quote:Op zondag 11 februari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Dotteke is laat vandaag of is ze heel druk aant vegen..
Geen idee..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Leuke layout,wie heeft die gemaakt?
Beidequote:Op zondag 11 februari 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ben je druk met de bezem en je zweepje?
Of ben je stikberoerd?
Ik hoop het eerste...
Ooh dat is klooie... laptoppie mee en dan lekker vanuit je bedje de boel dirigeren..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide![]()
Nou ja stikberoerd is overdreven maar lekker voel ik mij niet.
Ik ben niet iemand die snel het bed in duikt hoor. moet heel wat gebeuren voor ik dat doe.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is klooie... laptoppie mee en dan lekker vanuit je bedje de boel dirigeren..
Zijn echt een stelletje inhalen niet normaal... en dat gebedel waar FreshFruit een pica van neer heeft gezet.. word je toch naar van..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Had ook even het filmpje van gisteren aan dat ze drank en chips kregen, ze vlogen wel erg op de chips af zeg
Heb filmpje niet agekeken ik ben waarschijnlijjk een van de weinige die die feestjes geen ruk aan vind om naar te kijken
Morguh Enginequote:
Ik zat echt verbaasd te kijken hoe ze die chips aanvielenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zijn echt een stelletje inhalen niet normaal... en dat gebedel waar FreshFruit een pica van neer heeft gezet.. word je toch naar van..
Ik ook niet hoor... maar wel lekker zo op de zondag, dan kan ik wel luieren hoor...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die snel het bed in duikt hoor. moet heel wat gebeuren voor ik dat doe.
Hoi Dotquote:Op zondag 11 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engineheb jij naar het feestje gekeken gisteren avond, of beter gezegd vannacht?
Ik wil dat filmpje ook even zien.. welk filmpje is dat Dot?quote:Op zondag 11 februari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat echt verbaasd te kijken hoe ze die chips aanvielen
Hoi Frummelquote:
Luieren doe ik iedere dagquote:Op zondag 11 februari 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... maar wel lekker zo op de zondag, dan kan ik wel luieren hoor...
Groot gelijk, ben daar nog nooit voor opgekeken. Eigenlijk kijk ik ook nooit terug maar ik zag dat er filmpjes verwijderd waren door RTL vandaar dat ik op een filmpje klikte hier in het filmpjes topic. Maar ik heb niet lang gekeken was het al snel zatquote:Op zondag 11 februari 2024 08:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Nee niks meer van gezien. Ik blijf er niet meer voor wakker en terugkijken doe ik ook niet.
Vandaag weer een hele dag om de streams te volgen
IK heb dat laatste filmpje van Hoempah aangeklikt in het filmpjes topicquote:Op zondag 11 februari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje ook even zien.. welk filmpje is dat Dot?
Ik denk dat het wijs is om lekker thuis te blijven voor je omgeving en natuurlijk voor jezelf...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luieren doe ik iedere dag![]()
Zit trouwens in twijfel of ik morgen naar de vergadering en aansluitend het overleg moet gaan
We zitten met 4 man een uur heen en een uur terug in een auto zitten ook een oudere man bij van tegen de 80
Moet ik daar wel bij in gaan zitten als ik het zo te pakken heb. IN zo kleine ruimte kan je er donder op zeggen dat ik iemand aan steek. En dan zitten we ook nog eens zo 5 uur in een kamertje met nog meer man.
Dus wat is wijs?
Thnx ga ik even kijken... even hiquote:Op zondag 11 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat laatste filmpje van Hoempah aangeklikt in het filmpjes topic
Ja diep van binnen denk ik dat ook. Maar het is wel een belangrijkequote:Op zondag 11 februari 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wijs is om lekker thuis te blijven voor je omgeving en natuurlijk voor jezelf...
Zou de anderen even vragen hoe die er over denkenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja diep van binnen denk ik dat ook. Maar het is wel een belangrijke
Mij maakt het niet uit of ik hier nu ziek aan tafel zit of daar.
Maar denk meer aan het besmetten
Misschien moet ik maar even overleggen
Ja dat kan ook natuurlijk maar stel dat je corona hebt en dan met een man van 80 naast je...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja diep van binnen denk ik dat ook. Maar het is wel een belangrijke
Mij maakt het niet uit of ik hier nu ziek aan tafel zit of daar.
Maar denk meer aan het besmetten
Misschien moet ik maar even overleggen
Ja dat lijkt mij wel een goed plan, ga vanmiddag wel even bellenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zou de anderen even vragen hoe die er over denken
Nee heb ik niet .....getestquote:Op zondag 11 februari 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk maar stel dat je corona hebt en dan met een man van 80 naast je...
Goedemorgen.quote:
Ik zou ingebeld kunnen worden. Maar ze hebben dan een heel groot scherm en ben ik wel heel pontificaal in beeldquote:Op zondag 11 februari 2024 08:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Kunnen jullie niet online vergaderen? Dan besmet je alleen je eigen beeldscherm.
quote:Op zondag 11 februari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ingebeld kunnen worden. Maar ze hebben dan een heel groot scherm en ben ik wel heel pontificaal in beeldKan ik niet eens even stiekem in m ijn neus pulken
Goedemorgen Den Dot.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide![]()
Nou ja stikberoerd is overdreven maar lekker voel ik mij niet.
Morguh FFquote:
Goedemorgen Enigne.quote:
Jeetje hoe dat aanvalt.. en dat gegil..verschrikkelijk..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat laatste filmpje van Hoempah aangeklikt in het filmpjes topic
Ja erg he, net een stel kinderen die een schaal met snoep krijgenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje hoe dat aanvalt.. en dat gegil..verschrikkelijk..
Heb het ooit meegemaakt met een personeelsfesstje lopend buffet. Voordat wij aan de beurt waren alle schalen leeg.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, net een stel kinderen die een schaal met snoep krijgen
Ja sommige houden totaal geen rekening met anderen. Ik zie het ook wel eens gebeuren. Afgeladen borden vol.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het ooit meegemaakt met een personeelsfesstje lopend buffet. Voordat wij aan de beurt waren alle schalen leeg.
Nou echt verschrikkelijk..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, net een stel kinderen die een schaal met snoep krijgen
Ja en borden vol natuurlijk... walgelijk dat soort figuren..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het ooit meegemaakt met een personeelsfesstje lopend buffet. Voordat wij aan de beurt waren alle schalen leeg.
Ja en dan zie je half gevulde borden staan die zo de vuilbak ingaan, alles voor de heb...bléhquote:Op zondag 11 februari 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sommige houden totaal geen rekening met anderen. Ik zie het ook wel eens gebeuren. Afgeladen borden vol.
Zijn vast bang wat te kort te komen
Zag net iemand de tafel dekken, zag niet wie want zag alleen handenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en borden vol natuurlijk... walgelijk dat soort figuren..
Waarom hem roepen. Hij is hier helemaal niet kijkt ook geen BBquote:
Neej precies, je weet niet waar die handjes geweest zijn...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net iemand de tafel dekken, zag niet wie want zag alleen handen
Maar diegene pakte de lepel vast aan het gedeelte waar je van eet, Kan dat niet erg fris vinden
Ik zag Tom vanmorgen al aan zijn reet krabbenquote:Op zondag 11 februari 2024 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej precies, je weet niet waar die handjes geweest zijn...
Gatver Dot...quote:Op zondag 11 februari 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag Tom vanmorgen al aan zijn reet krabben
Omdat @aloa mijn vriend is Dotteke En ik elders niet meer mag posten en dit ons zondag ritueel is.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom hem roepen. Hij is hier helemaal niet kijkt ook geen BB
Ik krabte niet, was Tomquote:
Zo dan, ga dan lekker in juich zitten of zoquote:Op zondag 11 februari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat @:aloa mijn vriend is Dotteke En ik elders niet meer mag posten en dit ons zondag ritueel is.
Als het je niet zint zet je maar lekker een note.
En neem lekker een appelkoek.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 11 februari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, ga dan lekker in juich zitten of zoOf in de sc van SPL
Morguh Lovelyquote:
Morguh Dotquote:Op zondag 11 februari 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh LovelyNog gekeken naar het feestje gisteren?
Ik ook, en als ik dat niet had gelegen was ik ook weggeweest. Hou ( als een van de weinige hier) niet zo van die feestjesquote:Op zondag 11 februari 2024 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morguh Dot
Nee toen lag ik al op een oor
Soms wel leuk om te kijken, maar niet zo laat.. Was volgens mij ook maar van korte duur..quote:Op zondag 11 februari 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, en als ik dat niet had gelegen was ik ook weggeweest. Hou ( als een van de weinige hier) niet zo van die feestjes
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel leuk om te kijken, maar niet zo laat.. Was volgens mij ook maar van korte duur..
Ah dat kan, op de streams vind ik het niet zo erg. Maar om er zelf tussen te moeten staan dan wel weer..quote:Op zondag 11 februari 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Hou niet zo van gezuip en dat geschreeuw en al helemaal niet van dronken aangeschoten mensen.
Daarom kijk ik die feestjes nooit
Dat laatste is inderdaad een stuk minderquote:Op zondag 11 februari 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat kan, op de streams vind ik het niet zo erg. Maar om er zelf tussen te moeten staan dan wel weer..
Bij de streams zijn de feesten juist vaak de momenten dat er echt iets interessants gebeurt.. alhoewel dit seizoen nog niet echt.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat kan, op de streams vind ik het niet zo erg. Maar om er zelf tussen te moeten staan dan wel weer..
Het is idd niet altijd veel te zien op de streams.. veel bankhangen wat ze doenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bij de streams zijn de feesten juist vaak de momenten dat er echt iets interessants gebeurt.. alhoewel dit seizoen nog niet echt.
En ze kunnen ook niet echt spelletjes maken, wat ze wel deden bij de vorig BB'squote:Op zondag 11 februari 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Ja ze hebben buiten sporten om ook niets om zich te vermaken.
Dat doen ze af en toe wel eens zoals laatst met potten of zo en er dan iets ingooienquote:Op zondag 11 februari 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ze kunnen ook niet echt spelletjes maken, wat ze wel deden bij de vorig BB's
Blijft bijzonder dat de makers elke keer weer aankondigen dat t dit keer spannend gaat zijn en elke keer wordt t bankhangen.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is idd niet altijd veel te zien op de streams.. veel bankhangen wat ze doen
Yep dat we meer mee mogen beslissen etc.. maar dat gebeurd niet echt..het is dan we nog mogen stemmen op wie er moet blijven als er 3 genomineerd zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat de makers elke keer weer aankondigen dat t dit keer spannend gaat zijn en elke keer wordt t bankhangen.
Ja precies. Vind deze bb enorm niet boeiend.. kom er maar niet in..quote:Op zondag 11 februari 2024 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep dat we meer mee mogen beslissen etc.. maar dat gebeurd niet echt..het is dan we nog mogen stemmen op wie er moet blijven als er 3 genomineerd zijn
Ik kijk het wel, maar niet heel veel.. hoop toch weer op een leuker andere RLS zoals een JVJLquote:Op zondag 11 februari 2024 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies. Vind deze bb enorm niet boeiend.. kom er maar niet in..
Ja dat was ook vaak suf maar wel stuk leukerquote:Op zondag 11 februari 2024 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk het wel, maar niet heel veel.. hoop toch weer op een leuker andere RLS zoals een JVJL
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bij de streams zijn de feesten juist vaak de momenten dat er echt iets interessants gebeurt.. alhoewel dit seizoen nog niet echt.
Gebeurde veel meer..quote:Op zondag 11 februari 2024 11:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat was ook vaak suf maar wel stuk leuker
Hey leave.quote:
De tijd dat er in een RLS veel gebeurde is voorbij.quote:
Helaas wel ja... het is dusdanig saai dat ik me met moeite aan BB zet. Alles is zo rustig daarquote:Op zondag 11 februari 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd dat er in een RLS veel gebeurde is voorbij.
IN deze tijd kan dat niet meer alles moet b innen de lijntjes kleuren
Ik kijk amper daardoorquote:Op zondag 11 februari 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas wel ja... het is dusdanig saai dat ik me met moeite aan BB zet. Alles is zo rustig daar
Ja, jammer is dat toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas wel ja... het is dusdanig saai dat ik me met moeite aan BB zet. Alles is zo rustig daar
Ja... ik ga dan andere dingen doen en vergeet dat het opstaatquote:Op zondag 11 februari 2024 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk amper daardoor
Jammer wel
Herkenbaarquote:Op zondag 11 februari 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ga dan andere dingen doen en vergeet dat het opstaat
Ja helaas welquote:Op zondag 11 februari 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat toch?
Maar de maatschappij is aan het veranderen. Alles wat kon kan niet meer
Maar goed... het is gelukkig geen eerste levensbehoefte. Alleen denken "lekker een paar uur streamen" zit er niet meer inquote:
Dat h eb ik ook, het staan aan maar hoor niet eens dat er iets gezegd wordtquote:Op zondag 11 februari 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ga dan andere dingen doen en vergeet dat het opstaat
Haha dat snap ik!quote:Op zondag 11 februari 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat h eb ik ook, het staan aan maar hoor niet eens dat er iets gezegd wordt![]()
Vaak lees ik dan wel in de COS of er iets gebeurd en dan ga ik luisteren
Ik denk dat het ook niet meer veel beter gaat worden met een RLSquote:Op zondag 11 februari 2024 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat snap ik!
Ik begin met teruglezen en dwaal dan weer af. Gewoon een saai seizoen helaas.
Heb jij the battle of the bands gekeken gisteren?quote:
Jij toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij the battle of the bands gekeken gisteren?
Ja ik wel, maar was benieuwd of jij dat ook kijkt en wie jij goed vondquote:
Ik ga checken.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar was benieuwd of jij dat ook kijkt en wie jij goed vond
Ik vind er wel een paar mooi
The Beegees, Joecooker en Creedens
Eigenlijk moet je het allemaal gezien hebben.quote:
Volgens mij gaan ze allemaal wel een beurt krijgen. ZIjn er wel meer die wat gekocht hebben en weinig coins hadden toch>quote:Op zondag 11 februari 2024 13:46 schreef Snensie het volgende:
Best wel irritant dat Doriana mocht spelen. De reden was dat ze minder coins had, ja omdat ze gisteren van alles gekocht had😒
Maar dat is voor Rohani ook zo want die had samen met Doriana gedaan....al dat lekkers.....quote:Op zondag 11 februari 2024 13:46 schreef Snensie het volgende:
Best wel irritant dat Doriana mocht spelen. De reden was dat ze minder coins had, ja omdat ze gisteren van alles gekocht had😒
Ja maar hij m ocht er maar 5 uitzoeken, wie weet komt er een ander spel en mag hij weer wat mensen uitzoekenquote:Op zondag 11 februari 2024 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is voor Rohani ook zo want die had samen met Doriana gedaan....al dat lekkers.....
Ik heb geen idee niet gezien. Misschien weet iemand in de COS het?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:02 schreef zodeju het volgende:
Wat hebben ze in die potten zitten lijkt wel spinazie,??
Is idd verse spinaziequote:Op zondag 11 februari 2024 14:02 schreef zodeju het volgende:
Wat hebben ze in die potten zitten lijkt wel spinazie,??
Met orzo en is van worst las ik..quote:
Nou er is nu een SLquote:Op zondag 11 februari 2024 15:30 schreef GayGuy het volgende:
Zo weer even de streams opzetten. Hoop op weinig SL'S
quote:
Vind hun wel goedquote:
Hij heet ook Johan maar is nogal ziek.quote:
O dat is minder, dat hij ziek isquote:Op zondag 11 februari 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heet ook Johan maar is nogal ziek.
Goed goedquote:Op zondag 11 februari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich wel. Het gaat zoals het gaat.
En met jou?
Maatje.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Goedemiddag Fruit.
Ze zien er weer goed uit
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Cambuur staat maar mooi in de halve finale
Nou als dat kan, dan gewoon tussendoor idd even vrij nemen..quote:Op zondag 11 februari 2024 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Af en toe even een dagje vrij tussendoor.
Mijn vakantie is pas in week 32
Je bent zelf moest ik van een zeker iemand zeggen.quote:
Ik hoop zo dat ze de finale halenquote:
Zeg maar tegen die zeker iemand, dat hij ook lekker isquote:Op zondag 11 februari 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent zelf moest ik van een zeker iemand zeggen.
Hangt van de volgende af.Dit is al mooi.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze de finale halen![]()
Ik ga er vanuit van niet
Misschien in de mei vakantie nog een extra lang weekend.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als dat kan, dan gewoon tussendoor idd even vrij nemen..
Dat duurt nog wel even dan
Tegen NEC.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt van de volgende af.Dit is al mooi.
Dan is t wel weer mooi weerquote:Op zondag 11 februari 2024 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien in de mei vakantie nog een extra lang weekend.
Is te doen toch?quote:
Nu buiten mooie lucht.quote:
quote:
Avondrood brengt water in de slootquote:
Het lijkt me persoonlijk niksquote:Op zondag 11 februari 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ga in BB ,is leuk zeiden ze.
[ afbeelding ]
Wij samen zou wel leuk zijn.quote:
Welke is je mooiste?quote:
Ik ben ooit een hele collectie kwijtgeraakt door omstandigheden. Veel weer terug kunnen vinden.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Zal vast een van de houseparty serie zijn.
Je verveeld je rot volgens mij als je daar zo doelloos zit.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ga in BB ,is leuk zeiden ze.
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee. Dat er mensen nog kijken betekent niet dat t niet dood is
Geen idee.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik vraag me af op hoeveel kijkers ze gehoopt hadden.
Vaste kern die nog kijkt denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee.
Elk jaar weer een hoop nieuwe kijkers. Hopelijk haakt iedereen af.
100 dagen HC.quote:
O is dat al bekend gemaakt ergens. Heb ik dan gemist.quote:
Wie is dat dan. Lijkt die van bondgenoten welquote:
Hahahaha.Dit is Darkraver.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is dat dan. Lijkt die van bondgenoten wel
Was je depri?quote:
Nee maar duurt toch 100 dagen?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat al bekend gemaakt ergens. Heb ik dan gemist.
O die ken ik nietquote:
Ja zeggen ze altijd wel he. Maar volgens mij duurde het vorig jaar of het jaar daarvoor ook iets korterquote:
Ah dat kan..ieder geval duurt het tot aprilquote:Op zondag 11 februari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeggen ze altijd wel he. Maar volgens mij duurde het vorig jaar of het jaar daarvoor ook iets korter
Klopt,dat werd aangepast.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeggen ze altijd wel he. Maar volgens mij duurde het vorig jaar of het jaar daarvoor ook iets korter
Ja scheelde geloof ik maar een paar dagen toch?quote:
O dat is wel veel minder dan 100quote:Op zondag 11 februari 2024 20:24 schreef Cargamelk het volgende:
82 , 72 en verleden jaar ook 72 afleveringen.
Op zondag geen uitzending Dot.quote:
O afleveringen. Heeft hij het over. Ik had over dagen op de streams. Maar was even elders bezigquote:
Doe je best maar even.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O afleveringen. Heeft hij het over. Ik had over dagen op de streams. Maar was even elders bezig
Was al klaar 🤣quote:
Is ze weer gekalmeerd?quote:
Heyquote:Op maandag 12 februari 2024 06:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moggûh ☕️
Daar ben ik weer !
Alles oké hier ?
Ik schijn donderdag de uitslag te krijgen en deze week krijg ik ook mijn ‘nieuwe’ autootje 😃quote:Op maandag 12 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyJa hoor alles oke,.
Heb je al uitslag van je examen?
Spannende en leuke week dus.quote:Op maandag 12 februari 2024 06:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik schijn donderdag de uitslag te krijgen en deze week krijg ik ook mijn ‘nieuwe’ autootje 😃
Heyquote:
Werksequote:Op maandag 12 februari 2024 06:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben weer ff naar mijn werk 👋👋
Ik heb dat nog nooit gezien moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 12 februari 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig naar heel Holland bakt te kijken.. krijg er trek van..Nonnevotten, zien er lekker uit...
Nee, nog niet echt. Het is een hardnekkig dit keerquote:Op maandag 12 februari 2024 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj mogge...![]()
Beetje opgeknapt?
Jeetje wat vervelend, heb je die afspraak vandaag?quote:Op maandag 12 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Het is een hardnekkig dit keer
Ooh dat is zo'n lekker kneuterig Hollands bakprogramma.... ik hou d'r van...quote:Op maandag 12 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien moet ik eerlijk zeggen
Ja vergadering en aansluitend een overlegquote:Op maandag 12 februari 2024 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend, heb je die afspraak vandaag?
Heb veel van die kookprogamma's gezien ik was er wel klaar mee dus vandaar nooit gekekenquote:Op maandag 12 februari 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is zo'n lekker kneuterig Hollands bakprogramma.... ik hou d'r van...
Oké dus je hebt goedkeuring.. hihi... wel effe tuffen voor een vergadering vooral als je niet lekker bent... maar ja als het belangrijk is dan vooruit met de fluit..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vergadering en aansluitend een overleg
Ik ga welHeb overlegd met degene die autorijd en ook tevens de oudste is. En hij vond het niet erg dat er iemand die strontverkouden was in de auto kwam zitten een uur heen en een uur terug
Ik ook, ik heb de meeste ook wel gezien... maar dit is voor mij het neusje van de zalm... hier geniet ik echt van..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb veel van die kookprogamma's gezien ik was er wel klaar mee dus vandaar nooit gekeken
Ja had er van de week ook al een afgezegd kan niet bezig blijven vind ikquote:Op maandag 12 februari 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké dus je hebt goedkeuring.. hihi... wel effe tuffen voor een vergadering vooral als je niet lekker bent... maar ja als het belangrijk is dan vooruit met de fluit..
Nou lekker dan toch.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de meeste ook wel gezien... maar dit is voor mij het neusje van de zalm... hier geniet ik echt van..
Ja snap ik, zou ik zelf ook hebben...quote:Op maandag 12 februari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had er van de week ook al een afgezegd kan niet bezig blijven vind ik
'Toen ik af zei vorige week maandag had net boezemfibrileren gehad. Dan voel je je echt niet top.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik, zou ik zelf ook hebben...
Die hele tv is geen reet meer aan.. wat een slappe hap tv overal.. ben blij met Netflix, Videoland.. ik kijk nog wel eens naar TLC ook wel geinige programma's en Below Deck op Star Channel ook gaaf..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker dan toch.
Ik vind trouwens op tv de meeste programma;s toch een herhaling van zetten
Niet echt iets vernieuwends meer
Is ook zo en heel veel praat programma'squote:Op maandag 12 februari 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hele tv is geen reet meer aan.. wat een slappe hap tv overal.. ben blij met Netflix, Videoland.. ik kijk nog wel eens naar TLC ook wel geinige programma's en Below Deck op Star Channel ook gaaf..
Die kijk ik wel graag.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo en heel veel praat programma's
Ooh ja snap dat je je dan niet echt fijn voelt..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Toen ik af zei vorige week maandag had net boezemfibrileren gehad. Dan voel je je echt niet top.
Doe net een beetje oogschaduw op, zelfs dat kwastje op de oogbol doet nog pijn
Kijken hoelang het er op blijft zitten met die traan ogen
Heer aloa.quote:
Ja vreselijk hoewel sommige wel interessant zijn..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo en heel veel praat programma's
Morguh. Ik kijk eigenlijk alleen VIquote:
Het zit in mijn zak en tas en in de computertas. Kom niet te kortquote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja snap dat je je dan niet echt fijn voelt..
Jeetje dan is het wel heftig als dat zo'n pijn doet.. stapel papieren zakdoekjes mee anders kom je helemaal doorgelopen aan haha en lekker voor je snotje natuurlijk..🤗
Je ziet vaak overal dezelfde gasten zittenquote:Op maandag 12 februari 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk hoewel sommige wel interessant zijn..
Lubach,quote:Op maandag 12 februari 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Ik kijk eigenlijk alleen VI
Frummel.quote:
Lubach is wel goedquote:Op maandag 12 februari 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lubach,
Pauw en Sophie,
Humberto,
Op1.
Goed zo goed voorbereid op pad..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit in mijn zak en tas en in de computertas. Kom niet te kort
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo goed voorbereid op pad..
Zo is het 🤣quote:Op maandag 12 februari 2024 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo goed voorbereid op pad..
Nou sterkte en succes strakkies... hoop dat het een vlot heen en weertje is..🤗quote:
Denk het niet vergadering zo 2 tot 2,5 uur dan overleg ook wel 1,5 tot 2 uur. En dan 2 uur reizen. Ben wel even onderweg.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou sterkte en succes strakkies... hoop dat het een vlot heen en weertje is..🤗
Zo wat een dag! Succesquote:Op maandag 12 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet vergadering zo 2 tot 2,5 uur dan overleg ook wel 1,5 tot 2 uur. En dan 2 uur reizen. Ben wel even onderweg.
Hoop dat er leuke streams zijn en ik wat leuks terug te lezen heb. Zal af en toe een blik werpen in de cos
Nou pittig dagje...quote:Op maandag 12 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet vergadering zo 2 tot 2,5 uur dan overleg ook wel 1,5 tot 2 uur. En dan 2 uur reizen. Ben wel even onderweg.
Hoop dat er leuke streams zijn en ik wat leuks terug te lezen heb. Zal af en toe een blik werpen in de cos
O ja dat las ik. Is niet zo mijn ding. Dus wat dat betreft mis ik niets. Ben al onderweg. Bijna in Deventer.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou pittig dagje...![]()
Ik denk wel leuke streams vandaag FF herinnerde me eraan dat Jimmy als zijn alter ego z'n dingetje gaat doen.. lijkt me wel geinig... dus hopelijk leuke dingen om terug te kijken..
Oooh dat is weer jammer maar de ochtend is zo perfect begonnen, je hebt leuke dingen terug te kijken/ lezen..quote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat las ik. Is niet zo mijn ding. Dus wat dat versterft mis ik niets. Ben al onderweg. Bijna in Deventer.
Ik vindt vergaderen en overleg echt helemaal niks.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig of niets te vegen, 1e keer heerlijk laatste 2 chats door kunnen scrollen die helemaal on topic waren !!quote:Op zondag 11 februari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Dotteke is laat vandaag of is ze heel druk aant vegen..
of in de SCquote:Op zondag 11 februari 2024 08:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Kunnen jullie niet online vergaderen? Dan besmet je alleen je eigen beeldscherm. Scheelt ook een hoop reistijd.
Nou dat is lekker relaxed lezen... toppie... ik scroll er makkelijk overheen maar ik snap de frustratie..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Weinig of niets te vegen, 1e keer heerlijk laatste 2 chats door kunnen scrollen die helemaal on topic waren !!
quote:Op maandag 12 februari 2024 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeps.
Als in vergelijking met die wijze dames daar bedoelde ik.
Ja ff koffie pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Leeftijd zegt soms helemaal niks. Iemand van 19 kan juist veel volwassener zijn dan iemand van bijv Iemand rond de 25+quote:Op maandag 12 februari 2024 11:13 schreef ben34567 het volgende:
Als die 32-jarige vriend echt van haar houdt begint hij geen relatie met haar (een tiener)🧐
Ik vind Alice veel ouder voor haar leeftijd, en misschien is hij wel wat jonger voor zn leeftijd, en vullen ze elkaar goed aan, er zijn zoveel mensen gelukkig getrouwd met 12 jaar verschil in leeftijd, je kan daar niet zo'n oordeel over geven. @ben34567quote:Op maandag 12 februari 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier veel opzeggen maar wil niet OT gaan. In de SC ?
Zelfs dan nog niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Mannen worden pas na hun 50ste volwassen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Mannen worden pas na hun 50ste volwassen![]()
Ja is ze ook. Sabeau bijvoorbeeld nog helemaal niet maar dat is eigenlijk juist normaal.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
Leeftijd is maar een getal, Alice is best volwassen voor een dame van 19
Echt hoor.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het oplettende oog van Dot is overal FF...
Lang werd gedacht dat 40 jaar de grens wel was voor mannen, maar nu is die leeftijd opgeschoven naar 54 jaar. Vóór deze leeftijd zeggen de mannen nog te veel te twijfelen aan zichzelf. Ze hebben problemen met geld en in de liefde zijn ze ook vaak nog onzeker. We worden gemiddeld ook steeds ouder, dus het is niet gek dat de leeftijdsgrens van mannen wat opschuift, misschien.quote:
wat is daar normaal aan dan??quote:Op maandag 12 februari 2024 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ze ook. Sabeau bijvoorbeeld nog helemaal niet maar dat is eigenlijk juist normaal.
Dan heb ik nog 2 jaar te gaan dus.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lang werd gedacht dat 40 jaar de grens wel was voor mannen, maar nu is die leeftijd opgeschoven naar 54 jaar. Vóór deze leeftijd zeggen de mannen nog te veel te twijfelen aan zichzelf. Ze hebben problemen met geld en in de liefde zijn ze ook vaak nog onzeker. We worden gemiddeld ook steeds ouder, dus het is niet gek dat de leeftijdsgrens van mannen wat opschuift, misschien.
![]()
![]()
![]()
54 zelfs
Bij Dilano zie je hetzelfde. Vind het wel schattig eigenlijk.quote:
maar schattig is wat anders dan normaalquote:Op maandag 12 februari 2024 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Dilano zie je hetzelfde. Vind het wel schattig eigenlijk.
Anders gaan we hier een discussie beginnen wat normaal is.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar schattig is wat anders dan normaal
daar valt niet over te discussiëren aangezien normaal een woord is dat voor een ieder een andere betekenis heeftquote:Op maandag 12 februari 2024 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Anders gaan we hier een discussie beginnen wat normaal is.
Is toch een band uit de Achterhoek?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar valt niet over te discussiëren aangezien normaal een woord is dat voor een ieder een andere betekenis heeft
ookquote:Op maandag 12 februari 2024 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is toch een band uit de Achterhoek?
Nee dat zegt ook niks.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leeftijd zegt soms helemaal niks. Iemand van 19 kan juist veel volwassener zijn dan iemand van bijv Iemand rond de 25+
Moet je nog 2 uur terug of ben je al thuis?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Zo vergadering en overleg overleeft, nu uitgeput
Nee was een uur heen en een uur terug gemin we hebben de heen weg drie kwartier over gegaan was er om 9.15 uur e terug 50 minuten. Was precies om 15 uur thuisquote:Op maandag 12 februari 2024 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je nog 2 uur terug of ben je al thuis?
Ah ok.. in de middag daar dan ook file? Zou je toch verwachten eerder in de ochtend of avondquote:Op maandag 12 februari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was een uur heen en een uur terug gemin we hebben de heen weg drie kwartier over gegaan was er om 9.15 uur e terug 50 minuten. Was precies om 15 uur thuis
Het ligt er richting Apeldoorn altijd aan of er veel file is
Vanmorgen viel het mee, maar het is ook vakantie natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. in de middag daar dan ook file? Zou je toch verwachten eerder in de ochtend of avond
Ja zuiden heeft idd al voorjaarsvakantie..quote:Op maandag 12 februari 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen viel het mee, maar het is ook vakantie natuurlijk
Ik dacht hier ook al, geen idee eigenlijk ben er niet meer zoveel in thuisquote:Op maandag 12 februari 2024 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zuiden heeft idd al voorjaarsvakantie..
Ik moest ook even zoeken, wist wel dat ergens in feb wasquote:Op maandag 12 februari 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht hier ook al, geen idee eigenlijk ben er niet meer zoveel in thuis
Ik had het ak gevonden, dacht dat iedereen nu vakantie had, maar niet dus het is ook gesplitstquote:Op maandag 12 februari 2024 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken, wist wel dat ergens in feb was
Regio Noord - 17 februari t/m 25 februari 2024
Regio Midden - 17 februari t/m 25 februari 2024
Regio Zuid - 10 februari t/m 18 februari 2024
Yep elke vakantie dacht ik..quote:Op maandag 12 februari 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het ak gevonden, dacht dat iedereen nu vakantie had, maar niet dus het is ook gesplitst
Carnaval is toch carnaval dat is overal op dezelfde tijd.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
Oh mei vakantie niet, dan is hele land vrij
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het prerogatief van een Queen.
O jee heb je weer een favo PBquote:
Ik vind haar zondermeer de leukste van het stel.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O jee heb je weer een favo PB
Ik dacht al zoiets te bespeuren in de COS Had je lang niet bij een RLS gezienquote:Op maandag 12 februari 2024 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar zondermeer de leukste van het stel.
Eindelijk eens iemand die er vanaf dag 1 voor uitkomt dat ze er zit voor het spel.
Ik weet ook niet hoelang ik het ga volhouden. Als er een paar leuke spelers uit zijn weet ik niet of het nog de moeite van het aankijken waard is.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te bespeuren in de COS Had je lang niet bij een RLS gezien
Ik zou zeggen even heerlijk relaxen maar dat gaat um niet worden zeker...quote:Op maandag 12 februari 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Zo vergadering en overleg overleeft, nu uitgeput
Het is ook niet meer wat het geweest is, niets mag meer. Volgens mij mogen ze daarom ook niet veel drank meer, ban dat er iemand gaat flippenquote:Op maandag 12 februari 2024 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoelang ik het ga volhouden. Als er een paar leuke spelers uit zijn weet ik niet of het nog de moeite van het aankijken waard is.
Eerverleden jaar haakte ik af in de laatste week en vorig jaar heb ik totaal gemist.
Net nog een hele nabspreking gehad aan de telefoonquote:Op maandag 12 februari 2024 16:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen even heerlijk relaxen maar dat gaat um niet worden zeker...
Jeetje lekker dan... nou mooi doen ...quote:Op maandag 12 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net nog een hele nabspreking gehad aan de telefoon
Ik denk dat ik zo wel ff op de bank liggen kan amper de ogen openhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |