abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214011117
Erg vreemde zaak, bij een andere podcast is daar al eens een aflevering aan gewijd.
pi_214115802

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

quote:
Een moordzaak als deze kom je bijna niet tegen in Nederland. Het begint met een raar sms’je naar familie en vrienden, daarna een mogelijke vermissing en eindigt met een vriendin die de moordenaar blijkt te zijn. Politie en justitie geven een uniek inkijkje in het onderzoek naar de moord op Ichelle van de Velde. Het gebeurt eigenlijk zo goed als nooit dat de politie zo openhartig praat over een opsporingsonderzoek en wat dat met hen heeft gedaan. In de 8e en laatste aflevering van de podcast Moord in de Spirituele Winkel wordt hier uitzondering op gemaakt.

Presentatie/redactie: Maike Senders Eindredactie: Irene Jansen Redactie: Noortje de Vries Productie: Daniël Bom Nabewerking: Bob van der Meer Grafische vormgeving: Elin van Aken
Topicreeks: Vermist: Ichelle uit Oostburg (29)

Listen to this episode from Moord in de Spirituele Winkel on Spotify. Een moordzaak als deze kom je bijna niet tegen in Nederland. Het begint met een raar sms’je naar familie en vrienden, daarna een mogelijke vermissing en eindigt met een vriendin die de moordenaar blijkt te zijn. Politie en justitie geven een uniek inkijkje in het onderzoek naar de moord op Ichelle van de Velde. Het gebeurt eigenlijk zo goed als nooit dat de politie zo openhartig praat over een opsporingsonderzoek en wat dat met hen heeft gedaan. In de 8e en laatste aflevering van de podcast Moord in de Spirituele Winkel wordt hier uitzondering op gemaakt. Presentatie/redactie: Maike Senders Eindredactie: Irene Jansen Redactie: Noortje de Vries Productie: Daniël Bom Nabewerking: Bob van der Meer Grafische vormgeving: Elin van Aken Wil je in contact komen met de redactie van Moord in de Spirituele Winkel? Dat kan, via podcast.hart@talpanetwork.com.See omnystudio.com/listener for privacy information.
pi_214117900
Die is toch al wat ouder? Ik vond hem wat te lang(dradig) destijds geloof ik.

edit: Oh, het is een nieuwe aflevering zien ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door NoCigar op 01-07-2024 17:37:22 ]
anonieme razernist
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:09:52 #68
318507 Jester65
Stay frosty
pi_214139733
Interessante podcast inderdaad, heb nu 3 afleveringen geluisterd, schokkend verhaal.
pi_214163691
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Net geluisterd, interessant.
En het blijft idioot dat Sandra geen volledige openheid v zaken heeft gegeven.
Dat zie je wel vaker net als het door procederen.

Hoorde Ridouan T. onlangs nog zeggen dat hij alleen maar in hoger beroep was gegaan zodat hij naar het Europese hof kon.

Hopelijk gaat dit geen gewoonte worden.
pi_214180727
Net de nieuwste van De vriend van Volkert geluisterd.
Zal niet spoileren maar wat een info krijgt de pc maker boven _O_ Dit is echt wel sinds tijden mijn favo-podcast hoor. Zó goed gemaakt!

Als ik later groot ben word ik ook onderzoeksjournalist O+
pi_214267958
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Fb pagina is ook ontluisterend :{
https://www.facebook.com/profile.php?id=100085402427017
Het komt niet echt tot een bevredigend einde hé? Ik zie het ook niet echt gebeuren geloof ik.
anonieme razernist
pi_214270797
Via mijn mail:
De beste 10 podcasts tot nu toe volgens de vpro:

https://www.vprogids.nl/p(...)mail&utm_source=VPRO
pi_214297608
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

quote:
In De Politie Podcast - MH17 nemen acht politiemensen je mee achter de schermen van het onderzoek naar de crash van vlucht MH17 op 17 juli 2014. In indringende persoonlijke verhalen vertellen ze onder meer over de repatriëring van de lichamen uit oorlogsgebied, over de identificatie van slachtoffers, de omgang met nabestaanden en ook hoe het bewijs werd verzameld dat deze vakantievlucht uit de lucht werd geschoten door een Russische raket.
  maandag 15 juli 2024 @ 14:55:56 #74
318507 Jester65
Stay frosty
pi_214299380
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 14:38 schreef Blues het volgende:
Net de nieuwste van De vriend van Volkert geluisterd.
Zal niet spoileren maar wat een info krijgt de pc maker boven _O_ Dit is echt wel sinds tijden mijn favo-podcast hoor. Zó goed gemaakt!

Als ik later groot ben word ik ook onderzoeksjournalist O+
Ik dacht na aflevering 2 dat het wel klaar was, maar uiteindelijk toch een prima podcast, met een interessant verhaal.
pi_214301856
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 14:55 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Ik dacht na aflevering 2 dat het wel klaar was, maar uiteindelijk toch een prima podcast, met een interessant verhaal.
Deze staat nu volledig online zodat ik hem kan bingen?
pi_214302647
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 14:55 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Ik vond het ook heel interessant en Eric Arends heeft een hele fijne stem om naar te luisteren.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_214302837
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:

Deze staat nu volledig online zodat ik hem kan bingen?
Volgens mij en pocketcasts wel.
Laatste aflevering was ook weer goed.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 12:52:09 #78
318507 Jester65
Stay frosty
pi_214307636
Ik heb net aflevering 6 beluisterd, maar dat is nog niet de laatste volgens mij. En meer zie ik er nog niet.

Edit:
quote:
Mededeling over aflevering 7 van Vriend van Volkert: Helaas is Eric Arends geveld door griep en laat aflevering 7 nog even op zich wachten. We houden u op de hoogte!
  dinsdag 16 juli 2024 @ 12:53:18 #79
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_214307640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 12:52 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb net aflevering 6 beluisterd, maar dat is nog niet de laatste volgens mij. En meer zie ik er nog niet.
ja dat had ik ook.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_214308450
Ik heb afl. 7 er sinds vanmorgen instaan: "Welkom in het spiegelpaleis".
pi_214310191
Ah ja 7 staat online, excuus ^O^
pi_214310200
Nr. 5 van het Habbo-mysterie ook
pi_214367255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:50 schreef Nober het volgende:
[ x ]

[ x ]

Listen to Veroordeeld on Spotify. In ‘Veroordeeld’ gaan podcastmaker Lauren Fabels en strafrechtadvocaat Veerle Hammerstein in gesprek met mensen die zijn veroordeeld voor een misdrijf.Geen mooie praatjes of verweren, maar het eerlijke verhaal achter het plegen van een strafbaar feit. Waarom neemt iemand die ene verkeerde afslag in zijn of haar leven? Hoe is het om in het verdachtenbankje in de rechtszaal te zitten? En blijft het stempel ‘veroordeeld’ altijd aan je plakken, ook als je je straf hebt uitgezeten?Het zijn de verhalen die Veerle Hammerstein als strafpleiter dagelijks van haar cliënten hoort. Nu ook voor jou te beluisteren.We maken deze podcast omdat we de achtergrond van een strafbaar feit inzichtelijk willen maken. Daarbij willen wij graag benadrukken dat dit voor ons niets afdoet aan het leed dat bij slachtoffers of gedupeerden is veroorzaakt.Over de makers:Veerle Hammerstein is strafrechtadvocaat en partner bij Van Gessel Advocaten. Ze is sinds 2005 thuis in de rechtszaal en weet vaak met haar overtuigende pleidooien rechtbanken en hoven te verleiden om ‘het eens anders te doen’. Naast haar werk als advocaat is zij enige tijd actief geweest als rechter-plaatsvervanger. Veerle richt zich veelal op het commune strafrecht en dan met name de grotere geweldszaken.Lauren Fabels is (misdaad)redacteur en podcastmaker. Ze bereidde de misdaaditems voor bij verschillende tv-talkshows waaronder M, Pauw en Op1. Nu is ze eindredacteur bij podcastbedrijf Corti Media, inhoudelijk verantwoordelijk voor o.a. de juridische podcast ‘Napleiten’. © Artwork: Petra Urban
Deze week (pas) begonnen met Veroordeeld. Wat een goede insteek voor een podcast. _O_ Heel mooi, al die persoonlijke verhalen.
pi_214367947
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef Felixa het volgende:

[..]
Deze week (pas) begonnen met Veroordeeld. Wat een goede insteek voor een podcast. _O_ Heel mooi, al die persoonlijke verhalen.
Ja vind ik ook!!
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:10:12 #85
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_214396506
https://www.ad.nl/podcasts/het-habbo-mysterie-4129

Habbo mysterie ook schrijnend. Wel veel verschillende mensen aan het woird. Wel fijn
pi_214430509
Inmiddels heb ik De vriend van Volkert ook beluisterd. Interessante podcast. ^O^ Markante familie die Molhoekjes. :D

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214430634
Fascinerend he? Maar we zullen nooit de eckte waarheid weten...
pi_214432470
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
Fascinerend he? Maar we zullen nooit de eckte waarheid weten...
En dat heeft ook weer z'n charme.
pi_214440765
Kom deze toevallig tegen:
Bizar

https://pca.st/podcast/7fe406f0-6a07-013c-9f4d-0acc26574db2

In Bizar neemt Henrik Slagter, bekend van Moordcast, je mee in ongelofelijke verhalen, die waargebeurd zijn of echt geloofd werden. Bijvoorbeeld het ongelofelijk verhaal van de visser die in zijn gezonken boot nog dagenlang kon overleven, een spectaculaire diamantroof in Londen of MH370. Laat je verrassen door alle mysteries die Henrik voor je in petto heeft!

[ Bericht 44% gewijzigd door Blues op 27-07-2024 22:22:17 ]
pi_214467283
https://pca.st/podcast/69ec20d0-298f-013d-18df-0acc26574db2

Gestolen gezicht.
Erg goed onderzoek.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 30-07-2024 13:47:42 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 02:37:33 #91
269689 crew  Viv
pi_214471844
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Erg vreemde zaak, bij een andere podcast is daar al eens een aflevering aan gewijd.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Fb pagina is ook ontluisterend :{
https://www.facebook.com/profile.php?id=100085402427017
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 00:48 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het komt niet echt tot een bevredigend einde hé? Ik zie het ook niet echt gebeuren geloof ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:10 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.ad.nl/podcasts/het-habbo-mysterie-4129

Habbo mysterie ook schrijnend. Wel veel verschillende mensen aan het woird. Wel fijn
Voor wie wil, loopt er hier in CRI ook een apart topic over de Habbo Hotel-zaak. :) In de OP staat ook een link naar een mooi artikel van NRC:

CRI / [Habbo Hotel] Verdwijning van Anja van der Zwan
pi_214476334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 02:37 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor wie wil, loopt er hier in CRI ook een apart topic over de Habbo Hotel-zaak. :) In de OP staat ook een link naar een mooi artikel van NRC:

CRI / [Habbo Hotel] Verdwijning van Anja van der Zwan
Dat artikel is alleen te lezen met een abbo of via deze link https://archive.ph/pcfp2 ;)
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:40:05 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214519480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 11:25 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Wat een heerlijke podcast! O+ Interessant verhaal en op een hele fijne manier gebracht en verteld. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop