Jup, precies dit. Eerst San Remo en dan nu het echte werk. Zonder dutje trouwens, want daar ga ik niet goed op. En ik ben ook nog niet zo oud als jij.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb San Remo een beetje gebruikt als schema-voorbereiding hierop. Vanavond nog even een dutje gedaan ook. En natuurlijk lang uitgeslapen vanochtend.
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jup, precies dit. Eerst San Remo en dan nu het echte werk. Zonder dutje trouwens, want daar ga ik niet goed op. En ik ben ook nog niet zo oud als jij.
Ik heb juist zelfs vanochtend een wekker gebruikt om niet al te laat wakker te worden, om te voorkomen dat ik de rest van de week niet voor half drie slaapquote:Op zondag 11 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb San Remo een beetje gebruikt als schema-voorbereiding hierop. Vanavond nog even een dutje gedaan ook. En natuurlijk lang uitgeslapen vanochtend.
Jaquote:Op zondag 11 februari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]Nee jij hebt dat nog niet nodig natuurlijk. Blijft wel gek, ik heb geen dutje nodig als ik toevallig tot 4 uur 's nachts in het uitgaansleven zit, maar thuis op de bank moet je toch wat meer je best doen om wakker te blijven.
Ja dan wordt het toch moeilijk vrees ik! Ik heb sowieso een rustige week voor de boeg. Morgen vrij en dinsdag geen calls gepland.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb juist zelfs vanochtend een wekker gebruikt om niet al te laat wakker te worden, om te voorkomen dat ik de rest van de week niet voor half drie slaap
Wellicht doe ik dat ook.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaEn dan gebruiken we niet eens cocaïne. Waarschijnlijk kijk ik op een gegeven moment wel verder in bed
Ik moet tegenwoordig weer vaker naar kantoor komen. Ben ik het zelf niet mee eens, maar ja. Uitslapen zit er morgen dus niet in voor mij. Nou heb ik ook nooit het einde van het derde kwart gehaald als ik wel kon uitslapen, maar tochquote:Op zondag 11 februari 2024 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan wordt het toch moeilijk vrees ik! Ik heb sowieso een rustige week voor de boeg. Morgen vrij en dinsdag geen calls gepland.
Ik kan ook wel wat posten over Heel Holland Baktquote:
Moet ik even met je manager praten?quote:Op zondag 11 februari 2024 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig weer vaker naar kantoor komen. Ben ik het zelf niet mee eens, maar ja. Uitslapen zit er morgen dus niet in voor mij. Nou heb ik ook nooit het einde van het derde kwart gehaald als ik wel kon uitslapen, maar toch
Dat is wel veel boeiender!quote:Op zondag 11 februari 2024 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat posten over Heel Holland Bakt
Ik zei niks gericht op een persoon.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het óók moeilijk met Annalisa's verlies Cyan maar ik reageer het niet op jou af
Die vind ik beide ook niet zo boeiend.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Straks komt Usher! En Taylor Swift is al een paar keer in beeld geweest
Oh dat is misschien wel een ideequote:Op zondag 11 februari 2024 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik even met je manager praten?
Ik heb oprecht respect voor wat ze neerzet. Haar muziek vind ik niet zo heel bijzonder.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand hier die fan is van Taylor Swift?
[ afbeelding ]
You have to calm down.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand hier die fan is van Taylor Swift?
[ afbeelding ]
Dat blijft altijd wel bijzonder hè.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
Het valt me op hoeveel reclame er is voor medicatie.
Ask your doctor if Xanax is right for youquote:Op maandag 12 februari 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
Het valt me op hoeveel reclame er is voor medicatie.
Nog nietquote:Op maandag 12 februari 2024 00:23 schreef Strani het volgende:
@:H_T lees je ook mee in het NFL-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |