Ik hield meer vd muziek van Sade.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Naam zegt mij niet zoveel, ga zo even luisteren
Ja nu ik het luister komt het mij idd wel vaag bekend voorquote:
Smooth Operatorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield meer vd muziek van Sade.
Ken ik niet veel van ja wat aloa net noemde wel..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield meer vd muziek van Sade.
Ik geloof dat ze nog wel leeft hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Leeft ze nog? Die is toch ondertussen iets van 70+?
Ze is uit 1948quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Leeft ze nog? Die is toch ondertussen iets van 70+?
75 inmiddels, ik lees ook dat ze een paar jaar geleden heeft samengewerkt met Gorillaz.quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
75 inmiddels, ik lees ook dat ze een paar jaar geleden heeft samengewerkt met Gorillaz.
Heerlijk nummerquote:
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillazquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Zal later eens op zoek gaan
quote:In 2017 deed ze een samenwerking met de Gorillaz in het album Humanz met het nummer Charger.
Toen had je nog concurrentie vaan anderen die ook nog goed kunnen zingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk nummer![]()
Jammer dat ze eigenlijk maar zo weinig hits heeft gehad.
Thnx, ja dat is wel een fijne groep dus dit moet wel goed zijn denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillaz
[..]
Er zijn genoeg artiesten die meer hits hadden en mindere goed zongen dan Grace Jonesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen had je nog concurrentie vaan anderen die ook nog goed kunnen zingen.
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogelsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillaz
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |