Nee, dat draagt hij juist niet. Bestuurlijke verantwoordelijkheid wel, maar de Raad draagt de politieke verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Een burgemeester is een politiek figuur omdat hij politieke verantwoordelijkheid draagt.
Het mag ook een jonge man zijn. Of vrouw. Aboutaleb lijkt mij wel een goede keuze, beetje autoritair en de boel met strakke hand aansturen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:32 schreef Cruzinats het volgende:
Het gaat toch op niets uitlopen.
Daar hoef je geen stokoude witte man voor in te huren, ik kan het je ook zo op 'n briefje meegeven.
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het mag ook een jonge man zijn. Of vrouw. Aboutaleb lijkt mij wel een goede keuze, beetje autoritair en de boel met strakke hand aansturen.
quote:
Ik had dus wel gelijk met een PvdA'erquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Z’n jeugdvriendin dan?
Ik vraag me dan af of hij contact heeft gehad met de PvdA-top hierover.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:04 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Goede keuze, trouwens.
En toch vind ik het opmerkelijk. Mensen zien hem als de toekomstig leider van de PvdA. En dat hij zich voor een formatiepoging van Wilders wil laten inzetten, vind ik opmerkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |