Preciesquote:Op zondag 11 februari 2024 09:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morning, hier gaan zo veel spijt van krijgen dat ze Randy gekozen hebben ....![]()
Straks mag hij beslissen wie voor nominaties moet strijden, wie genomineerd zijn etc.
Je direct in de kaart laten kijken is niet heel slimquote:Op zondag 11 februari 2024 09:48 schreef Roxiebb het volgende:
Als Randy een tactisch onbenul is wie had hij dan moeten kiezen?
Maar hij moet toch mensen aanduidenquote:Op zondag 11 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je direct in de kaart laten kijken is niet heel slim
Omdat ik dat vindquote:Op zondag 11 februari 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk heeft de nieuwe solostatus en de drank de boel op scherp gezet.
Geen ongemeende liefje en schatje meer.
Waarom het nodig is Randy een onbenul te noemen in een cos titell snap ik niet.
Terug lezen maar.
En filmpjes van het drankgelal, vrolijkheid en dansen?
Ik ga het zien.
Die link had ik nog niet eens gemaakt!quote:Op zondag 11 februari 2024 09:51 schreef Harry het volgende:
De vijf zijn, behalve Glenn, degenen die voor de keuze van Randy voor de Gouden Envelop hebben gekozen.
Eens de titel is zelf onbenulligquote:Op zondag 11 februari 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk heeft de nieuwe solostatus en de drank de boel op scherp gezet.
Geen ongemeende liefje en schatje meer.
Waarom het nodig is Randy een onbenul te noemen in een cos titell snap ik niet.
Terug lezen maar.
En filmpjes van het drankgelal, vrolijkheid en dansen?
Ik ga het zien.
Beetje sympathie stem geloof ik: omdat hij zo lang in z'n eentje in de Solo Room heeft gezeten vd weekquote:Op zondag 11 februari 2024 09:53 schreef zodeju het volgende:
Begrijp de voorkeur in ene voor Randy niet......
Het gaat opvallen dat hij inplaats relax is erg lui is met zijn dekentje. Gistermorgen opdracht douches schoonmaken en kwam er volgens mij mooi onderuit. Smorgens het zeggen tegen de mensen die in de badkamer waren dat hij moest kuisen maar nu te druk was.....en smiddags nog even wachten ik ga het straks doen en wachten totdat de dames zich weer voor de avond klaar moesten maken.
Maar hij is totaal niet tactisch bezigquote:Op zondag 11 februari 2024 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Is pas zondag en dilano is alweer bezig met nomineren
En niet gedaan dusquote:Op zondag 11 februari 2024 09:53 schreef zodeju het volgende:
Begrijp de voorkeur in ene voor Randy niet......
Het gaat opvallen dat hij inplaats relax is erg lui is met zijn dekentje. Gistermorgen opdracht douches schoonmaken en kwam er volgens mij mooi onderuit. Smorgens het zeggen tegen de mensen die in de badkamer waren dat hij moest kuisen maar nu te druk was.....en smiddags nog even wachten ik ga het straks doen en wachten totdat de dames zich weer voor de avond klaar moesten maken.
Met je eens, net als dat hij Ty/Do koos toen hij in de solo kamer zat, ook zo'n vreemde zet!quote:Op zondag 11 februari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij is totaal niet tactisch bezig
Precies tis een optelsomquote:Op zondag 11 februari 2024 09:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met je eens, net als dat hij Ty/Do koos toen hij in de solo kamer zat, ook zo'n vreemde zet!
Goedemorgen
Snap ik wel: als je een beetje pech hebt zit je zo weer een week in afzondering met wie weet wat voor voedsel...quote:Op zondag 11 februari 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
Glenn eet nog maar wat
Die is echt bang in de game room uit te hongeren
Iedereen is vrij om zelf een TT te kiezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |