Dat ga ik denk ik niet volhoudenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:31 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
We moeten nog minimaal drie uur he.
En dat is als ze niet uitlopen.
Nou ja, we zijn op dinsdag begonnen met deze ongein, dus in die zin zijn we wel over de helftquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Tering, zijn we nog niet eens halverwege?
Precies. Daarna verdwijnt San Remo weer voor een jaartje in de legendes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn op dinsdag begonnen met deze ongein, dus in die zin zijn we wel over de helftHet is maar net hoe je het bekijkt
Wat zei ik nou: earth calling Straniquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zei ik nou Em, de eeuwigheid kent geen helft.
Nee, en volgens mij liggen we nog steeds voor op de planning zelfs.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Tering, zijn we nog niet eens halverwege?
Dat lijkt me iets tussen jou en meneer Sjorsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:31 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zou een vrouw ook een keer leuk vinden
Dat vindt Anouk ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:31 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zou een vrouw ook een keer leuk vinden, maar ik wil zo graag dat Irama een keer gaat.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets tussen jou en meneer Sjors
Ik wist het toen ik dit typtequote:
Volgende week Estland, Litouwen en Moldavië (en Denemarken voor de doven en slechthorenden). Dat is weer heel wat anders.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Daarna verdwijnt San Remo weer voor een jaartje in de legendes.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week Estland, Litouwen en Moldavië (en Denemarken voor de doven en slechthorenden). Dat is weer heel wat anders.
Is Duitsland ook niet donderdag?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week Estland, Litouwen en Moldavië (en Denemarken voor de doven en slechthorenden). Dat is weer heel wat anders.
Vrijdag, maar wel heel laat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is Duitsland ook niet donderdag?
En Rapsodia dan? En nog wel veel meer...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Nel blu, dipinto di blu" & "Piove". Europa begreep dat gewoon niet.
Gewoon net zoals ik delusional blijven dat het toch nog Angelina of Annalisa wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:34 schreef GeorgeM het volgende:
Ik trek het niet lang meer.
En Irama wint toch niet. Denk dat ik me de frustratie bespaar en lekker ga slapen
Waarom in godsnaam nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:33 schreef NailQueen het volgende:
He maar wil Irama zelf eigenlijk wel naar ESF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |