quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 punten van de leiderNu weer 5 en een sloot tegendoelpunten erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitslag van Speelronde 10:
Stand na Speelronde 10:![]()
Ik hoop op mijn Italiaanse contingent, want verder is het niet veel soeps.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
@:hhh38
Le Samyn
Budding en Gachignard
Laigueglia
Archie Ryan en Piganzoli, maar startlijst is zo te zien nog ver van compleet. Verwacht echter niet meer van mijn kant.
Verdriedubbeling in 1 speelrondequote:Op zondag 25 februari 2024 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu weer 5 en een sloot tegendoelpunten erbij![]()
Uitslag van Speelronde 10:
[ afbeelding ]
Stand na Speelronde 10:
[ afbeelding ]
Goed voor mijn negatieve doelsaldo, haha.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag van Speelronde 9:
[ afbeelding ]
Jammer Frank van de 0
Stand na Speelronde 9:
[ afbeelding ]
Goeie, hierdoor denk ik opeens weer aan de Vorm zoals die voor vorig seizoen ook werd bijgehouden, zal dat ook nog even toevoegen op de site.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Team als het draait, draait niet meer.
Altijd tegen mij!quote:Op zondag 25 februari 2024 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag van Speelronde 9:
[ afbeelding ]
Jammer Frank van de 0
Stand na Speelronde 9:
[ afbeelding ]
Het wordt dus:quote:Op zondag 25 februari 2024 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop op mijn Italiaanse contingent, want verder is het niet veel soeps.
4e kan ook nog genoeg zijn voor gelijkspel. Ik heb Costiou, maar daarvoor lijkt dit deelnemersveld in deze koers mij niet geschikt. Vendrame zou wel kunnen sprokkelen al lijkt die de vorm te missen. Werd hier vorig jaar wel tweedes.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:04 schreef franklop het volgende:
Minstens top 3 nodig van Velasco vandaag om te winnen van @:mexicanobakker . Al heb ik geen idee wat hij nog aan de start heeft.
Vandaag hoop ik wel op een 'Altijd tegen @:mexicanobakker' bericht
Velasco en Stewart hier. Wordt een moeilijk verhaalquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef McGrath het volgende:
En gelukkig heb ik Mohoric en Del Toro in de strade tegen @:franklop
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lenny is wel een leuke toevoeging tov een paar dagen geleden. Hopelijk scoort ie een paar puntjes.
Van Dewulf en Goossens was beiden al heel lang bekend. Volgens mij al ruim voor de draft.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Zie nu dat zowel Dewulf als Goossens in de laatste 2 maanden een operatie hebben moeten ondergaan, team ziekenboeg gaat wel lekker. Met Schachmann, Valgren en Nizzolo hadden we al 3 man die terug komen van of nog altijd een zware blessure hebben, daar kunnen we nu Dewulf en Goossens aan toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |