Het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben ze de vragen slagje makkelijker gemaakt dit seizoen?
Er waren ook wel veel rondjes zonder winnaar, maar ook toen zaten er regelmatig veel te makkelijke vragen bij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben ze de vragen slagje makkelijker gemaakt dit seizoen?
Vrij lange pauze danquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:58 schreef Lienekien het volgende:
Is het wel een nieuw seizoen, of is er gewoon een pauze geweest?
Op Ziggo staat erbij ‘S 57, afl. 31’. Dus ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vrij lange pauze dan
Als dat 1e team de al goede antwoorden niet had opgezocht, was het nog spannend geworden
Zou kunnen hoor, maar wel een vreemde indeling qua seizoenen dan als er zoveel tijd tussen 2 uitzendingen zit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op Ziggo staat erbij ‘S 57, afl. 31’. Dus ja.
Begint het nieuwe seizoen niet altijd na de zomer, in september?
Winterstop.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar wel een vreemde indeling qua seizoenen dan als er zoveel tijd tussen 2 uitzendingen zit.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:55 schreef Arcee het volgende:
Ik weet niet of het echt nodig was om die bijnaam voor Rachel Hazes expliciet te noemen.
Ik wilde dit net zeggen... na vorige week weet ik ook deze week echt veel vragen en dat was vroeger niet. En ik ben echt niet enorm veel slimmer gewordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
Wel weer het idee dat de vragen makkelijker zijn dan andere seizoenen
Nee, volgens mij niet. Hij verbeterde zichzelf.quote:
Nope. Want die andere hadden er ook 3 gezocht, maar die waren denk ik snellerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:55 schreef Szura het volgende:
Ze gaan het niet redden zo
Suzan en Freek![]()
Ik hoop ook het laatste.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Dit is het meeste dat ik ooit van dit duo heb gehoord.
Ook 12 en 98 dat kan ze de winst kostenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:55 schreef Szura het volgende:
Ze gaan het niet redden zo
Suzan en Freek![]()
Maar niet goed, iets met een D..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest direct hier aan denken idd
Zucht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Onzin, het is een van de allergrootste namen van de twintigste-eeuwse natuurkunde.
Roofkunst die we terug moeten halen uit het Prado.quote:
In Vlaanderen, het is net en controversieel gerestaureerd.quote:
Dat weet ik, bedoelde het paneel dat gestolen isquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Vlaanderen, het is net en controversieel gerestaureerd.
Door die domme fout met Bosch, gewoon vergeten even de eerste ingeving te betwijfelenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Ze kunnen trouwens eigenlijk al niet meer winnen
Ook als die goed was, kunnen ze geen letters meer kopenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Door die domme fout met Bosch, gewoon vergeten even de eerste ingeving te betwijfelen
Dat is jammer van zoveel makkelijke vragen, daardoor maakt het tijdsverschil meer uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ook als die goed was, kunnen ze geen letters meer kopen
Verdomd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik loop wat achter, maar dat omnibus stond gewoon op 1 van de boeken in het filmpje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |