Het is ook best moeilijk als je alles breekt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:44 schreef Felagund het volgende:
Tratnik dit jaar op de brommer, vorig jaar bakte hij er niet veel van.
Ach.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dat dan sprokkelaar Bennett die net wel genoeg scoort neem ik aan. Top 12 is genoeg mag ik aannemen? Dat blijkt nog geen zekerheidje, hij is 'gewoon' net zo slecht als vorig jaar. Hopelijk laat AG2R hem een paar kneuzenkoersen rijdenWant zelds met de Decathlonbonus is het niks
wtf, dit is raar, 2e renner waarop ik ben overboden die iets vervelends overkomtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef McGrath het volgende:
Gee eruit met een sleutelbeenbreuk en hersenschudding, dat wordt dus helemaal niks meer.
Je maakte je weer bang om niks!quote:
Het zal wel weer karma zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
wtf, dit is raar, 2e renner waarop ik ben overboden die iets vervelends overkomt
Erg blij met sprintkoning Merlierquote:Op zondag 25 februari 2024 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kom 15 punten tekort doordat van Wilder nog lost in de laatste km in de zandbak
Vandaag in KBK voegt Tesson zich nog bij die 3quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht alleen renners in de Omloop:
De Buyst
Renard
Skujins
Iets minder blij met de wanprestatie van Kaden Groves deze weekquote:Op zondag 25 februari 2024 13:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Erg blij met sprintkoning Merlier
Ik ben al blij met de top 10 resultaten van Fabbroquote:Op zondag 25 februari 2024 13:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Erg blij met sprintkoning Merlier
Altijd tegen mij. Vandaag zijn ze ineens wel weer te zienquote:Op zondag 25 februari 2024 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je maakte je weer bang om niks!
Ik mag dan gelukkig weer niet klagen in ronde 10 volgens mij, dus dat streept wel tegen elkaar weg.
Lapeira ook nog eens 7de.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd tegen mij. Vandaag zijn ze ineens wel weer te zienMaar uiteraard megaveel punten tegen door Hirschi en Skjelmose.
Enige wat me kan helpen is een stunt in Italië.
2 punten van de leiderquote:Op zondag 25 februari 2024 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag van Speelronde 9:
[ afbeelding ]
Jammer Frank van de 0
Stand na Speelronde 9:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwiehoff 2 plekken beter had mij nog zege opgeleverd, maar helaasquote:Op zondag 25 februari 2024 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer Frank van de 0
Stand na Speelronde 9:
[ afbeelding ]
Grootse overwinningquote:Op zondag 25 februari 2024 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer Frank van de 0
Stand na Speelronde 9:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |