Ik heb geen creditkaart, dus moet ik even kijken hoe ik een pay pal account opzet, want dit lijkt me wel de beste optie. Usagi's link is ook goed, maar al die zenders kan ik hier niet (gratis) ontvangen.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf ook gedaanIk krijg via m'n werk wel alle streams maar die zijn van de Canadese TV en voor de Super Bowl vind ik het dan wel leuk om het via de Amerikaanse te krijgen inclusief bijbehorende reclames.
Ahh ja ik heb het met Google Pay gedaan, ik weet niet of je die in Nederland ook kan linken aan Ideal of zo?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb geen creditkaart, dus moet ik even kijken hoe ik een pay pal account opzet, want dit lijkt me wel de beste optie. Usagi's link is ook goed, maar al die zenders kan ik hier niet (gratis) ontvangen.
Dat ken ik dus eigenlijk niet. Wat is dat en is het gratis? (op die 99 cent na dan)quote:Op zondag 11 februari 2024 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja ik heb het met Google Pay gedaan, ik weet niet of je die in Nederland ook kan linken aan Ideal of zo?
Nou ja dan betaal je alles via je Google account. En in mijn geval is die gelinkt aan mijn debetcard. Maar misschien heeft Nederland andere methodes omdat veel mensen daar geen credit/debetcards hebben?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ken ik dus eigenlijk niet. Wat is dat en is het gratis? (op die 99 cent na dan)
hoeveel kg?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Pre-game show is al begonnen op NFL Network, om in de sfeer te komenMochten mensen zich zorgen maken; Taylor Swift is inmiddels aangekomen in Las Vegas.
hoeveel pounds dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet niemand in de VS, daar doen ze aan pounds
Taylor Swiftquote:Op zondag 11 februari 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Pre-game show is al begonnen op NFL Network, om in de sfeer te komenMochten mensen zich zorgen maken; Taylor Swift is inmiddels aangekomen in Las Vegas.
Taylor Swift? Waar heeft die dan wide receiver gespeeld?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Taylor SwiftVorig jaar wist ik niets van de NFL, nu ken ik in ieder geval 1 speler!
Oh ja welke positie speelt ze dan in?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Taylor SwiftVorig jaar wist ik niets van de NFL, nu ken ik in ieder geval 1 speler!
Ik was je al voor met een interceptionquote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja welke positie speelt ze dan in?
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Taylor Swift? Waar heeft die dan wide receiver gespeeld?
Scherp, maar het lijkt een fumble te gaan worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik was je al voor met een interception
Nee johquote:Op zondag 11 februari 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon, was daarvoor ook FOK! weer aan het instellen. En toen ik kwam ook nog andere zoekopdrachten tegen, waaronder truspilot reviews over FOK! Daar gaven meerdere mensen één ster, omdat FOK! één extreem links bende is. Gelachen.
Line backer dan? Of tight end? Running back?quote:
Oké eerlijk, even los van hoe lang een wedstrijd duurt, maar ik dénk dat jij de sport wel zou kunnen waarderen als je de basisregels begrijpt. Het is eigenlijk een combinatie van complexe tactiek en brute kracht die in elke play leiden tot een explosie van dingen die tegelijkertijd gebeuren. Een schaakspel maar dan met meer blessures.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:58 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dat serieus nog nooit gekeken heweet er serieus niets van.
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp, maar het lijkt een fumble te gaan worden.
Ja dat was ik na die discussie van van de week.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon, was daarvoor ook FOK! weer aan het instellen. En toen ik kwam ook nog andere zoekopdrachten tegen, waaronder truspilot reviews over FOK! Daar gaven meerdere mensen één ster, omdat FOK! één extreem links bende is. Gelachen.
Ik dacht ook even dat ik een parallelle wereld terecht was gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |