SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
Paul Simon - Still crazy after all these years
Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en voor de interactie. Was achter de schermen veel geschuif met nummers, maar uiteindelijk prima uitgekomen. Veel plezier met Melting
Ik ga uiteraard ook luisteren; wel eerst even iets te eten maken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam dit plaatje op Facebook tegen, met de tekst: I was so stoned I really thought I was looking at a Lake...
[ afbeelding ]
Ik had echt niks gerookt of gesnoven, maar het duurde toch wel even voordat het kwartje viel.
Nou zeg dat… Het duurde hier ook evenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam dit plaatje op Facebook tegen, met de tekst: I was so stoned, I really thought I was looking at a Lake...
[ afbeelding ]
Ik had echt niks gerookt of gesnoven, maar het duurde toch wel even voordat het kwartje viel.
Ik had 'm een fractie kleiner in beeld dan hierboven. Ik zat echt wel een minuut te kijken, minstens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou zeg dat… Het duurde hier ook even
Ik heb er ook moeite mee hoor. Snap nu dat het geen water is, maar die zwarte strepen zijn wel heel verraderlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam dit plaatje op Facebook tegen, met de tekst: I was so stoned, I really thought I was looking at a Lake...
[ afbeelding ]
Nou dat….quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee hoor. Snap nu dat het geen water is, maar die zwarte strepen zijn wel heel verraderlijk.
Ja, dat zou hij eigenlijk wel moeten. Maar ja...... ik krijg hem de deur niet uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Als Melting uitzendt, is Vout nooit ver weg. Moest -ie geen carnaval vieren dit weekend?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer, maar heb geen idee wie het zingt
Ben je nog aan de wandel geweest?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag wel een beautiful day.
Het was echt heerlijk buitenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag wel een beautiful day.
Ja, 15 km. zelfs. Ik had de laatste tijd zo'n last van mijn rug en benen dat wandelen niet leuk meer was. Vandaag besloot ik te proberen het er gewoon maar eens uit te wandelen. Redelijk gelukt. Mijn rug heeft niet opgespeeld en mijn benen ging beter. Na het wandelen lekker in bad gegaan en ik voel me vanavond een stuk beter dan de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nog aan de wandel geweest?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, 15 km. zelfs. Ik had de laatste tijd zo'n last van mijn rug en benen dat wandelen niet leuk meer was. Vandaag besloot ik te proberen het er gewoon maar eens uit te wandelen. Redelijk gelukt. Mijn rug heeft niet opgespeeld en mijn benen ging beter. Na het wandelen lekker in bad gegaan en ik voel me vanavond een stuk beter dan de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt als een Nederlander die dit zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |