Toch is de sfeer zo niet goed. Dit moet meer licht hebben, en bloemen, en zonnestralen enzo. Zodat je in een Italiaanse lente-/zomersfeer komt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
Dit is veel te donker trouwens, maar het is maar een stand-in rehearsal dus misschien ziet het er morgen alweer anders uit.
Die spontane dansjes van haar maakten tijdens Sanremo het nummer wel, dus ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien als zij daar straks staat inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is de sfeer zo niet goed. Dit moet meer licht hebben, en bloemen, en zonnestralen enzo. Zodat je in een Italiaanse lente-/zomersfeer komt.
En uiteraard weg met die danseressen. Angelina heeft meer charisma in haar kleine teen dan alle deelnemers in de tweede helft van de eerste semi bij elkaar. Dan laat je dat soort enorm afleidende elementen toch niet toe.
Waarom zou je dat nou willen doen? Vindt die RAI-persoon het een kutstaging en wil hij dat het nog wordt aangepast?quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:05 schreef Thrts het volgende:
In die tweet staat dar iemand van de RAI het heeft gelekt naar die esf twitteraar
Geen idee... maar die twitter mensen kunnen ook veel klets verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nou willen doen? Vindt die RAI-persoon het een kutstaging en wil hij dat het nog wordt aangepast?
Kunnen ze het dan wel ietsje beter organiseren dan vorige keer?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijft een gevaarlijke outsider, en als er dan toch een land moet winnen zonder er echt bij een van de stemmingen bovenuit te steken dan liever Italie dan Oekraine...
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen ze het dan wel ietsje beter organiseren dan vorige keer?
Ik vind dit optreden echt wel een stap terug in vergelijking met San Remo, van wat ik ervan heb meegekregen. Eigenlijk hoef je nauwelijks iets van een act te hebben bij dit nummer en met deze uitvoerende, en dan lijkt het zo’n rommelige dansshow te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijft een gevaarlijke outsider, en als er dan toch een land moet winnen zonder er echt bij een van de stemmingen bovenuit te steken dan liever Italie dan Oekraine...
Als iemand anders dan Nederland wint, graag Zwitserland of Kroatië die heel lang al niet hebben gewonnen of gehost. Het moet geen ping pong worden tussen 6 landen ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Da's waar, maar ik vind het wel echt het beste nummer dit jaar (net zoals ik Maneskin in 2021 het beste vond), dus ik zou ook niet boos zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand anders dan Nederland wint, graag Zwitserland of Kroatië die heel lang al niet hebben gewonnen of gehost. Het moet geen ping pong worden tussen 6 landen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |