quote:Op zondag 11 februari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Dotteke is laat vandaag of is ze heel druk aant vegen..
Geen idee..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Leuke layout,wie heeft die gemaakt?
Beidequote:Op zondag 11 februari 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ben je druk met de bezem en je zweepje?
Of ben je stikberoerd?
Ik hoop het eerste...
Ooh dat is klooie... laptoppie mee en dan lekker vanuit je bedje de boel dirigeren..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide
Nou ja stikberoerd is overdreven maar lekker voel ik mij niet.
Ik ben niet iemand die snel het bed in duikt hoor. moet heel wat gebeuren voor ik dat doe.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is klooie... laptoppie mee en dan lekker vanuit je bedje de boel dirigeren..
Zijn echt een stelletje inhalen niet normaal... en dat gebedel waar FreshFruit een pica van neer heeft gezet.. word je toch naar van..quote:Op zondag 11 februari 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Had ook even het filmpje van gisteren aan dat ze drank en chips kregen, ze vlogen wel erg op de chips af zeg
Heb filmpje niet agekeken ik ben waarschijnlijjk een van de weinige die die feestjes geen ruk aan vind om naar te kijken
Morguh Engine heb jij naar het feestje gekeken gisteren avond, of beter gezegd vannacht?quote:
Ik zat echt verbaasd te kijken hoe ze die chips aanvielenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zijn echt een stelletje inhalen niet normaal... en dat gebedel waar FreshFruit een pica van neer heeft gezet.. word je toch naar van..
Ik ook niet hoor... maar wel lekker zo op de zondag, dan kan ik wel luieren hoor...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die snel het bed in duikt hoor. moet heel wat gebeuren voor ik dat doe.
Hoi Dotquote:Op zondag 11 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine heb jij naar het feestje gekeken gisteren avond, of beter gezegd vannacht?
Ik wil dat filmpje ook even zien.. welk filmpje is dat Dot?quote:Op zondag 11 februari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat echt verbaasd te kijken hoe ze die chips aanvielen
Hoi Frummelquote:
Luieren doe ik iedere dagquote:Op zondag 11 februari 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... maar wel lekker zo op de zondag, dan kan ik wel luieren hoor...
Groot gelijk, ben daar nog nooit voor opgekeken. Eigenlijk kijk ik ook nooit terug maar ik zag dat er filmpjes verwijderd waren door RTL vandaar dat ik op een filmpje klikte hier in het filmpjes topic. Maar ik heb niet lang gekeken was het al snel zatquote:Op zondag 11 februari 2024 08:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
Nee niks meer van gezien. Ik blijf er niet meer voor wakker en terugkijken doe ik ook niet.
Vandaag weer een hele dag om de streams te volgen
IK heb dat laatste filmpje van Hoempah aangeklikt in het filmpjes topicquote:Op zondag 11 februari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje ook even zien.. welk filmpje is dat Dot?
Ik denk dat het wijs is om lekker thuis te blijven voor je omgeving en natuurlijk voor jezelf...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luieren doe ik iedere dag
Zit trouwens in twijfel of ik morgen naar de vergadering en aansluitend het overleg moet gaan
We zitten met 4 man een uur heen en een uur terug in een auto zitten ook een oudere man bij van tegen de 80
Moet ik daar wel bij in gaan zitten als ik het zo te pakken heb. IN zo kleine ruimte kan je er donder op zeggen dat ik iemand aan steek. En dan zitten we ook nog eens zo 5 uur in een kamertje met nog meer man.
Dus wat is wijs?
Thnx ga ik even kijken... even hiquote:Op zondag 11 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat laatste filmpje van Hoempah aangeklikt in het filmpjes topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |