2 punten! Nu moet Bennett er maar (minimaal) 14 goed maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:hhh38 thuis, altijd lastig.
Heb ook weinig in UAE, alleen Bennett zag ik. En Costiou in de Var maar het zou me verbazen als die scoort
Costiou is wel de ultieme sprokkelaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:hhh38 thuis, altijd lastig.
Heb ook weinig in UAE, alleen Bennett zag ik. En Costiou in de Var maar het zou me verbazen als die scoort
Zo te zien heb ik alleen Torstein Traeen, en die is net hersteld van een breukje in de elleboog. Moet wel heel gek lopen als dit nog iets wordtquote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef Felagund het volgende:
Cosnefroy.Hopelijk is dat genoeg, gelukkig geen Vingegaard en Pogi in de UAE tour voor @:Sabata.
Ah, ik heb nog Emoe en Groenewegen, dat zou ik moeten winnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alleen Torstein Traeen, en die is net hersteld van een breukje in de elleboog. Moet wel heel gek lopen als dit nog iets wordt
Maar jij hebt 5000 sprinters! En 1 Sjors.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:10 schreef Steven184 het volgende:
UWT rondje en ik moet tegen Johannes met zijn 3000 klassementsrenners. #lotingenzijnrigged
Waar. Maar mijn sprinters komen uit de budgetbak, totaal nog geen 0,5m aan kosten.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt 5000 sprinters! En 1 Sjors.
Komt Sam nog een beetje vooruit dit jaar?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 punten! Nu moet Bennett er maar (minimaal) 14 goed maken.
Cavagna vs Milesi in de tijdrit zal normaal gesproken not wat extra punten om in te halen opleveren.
In de B-koers waar hij reed was hij 1x dichtbij winst (maar werd op de streep geklopt door van Asbroeck of all people) en reed een aardige proloog maar ja in dit veld mag hij blij zijn met een top 5 ergens denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt Sam nog een beetje vooruit dit jaar?
UCI being UCIquote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)e-ruta-del-sol-telt/
Geen klassementspunten dus, atijd tegen mij.
Zijn leadout was vandaag in ieder geval lekker bezig!quote:Op zondag 18 februari 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt Sam nog een beetje vooruit dit jaar?
Je wint alsnog, dus zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)e-ruta-del-sol-telt/
Geen klassementspunten dus, atijd tegen mij.
plottwist. Einhorn is opgedoken in Rwanda. benieuwd hoe ver ie meesprokkelt, een etappe hebben we al binnenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef Felagund het volgende:
Cosnefroy.Hopelijk is dat genoeg, gelukkig geen Vingegaard en Pogi in de UAE tour voor @:Sabata.
Klasse, daardoor win ik ineens wel nu Wellens weg valt voor @DiegoFuserquote:Op maandag 19 februari 2024 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je wint alsnog, dus zou het wat uitmaken?![]()
Uitslag speelronde 8:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 8:
[ afbeelding ]
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klasse, daardoor win ik ineens wel nu Wellens weg valt voor @:DiegoFuser
Moet je ook per ronde bekijken he want heel veel tegen in 1 ronde zegt natuurlijk ook niet veelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijkend naar de top 8 is loting toch weer een bepalende factor in dit spel voorlopig, als je ziet waar Aguero en franklop staan met hun doelsaldo.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klasse, daardoor win ik ineens wel nu Wellens weg valt voor @:DiegoFuser
Parijs is nog verquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijkend naar de top 8 is loting toch weer een bepalende factor in dit spel voorlopig, als je ziet waar Aguero en franklop staan met hun doelsaldo.
verdommequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En @:immerdebestebob wint nu van @:skysherrif, meer is er niet 'geflipt' nu het klassement eruit gehaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |