mogelijkheden volgens jou?

"From the river to the sea" heeft verschillende betekenissen voor verschillende mensen. Van de meest extreme interpretatie tot aan slechts een figuurlijke betekenis. Een beetje vergelijkbaar met Slava Ukraini. Door zoveel waarde te hechten aan "from the river to the sea" doet je hetzelfde als de mensen die "slava ukraini" met nazi's/fascisten associëren en daar veel bombarie over maken. Uiteindelijk is het slechts een nationalistische kreet welke motivatie en eenheid creëert. Het wordt gebruikt door mensen met goede intenties en door mensen met foute intenties.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:15:08 #76
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212397044
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 05:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Potverdomme wat een mooi nieuws. Die twee zijn door het oog van de naald gekropen dan, in Rafah terwijl Hamas zich verschanst en weet dat de Israëli's gaan komen. Denk niet dat dit nog veel vaker gaat lukken nu maar we blijven hopen.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:15:57 #77
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212397050
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De Palestijnen crushen of Israël dat zich over geeft, dat zijn echt de enige twee mogelijkheden volgens jou?

"From the river to the sea" heeft verschillende betekenissen voor verschillende mensen. Van de meest extreme interpretatie tot aan slechts een figuurlijke betekenis. Een beetje vergelijkbaar met Slava Ukraini. Door zoveel waarde te hechten aan "from the river to the sea" doet je hetzelfde als de mensen die "slava ukraini" met nazi's/fascisten associëren en daar veel bombarie over maken. Uiteindelijk is het slechts een nationalistische kreet welke motivatie en eenheid creëert. Het wordt gebruikt door mensen met goede intenties en door mensen met foute intenties.
Net als Allahu Akbar.

Edit: die kreet is niet echt nationalistisch maar je snapt wat ik bedoel hoop ik.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:16:04 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212397051
quote:

[..]

:) Ook op de maandagmorgen komt er weinig zinnigs bij je uit.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:17:20 #79
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212397058
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:53 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ik blijf mij er ook over verbazen dat het antisemitisme zo diep geworteld is en dan sinds 7 Oktober zo open en bloot beleden wordt bijna. Tijd dat de politiek in NL er ook eens wat actief aan gaat doen want dit loopt de spuigaten uit inmiddels.
Ik ben serieus geschokt om mensen die ik hoog had zitten zo laag te zien vallen, met bosjes. Ik werk zelf in een vrij linkse tak en het openlijke fascisme en nuanceren van de meest walgelijk sadistische terreur is werkelijk verbijsterend. En het zijn juist die types die over zichzelf struikelen als er weer eens een diversiteitsbingo of inclusieborrel georganiseerd wordt.

Fascinerend om te zien, dat wel.
pi_212397086
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Net als Allahu Akbar.

Edit: die kreet is niet echt nationalistisch maar je snapt wat ik bedoel hoop ik.
Is ook een goed voorbeeld inderdaad.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:21:30 #81
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212397108
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:01 schreef nixxx het volgende:

[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arthur_Harris Deze man is voor zover ik weet altijd achter zijn strategie blijven staan.
Ja, ze zitten ertussen en deze man heeft het geluk om aan de winnende kant te hebben gestaan waardoor het doel van zijn strategie vervuld werd. Ik vraag me af of hij ook zo had gedacht als hij Heinz had geheten.

Verder is hij er zo te lezen wel altijd mee bezig gebleven in gedachten.
pi_212397126
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Potverdomme wat een mooi nieuws. Die twee zijn door het oog van de naald gekropen dan, in Rafah terwijl Hamas zich verschanst en weet dat de Israëli's gaan komen. Denk niet dat dit nog veel vaker gaat lukken nu maar we blijven hopen.
Je kan er vergif op innemen dat als Rafah valt de gijzelaars weer ergens anders gaan zitten
  maandag 12 februari 2024 @ 09:24:37 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212397131
twitter
  maandag 12 februari 2024 @ 09:25:02 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212397135
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Is ook een goed voorbeeld inderdaad.
Beetje een zijsprong, maar toen mijn kinderen heel klein waren hadden wij een Tsjetsjeense oppas voor ze. Nette dame, dus ze lette ook op de tafelmanieren. Mijn kinderen zeiden altijd netjes "bismillah" voor het eten in die tijd.

Groot was dan ook mijn schok toen in een film bismillah geschreeuwd werd toen er iemand de strot werd afgesneden. ("Wtf? Eet smakelijk!? Gaat ie m ook nog opvreten??")

_O-
  maandag 12 februari 2024 @ 09:25:47 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212397145
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je kan er vergif op innemen dat als Rafah valt de gijzelaars weer ergens anders gaan zitten
De opties worden wel erg mager dus de kans neemt hopelijk flink af daarop.
pi_212397149
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
:) Ook op de maandagmorgen komt er weinig zinnigs bij je uit.
Bij jou komen er alleen zinnige dingen uit wanneer het over Ajax gaat. Je ziet wel vaker dat mensen slim zijn op één onderwerp en op andere onderwerpen volledig de mist in gaan.
pi_212397153
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2024 06:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]

Dat lijkt mij sterk.
pi_212397164
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De opties worden wel erg mager dus de kans neemt hopelijk flink af daarop.
Terroristen als Hamas vinden altijd manieren. Ze zijn niet te verslaan met traditionele oorlogsvoering.

Als je de mate van vernieting van Gaza ziet, en het aantal gedode Hamas strijders valt dat tegen, hoor.
pi_212397194
quote:

[..]

Alles kan meerdere interpetaties hebben. Maar als ik zie wie 'from the river to the sea' roepen, heb ik er 0 vertrouwen in. Het komt niet enkel voort uit 'antisemitisme', maar uit een algeheel anti-westerse levensvisie.

Mag allemaal. Ik vind dat vvmu nagenoeg absoluut moet zijn (grenzen directe oproepen tot geweld en/of laster/smaad', maar ik ga dat tuig niet nuanceren. Dat is dan weer mijn recht.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:32:29 #90
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212397204
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, ze zitten ertussen en deze man heeft het geluk om aan de winnende kant te hebben gestaan waardoor het doel van zijn strategie vervuld werd. Ik vraag me af of hij ook zo had gedacht als hij Heinz had geheten.

Verder is hij er zo te lezen wel altijd mee bezig gebleven in gedachten.
Tenzij je een complete sociopaat bent blijf je er wel altijd mee bezig als je verantwoordelijk bent geweest voor zulke zaken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')