Nee hoor. Ik heb mij wel genoeg uitgesproken over mijn zorgen over de burgers. Ik kan er ook niks aan doen dat jij alleen iets lijkt te kunnen lezen als het op je Twitter-feed staat.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:30 schreef egayalS het volgende:
[..]
En jij geilt op smerig dus dat is helemaal prima
Klopt, maar hun infrastructuur is vernietigd. Het gaat dus verdomd lastig worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar fundamentalisten, of het nu Hamas is of een opvolger, zullen hoe dan ook blijven bestaan na deze oorlog.
Dus heel vervelend voor de burgers in Gaza maar uiteindelijk ook heel vervelend voor Israël.
Je hebt weinig infrastructuur nodig voor zelfmoord- en bomaanslagen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, maar hun infrastructuur is vernietigd. Het gaat dus verdomd lastig worden.
Wie is he?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:58 schreef egayalS het volgende:
White privilege be like, mee doen aan een genocide om vervolgens teleurgesteld te zijn dat je bij thuiskomst niet op handen wordt gedragen
[ twitter ]
Altijd sneu, dit soort acties.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef egayalS het volgende:
#IsraeliSelfDefence
[ twitter ]
[ twitter ]
White privilege?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:58 schreef egayalS het volgende:
White privilege be like, mee doen aan een genocide om vervolgens teleurgesteld te zijn dat je bij thuiskomst niet op handen wordt gedragen
[ twitter ]
Hamas gebruikt inderdaad veel gewone infrastructuur voor militaire doeleinden, dit is al jaren bekend.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
#Watch: IDF Slowly removing all terror infrastructure in Khan Yunis
Niet zeuren en gewoon durven toegeven dat alles platgelegd wordt om de bevolking te raken. Morgen het UNRWA headquarters opblazen, daar was twee weken geleden al keihard bewezen dat het Hamas zou zijn.
Dat ziet er vreselijk uit op de voorgrond, ja. Daarachter lijkt de situatie minder...parkeerplaats zeg maar.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
#Watch: IDF Slowly removing all terror infrastructure in Khan Yunis
Niet zeuren en gewoon durven toegeven dat alles platgelegd wordt om de bevolking te raken. Morgen het UNRWA headquarters opblazen, daar was twee weken geleden al keihard bewezen dat het Hamas zou zijn.
En reken maar dat er heel veel van zulke "journalisten" zijn.quote:
Zoals bijvoorbeeld:quote:Op zondag 11 februari 2024 19:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas gebruikt inderdaad veel gewone infrastructuur voor militaire doeleinden, dit is al jaren bekend.
Zeker zeker, op meer filmpjes zijn nog gebouwen te zien die nagenoeg intact zijn. Je gaat bijna afvragen waarom dat (nog zo) isquote:Op zondag 11 februari 2024 19:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ziet er vreselijk uit op de voorgrond, ja. Daarachter lijkt de situatie minder...parkeerplaats zeg maar.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Het lijkt me dat ze niet zomaar alles plat gooien en dus dat wat er nog staat (nog) niet tot doel is geworden. Of je op iets anders?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker zeker, op meer filmpjes zijn nog gebouwen te zien die nagenoeg intact zijn. Je gaat bijna afvragen waarom dat (nog zo) is
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heel vervelend voor de burgers. Maar het is geen reden om Hamas maar te laten bestaan.
Er is geen genocide gaande in Gaza, Slayage.quote:
Oh dit is in de West Bank, in area Aquote:
Ik denk dat ze eigenlijk alles willen slopen. Ook wat niks met Hamas te maken heeft zoals akkers en begraafplaatsen of überhaupt wegen. Het is net Libanon 2006. Het is gewoon de inwoners een lesje leren en wellicht wel meer (terugnemen van Gaza).quote:Op zondag 11 februari 2024 19:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Het lijkt me dat ze niet zomaar alles plat gooien en dus dat wat er nog staat (nog) niet tot doel is geworden. Of je op iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |