Beste Italiaanse inzending everquote:
Ik verheug me er nu al op daar komende zomer geen kaartjes voor te gaan kopen.quote:
Ondanks dat mijn gevoel nu zegt dat Annalisa haar nummer beter zou scoren, denk ik niet dat ze zoiets echt hoeven te doen en de manier van selecteren moeten veranderen. Tot nu toe scoren ze gewoon altijd heel goed, zowat altijd top 10. En gok dat dat nu ook wel weer gebeurt.quote:
Dit moet je niet doen. Dit is een Italiaans feestje, en dan moet je geen mensen laten oordelen die daar niet mee opgegroeid zijn en de sfeer niet zo goed aanvoelen. Dat geldt misschien niet voor alle potentiële juryleden, maar het zou San Remo echt geen goed doen als het door een vakjury die eigentijdse radiovriendelijke deuntjes waardeert meer richting Melodifestivalen beweegt. Gewoon accepteren dat er af en toe een Loredana haar neus aan het venster steekt en dat een Clara niet krijgt wat ze verdient, maar dan houdt het geheel wel zijn charme.quote:
Pizzaland en Polentaland, ik zie er wel wat in.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd om Italië op te splitsen in twee landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |