Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Topicreeks: Vermist: Ichelle uit Oostburg (29)quote:Een moordzaak als deze kom je bijna niet tegen in Nederland. Het begint met een raar sms’je naar familie en vrienden, daarna een mogelijke vermissing en eindigt met een vriendin die de moordenaar blijkt te zijn. Politie en justitie geven een uniek inkijkje in het onderzoek naar de moord op Ichelle van de Velde. Het gebeurt eigenlijk zo goed als nooit dat de politie zo openhartig praat over een opsporingsonderzoek en wat dat met hen heeft gedaan. In de 8e en laatste aflevering van de podcast Moord in de Spirituele Winkel wordt hier uitzondering op gemaakt.
Presentatie/redactie: Maike Senders Eindredactie: Irene Jansen Redactie: Noortje de Vries Productie: Daniël Bom Nabewerking: Bob van der Meer Grafische vormgeving: Elin van Aken
Net geluisterd, interessant.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:32 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Topicreeks: Vermist: Ichelle uit Oostburg (29)
Listen to this episode from Moord in de Spirituele Winkel on Spotify. Een moordzaak als deze kom je bijna niet tegen in Nederland. Het begint met een raar smsâÂÂje naar familie en vrienden, daarna een mogelijke vermissing en eindigt met een vriendin die de moordenaar blijkt te zijn. Politie en justitie geven een uniek inkijkje in het onderzoek naar de moord op Ichelle van de Velde. Het gebeurt eigenlijk zo goed als nooit dat de politie zo openhartig praat over een opsporingsonderzoek en wat dat met hen heeft gedaan. In de 8e en laatste aflevering van de podcast Moord in de Spirituele Winkel wordt hier uitzondering op gemaakt. Presentatie/redactie: Maike Senders Eindredactie: Irene Jansen Redactie: Noortje de Vries Productie: Daniël Bom Nabewerking: Bob van der Meer Grafische vormgeving: Elin van Aken Wil je in contact komen met de redactie van Moord in de Spirituele Winkel? Dat kan, via podcast.hart@talpanetwork.com.See omnystudio.com/listener for privacy information.
Fb pagina is ook ontluisterendquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:06 schreef Nober het volgende:
Via De Zaak X op Het Habbo-mysterie gestuit
[..]
Listen to this episode from Het Habbo-mysterie on Spotify. Misdaadjournalist Jorina Haspels stuit op een crowdfundings-actie voor Anja van der Zwan, een Scheveningse die gekidnapt zou zijn door een Belgische vrouw die ze ontmoet had op het computerspel Habbo Hotel. Het verhaal lijkt te vreemd om waar te zijn, maar als Jorina in de zaak duikt blijkt het nog gekker dan ze in de eerste instantie dacht... Anja verdwijnt uit het niets uit het leven van haar familie. Ze is praktisch doof en licht autistisch, dus haar familie maakt zich ernstige zorgen. Hoe heeft het zover kunnen komen? En welke rol speelt haar Habbo-vriendin hierin? Jorina heeft duizend vragen, maar we beginnen bij het begin. Wie was Anja? Het Habbo-mysterie is een podcast van het AD en de aangesloten regionale dagbladen. Elke week een nieuwe aflevering! Luister de volgende exclusief vooruit op ad.nl/hethabbomysterie! We zijn benieuwd naar je mening rondom Het Habbo-mysterie, wil je jouw mening met ons delen? https://q.crowdtech.com/8vE-S7sFJE-ynuILs7EQwgSee omnystudio.com/listener for privacy information.
Dat zie je wel vaker net als het door procederen.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Net geluisterd, interessant.
En het blijft idioot dat Sandra geen volledige openheid v zaken heeft gegeven.
Het komt niet echt tot een bevredigend einde hé? Ik zie het ook niet echt gebeuren geloof ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Fb pagina is ook ontluisterend
https://www.facebook.com/profile.php?id=100085402427017
quote:In De Politie Podcast - MH17 nemen acht politiemensen je mee achter de schermen van het onderzoek naar de crash van vlucht MH17 op 17 juli 2014. In indringende persoonlijke verhalen vertellen ze onder meer over de repatriëring van de lichamen uit oorlogsgebied, over de identificatie van slachtoffers, de omgang met nabestaanden en ook hoe het bewijs werd verzameld dat deze vakantievlucht uit de lucht werd geschoten door een Russische raket.
Ik dacht na aflevering 2 dat het wel klaar was, maar uiteindelijk toch een prima podcast, met een interessant verhaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:38 schreef Blues het volgende:
Net de nieuwste van De vriend van Volkert geluisterd.
Zal niet spoileren maar wat een info krijgt de pc maker bovenDit is echt wel sinds tijden mijn favo-podcast hoor. Zó goed gemaakt!
Als ik later groot ben word ik ook onderzoeksjournalist
Deze staat nu volledig online zodat ik hem kan bingen?quote:Op maandag 15 juli 2024 14:55 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ik dacht na aflevering 2 dat het wel klaar was, maar uiteindelijk toch een prima podcast, met een interessant verhaal.
Ik vond het ook heel interessant en Eric Arends heeft een hele fijne stem om naar te luisteren.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:55 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ik dacht na aflevering 2 dat het wel klaar was, maar uiteindelijk toch een prima podcast, met een interessant verhaal.
Volgens mij en pocketcasts wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Deze staat nu volledig online zodat ik hem kan bingen?
quote:Mededeling over aflevering 7 van Vriend van Volkert: Helaas is Eric Arends geveld door griep en laat aflevering 7 nog even op zich wachten. We houden u op de hoogte!
ja dat had ik ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:52 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb net aflevering 6 beluisterd, maar dat is nog niet de laatste volgens mij. En meer zie ik er nog niet.
Deze week (pas) begonnen met Veroordeeld. Wat een goede insteek voor een podcast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:50 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[ x ]
Listen to Veroordeeld on Spotify. In âÂÂVeroordeeldâ gaan podcastmaker Lauren Fabels en strafrechtadvocaat Veerle Hammerstein in gesprek met mensen die zijn veroordeeld voor een misdrijf.Geen mooie praatjes of verweren, maar het eerlijke verhaal achter het plegen van een strafbaar feit. Waarom neemt iemand die ene verkeerde afslag in zijn of haar leven? Hoe is het om in het verdachtenbankje in de rechtszaal te zitten? En blijft het stempel âÂÂveroordeeldâ altijd aan je plakken, ook als je je straf hebt uitgezeten?Het zijn de verhalen die Veerle Hammerstein als strafpleiter dagelijks van haar cliënten hoort. Nu ook voor jou te beluisteren.We maken deze podcast omdat we de achtergrond van een strafbaar feit inzichtelijk willen maken. Daarbij willen wij graag benadrukken dat dit voor ons niets afdoet aan het leed dat bij slachtoffers of gedupeerden is veroorzaakt.Over de makers:Veerle Hammerstein is strafrechtadvocaat en partner bij Van Gessel Advocaten. Ze is sinds 2005 thuis in de rechtszaal en weet vaak met haar overtuigende pleidooien rechtbanken en hoven te verleiden om âÂÂhet eens anders te doenâÂÂ. Naast haar werk als advocaat is zij enige tijd actief geweest als rechter-plaatsvervanger. Veerle richt zich veelal op het commune strafrecht en dan met name de grotere geweldszaken.Lauren Fabels is (misdaad)redacteur en podcastmaker. Ze bereidde de misdaaditems voor bij verschillende tv-talkshows waaronder M, Pauw en Op1. Nu is ze eindredacteur bij podcastbedrijf Corti Media, inhoudelijk verantwoordelijk voor o.a. de juridische podcast âÂÂNapleitenâÂÂ.àé Artwork: Petra Urban
Ja vind ik ook!!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Deze week (pas) begonnen met Veroordeeld. Wat een goede insteek voor een podcast.Heel mooi, al die persoonlijke verhalen.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat heeft ook weer z'n charme.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
Fascinerend he? Maar we zullen nooit de eckte waarheid weten...
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:06 schreef Nober het volgende:
Via De Zaak X op Het Habbo-mysterie gestuit
[..]
Episode · Het Habbo-mysterie · Misdaadjournalist Jorina Haspels stuit op een crowdfundings-actie voor Anja van der Zwan, een Scheveningse die gekidnapt zou zijn door een Belgische vrouw die ze ontmoet had op het computerspel Habbo Hotel. Het verhaal lijkt te vreemd om waar te zijn, maar als Jorina in de zaak duikt blijkt het nog gekker dan ze in de eerste instantie dacht... Anja verdwijnt uit het niets uit het leven van haar familie. Ze is praktisch doof en licht autistisch, dus haar familie maakt zich ernstige zorgen. Hoe heeft het zover kunnen komen? En welke rol speelt haar Habbo-vriendin hierin? Jorina heeft duizend vragen, maar we beginnen bij het begin. Wie was Anja? Het Habbo-mysterie is een podcast van het AD en de aangesloten regionale dagbladen. Elke week een nieuwe aflevering! Luister de volgende exclusief vooruit op ad.nl/hethabbomysterie! We zijn benieuwd naar je mening rondom Het Habbo-mysterie, wil je jouw mening met ons delen? https://q.crowdtech.com/8vE-S7sFJE-ynuILs7EQwgSee omnystudio.com/listener for privacy information.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Erg vreemde zaak, bij een andere podcast is daar al eens een aflevering aan gewijd.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Fb pagina is ook ontluisterend
https://www.facebook.com/profile.php?id=100085402427017
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het komt niet echt tot een bevredigend einde hé? Ik zie het ook niet echt gebeuren geloof ik.
Voor wie wil, loopt er hier in CRI ook een apart topic over de Habbo Hotel-zaak.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:10 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.ad.nl/podcasts/het-habbo-mysterie-4129
Habbo mysterie ook schrijnend. Wel veel verschillende mensen aan het woird. Wel fijn
Dat artikel is alleen te lezen met een abbo of via deze link https://archive.ph/pcfp2quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:37 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor wie wil, loopt er hier in CRI ook een apart topic over de Habbo Hotel-zaak.In de OP staat ook een link naar een mooi artikel van NRC:
CRI / [Habbo Hotel] Verdwijning van Anja van der Zwan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop