quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha mijn broertje woonde hier lang in de buurt, nam ooit wat Franse vrienden mee naar Amsterdam en die heb ik echt moeten uitleggen waarom al die eenden hier in de gracht niet werden geschoten en opgegeten
TTquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
Oh we hebben hier ook altijd een eend.
Geen badeenden hoor!!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets tegen eenden? Of is dit te?Zolang je ze ook op eet, is het geoorloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je ze ook op eet, is het geoorloofd*
Zal je er toch een boel moeten raken, blijft niet zoveel van ze overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
ik vind ze geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef pullup het volgende:
Je ziet die deux-cheveaux helaas vrijwel nooit meer
Topkarretjes
Mijn "baas' heeft een puntgavequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef pullup het volgende:
Topkarretjes
Die doen best harmonica spelen als ze in een kettingbotsing terecht komen en dan tussen 2 vrachtwagensquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef pullup het volgende:
Topkarretjes
Kennen jullie de films van Louis de Funez nog?quote:
Onze eend wil ook graag met nonnen (van een berg af) komenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kennen jullie de films van Louis de Funez nog?
Ik zie nog die eend met nonnen van de berg af komen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onze eend wil ook graag met nonnen (van een berg af) komen
die zegt me even niksquote:
auto dwars doormiddenquote:
aha! Die ken ik dan weer welquote:
Die heb ik denk ik wel allemaal gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kennen jullie de films van Louis de Funez nog?
Ik zie nog die eend met nonnen van de berg af komen
quote:
Nee echt nietquote:
En toch rijden hč !quote:
Peter Sellersquote:
Jaa, mooie filmtijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik denk ik wel allemaal gezien![]()
Ook al die geweldige films met het suffige politiecorps die uit St tropez kwamen ( dacht ik)
Hier vlak in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan die ene Franse actrice waarover ik niet kan praten
Lolo Ferrari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:
Die van mn broertje ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia is mijn Italiaan
wie nietquote:
Dagobert heeft een goede smaak!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mn broertje ook
[ afbeelding ]
op een houten weg?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik liet AI een nieuwe Lancia maken ..
[ afbeelding ]
Ja heeft 2 van die oudjes uit de 60s opgekocht ... Mogelijk dat ie er ooit de Mille Miglia in rijdt ...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dagobert heeft een goede smaak!
Mijn vader had, toen ik een opgeschoten snotneus was, een Lancia Bčta 2000. Vond ik machtig mooi en stoer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heeft 2 van die oudjes uit de 60s opgekocht ... Mogelijk dat ie er ooit de Mille Miglia in rijdt ...
Germquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn vader had, toen ik een opgeschoten snotneus was, een Lancia Bčta 2000. Vond ik machtig mooi en stoer.
Toen ik 18 werd en vele weekenden en vakanties had gewerkt... kocht ik er ook eentje! een vuurrode Lancia Beta 2000 coupč! Er waas geen internet, het ging via een krantje... helemaal in het westen van het land!
GoAtje, nog nat achter de oren,. ging daar heen met al zijn expertise, en kocht voor weinig een uitmuntend exemplaarEen jaar lang gerestaureerd, een jaar lang mee rond gereden.. en toen werd hij te duur voor een studentje.
Stilgezet... met de gedacht ..wie weet.. ooit![]()
En.. ondanks al mijn scheidingen en faillissementen ...![]()
Ik heb hem nog![]()
Wie weet ...ooit![]()
[ afbeelding ]
Staat al jaren in een stalling..quote:
Wha.. dat was maar een internet plaatje.. de mijne is nog wat roderquote:
Louwman in Wassenaar heeft een heel mooie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog een gekleurde Jaguar uit de Tulpenrally gespot
[ afbeelding ]
Die van Heidi in Gstaad praten ze zelfs in Delphi overquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Louwman in Wassenaar heeft een heel mooie.
Kan je papieren niet opnieuw aanvragen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat al jaren in een stalling..![]()
Ben ook de papieren kwijt., daar baal ik wel van, want ik weet niet zo goed wat ik daar mee kan doen.
Kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om dat ding weg te doen.. als dat al kan zonder papieren. Dus betaal ik braaf ieder jaar de stallingskosten... en droom verder.
Uit de tijd dat je vanuit de verte aan het model al het automerk kon herkennen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn vader had, toen ik een opgeschoten snotneus was, een Lancia Bčta 2000. Vond ik machtig mooi en stoer.
Toen ik 18 werd en vele weekenden en vakanties had gewerkt... kocht ik er ook eentje! een vuurrode Lancia Beta 2000 coupč! Er waas geen internet, het ging via een krantje... helemaal in het westen van het land!
GoAtje, nog nat achter de oren,. ging daar heen met al zijn expertise, en kocht voor weinig een uitmuntend exemplaarEen jaar lang gerestaureerd, een jaar lang mee rond gereden.. en toen werd hij te duur voor een studentje.
Stilgezet... met de gedacht ..wie weet.. ooit![]()
En.. ondanks al mijn scheidingen en faillissementen ...![]()
Ik heb hem nog![]()
Wie weet ...ooit![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig gaat iedereen voor veilig grijsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. dat was maar een internet plaatje.. de mijne is nog wat roder
Nou ben ik meerdere keren in Gstaad geweest, maar ik heb daar geen automuseum kunnen ontwaren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van Heidi in Gstaad praten ze zelfs in Delphi over
Je ziet nog vrij veel cabriootjes rijden. Mooie wagen die tweedehands verrassend weinig kosten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je papieren niet opnieuw aanvragen?
Ik heb geen rijbewijs dus ook geen verstand van dat soort zaken![]()
Wij reden vroeger altijd in een eendje ,en toen ineens kon mijn mamsje een Saab goedkoop overnemen . Klein vrouwke , je zag amper haar hoofd boven het stuur uitkomenMaar dat was destijds echt wel een sjieke bak , Ook een rode maar dan donkerrood. Maar voor haar werk moest ze een andere auto hebben en die Saab heeft zo'n 20 jaar op de deel gestaan . Uiteindelijk kon ze alleen nog proberen om er zo goedkoop vanaf te komen want na zo lang te hebben gestaan was alles niet meer goed om te kunne rijden .
Maar een prachtige bak
Terwijl je rood nodig hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat iedereen voor veilig grijs
Je kunt wel nieuw aanvragen, dan moet je naar de RDW. Precies weet ik het niet, maar bij de RDW moet je volgens mij een auto aanleveren die aan aales voldoet ( APK enzo ).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je papieren niet opnieuw aanvragen?
Ik heb geen rijbewijs dus ook geen verstand van dat soort zaken![]()
Wij reden vroeger altijd in een eendje ,en toen ineens kon mijn mamsje een Saab goedkoop overnemen . Klein vrouwke , je zag amper haar hoofd boven het stuur uitkomenMaar dat was destijds echt wel een sjieke bak , Ook een rode maar dan donkerrood. Maar voor haar werk moest ze een andere auto hebben en die Saab heeft zo'n 20 jaar op de deel gestaan . Uiteindelijk kon ze alleen nog proberen om er zo goedkoop vanaf te komen want na zo lang te hebben gestaan was alles niet meer goed om te kunne rijden .
Maar een prachtige bak
is je auto ouder dan 50 jaar oud? Dan hoeft ie dacht ik niet gekeurd te worden, krig je vrijstelling,quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt wel nieuw aanvragen, dan moet je naar de RDW. Precies weet ik het niet, maar bij de RDW moet je volgens mij een auto aanleveren die aan aales voldoet ( APK enzo ).
De meine staat al 20 jaar stil en ik heb ff niet de mogelijkheid om die in keur staat te maken.. dus daar zit ik een beetje klem.
Ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit de tijd dat je vanuit de verte aan het model al het automerk kon herkennen.
Ja vertel mij wat, ik zou voor paars gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl je rood nodig hebt
1978quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
is je auto ouder dan 50 jaar oud? Dan hoeft ie dacht ik niet gekeurd te worden, krig je vrijstelling,
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik zou voor paars gaan
nog 4 jaar stallen en dan zit je goedquote:
Volgens mij wordt een auto er niet beter op als hij zo lang stilstaat , maar ligt ook vast aan de conditie van een auto.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt wel nieuw aanvragen, dan moet je naar de RDW. Precies weet ik het niet, maar bij de RDW moet je volgens mij een auto aanleveren die aan aales voldoet ( APK enzo ).
De meine staat al 20 jaar stil en ik heb ff niet de mogelijkheid om die in keur staat te maken.. dus daar zit ik een beetje klem.
quote:
Klopt... maar had geen andere optie... verkopen of verstoppenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een auto er niet beter op als hij zo lang stilstaat , maar ligt ook vast aan de conditie van een auto.
Ja nee ik snapquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... maar had geen andere optie... verkopen of verstoppen
Oh God 'voor je het weet lig je er onder' grap incoming?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je er over na denkt... zijn auto's net vrouwen ...
Wha!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh God 'voor je het weet lig je er onder' grap incoming?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha!
Nee, verkopen of verstoppen!
Verstoppen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha!
Nee, verkopen of verstoppen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een auto er niet beter op als hij zo lang stilstaat , maar ligt ook vast aan de conditie van een auto.
Vertel eensquote:
Ik doelde op jouw vrouw-verstop activiteitenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kweenie of een Mol blij is met een schep
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op jouw vrouw-verstop activiteiten
Mij oom had zo'n oude bakquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Vertel eens
[ afbeelding ]
Uit 53 en 55 reed ie in de Monte Carlo rally... 2107 reed mn broer de Mille Miglia in deze
Dus zodra ze zijn afgekoeld is het verstop-tijd?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb ze graag nog warm!
Plymouth Furyquote:
Nope, ik houd ze warm!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dus zodra ze zijn afgekoeld is het verstop-tijd?
Ik schiet weleens een bok, telt dat ook?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
Oh we hebben hier ook altijd een eend.
Geen badeenden hoor!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dus zodra ze zijn afgekoeld is het verstop-tijd?
BokkePoten... begin daar maar eens mee, daarna praten we verder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik schiet weleens een bok, telt dat ook?
Bokkepootjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BokkePoten... begin daar maar eens mee, daarna praten we verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |