Lezen niet, maar we bekijken ze wel van de buitenkant.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales zouden andere mensen onze posts nog lezen of geloven ze het wel, denk je?
Met een verrekijker? In de tuin?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch, je bespaart zo veel geld en je hebt toch het gevoel dat je even 'uit' geweest bent
Ik ga ook wel eens naar huizen kijken waar ik niet per se in hoef te wonen. Liefst 's nachts
Is ook mooi te combineren, hele avond naar cafés en restaurants kijken en dan 's nachts onderweg terug even bij een paar mooie huizen langs. Vooral leuk als er een beetje aardige mensen wonen die dan wat spulletjes buiten zetten voor mensen zoals wij om mee te nemen als souvenirtje. Een tuinkaboutertje, of een tuinlamp of zo.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch, je bespaart zo veel geld en je hebt toch het gevoel dat je even 'uit' geweest bent
Ik ga ook wel eens naar huizen kijken waar ik niet per se in hoef te wonen. Liefst 's nachts
Ik neem aan dat ze al onze posts lezen, al betwijfel ik soms wel of dat ook voor alle posts van de anderen geldt.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales zouden andere mensen onze posts nog lezen of geloven ze het wel, denk je?
Ik heb eigenlijk al een tijdje geen posts van anderen meer gezien, geloof ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze al onze posts lezen, al betwijfel ik soms wel of dat ook voor alle posts van de anderen geldt.
Verwarrend hè. Wat dat betreft was de TT heel goed gekozen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt op naambordje van de SC.
Ik dacht even dat ik de verkeerde was binnen gestapt.
Nu je het zegt, terwijl wel steeds vrij snel het topic ineens "vol" is.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al een tijdje geen posts van anderen meer gezien, geloof ik.
Maar dit is toch SportsCenter?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt op naambordje van de SC.
Ik dacht even dat ik de verkeerde was binnen gestapt.
Vanaf volgend jaar mogen alle clubs, ook die afgevallen zijn, punten uitdelen. Dan duurt het pas lang.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor ABBA bij de voorbeschouwing! Nice. De Super Bowl lijkt toch best wat op het songfestival. Soms is het onbegrijpelijk en soms is het prachtig. Veel spektakel en het duurt eigenlijk toch iets te lang
Hahahaquote:Op zondag 11 februari 2024 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor ABBA bij de voorbeschouwing! Nice. De Super Bowl lijkt toch best wat op het songfestival. Soms is het onbegrijpelijk en soms is het prachtig. Veel spektakel en het duurt eigenlijk toch iets te lang
Ik dacht Europees SportsCenter. Dus ik snap niet zo goed waarom het hier over een lokaal Amerikaans iets gaat.quote:
Sport is sport, emotie is emotiequote:Op zondag 11 februari 2024 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht Europees SportsCenter. Dus ik snap niet zo goed waarom het hier over een lokaal Amerikaans iets gaat.
Denk je dat hij zo lang blijft leven dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier vannacht
Ik lees morgen wel of Biden nog vier jaar president blijft.
Biden misschien niet, maar "Biden" wel. Gewoon steeds een nieuwe oude man neerzetten, waarom denk je dat hij steeds van die grote zonnebrillen draagt, dan valt het niet zo op dat het steeds iemand anders is.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo lang blijft leven dan?
Oh, the Gamepass-uitzending begint om 12:00. Maar inderdaad, de Super Bowl is afzien!quote:Op zondag 11 februari 2024 23:17 schreef H_T het volgende:
Bloody hell, nog meer dan een uur voor de ESPN-uitzending voor de Super Bowl begint! Ik weet niet of ik dat vol ga houden hoor
Precies. Dít is voor echte diehards. Dat hele San Remo is toch een beetje meer voor de gelegenheidsfans.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Het is geen San Remo... Dan kan je gewoon een beetje op tijd naar bed. Nu duurt het nog uren en uren en uren.
Door San Remo heb ik nu best zin om te slapenquote:Op zondag 11 februari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dít is voor echte diehards. Dat hele San Remo is toch een beetje meer voor de gelegenheidsfans.
Ik heb San Remo een beetje gebruikt als schema-voorbereiding hierop. Vanavond nog even een dutje gedaan ook. En natuurlijk lang uitgeslapen vanochtend.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Door San Remo heb ik nu best zin om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |