SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#keepthev12alive #pray4carsquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat
[..]
Zie je, zelfs zo brengt een EV ongeluk! GA TERUG NAAR FOSSIEL NU HET NOG KAN!!!!!!!
Plaatje in de OP ook ff aangepast.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Herman Finkers TT
ToT is gedurende dat dit topic open is mijn held
Bonuspuntenquote:
Als dit geen keihard n0iken wordquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dit geen keihard n0iken word
Gordon Murray Heldquote:
Ja, wij zijn ons een tweetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dit geen keihard n0iken word
Nou, ergens ook niet meer dan normaal, maar als je het gewend bent weet je niet beter.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
De Duitsers zijn echt wel erg beleefd in de correspondentie hoor! En weh je gebeente als je dat in de zakelijke wereld nalaat
Ah, dan heb je nog twee maanden om te verhuizen naar verwegiestan dat geen uitleveringsverdrag met Mofrica heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
Ah, de e-mail was voldoende. De boete kan ik over 2 fucking maanden verwachten!
Daarom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ergens ook niet meer dan normaal, maar als je het gewend bent weet je niet beter.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dan heb je nog twee maanden om te verhuizen naar verwegiestan dat geen uitleveringsverdrag met Mofrica heeft
Ja ik krijg tegenwoordig aardig de kriebels van hoe informeel je vaak in winkels en door bedrijven aangesproken wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ergens ook niet meer dan normaal, maar als je het gewend bent weet je niet beter.
Vereenzelviging met de klant, om een 'band' te creėrenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg tegenwoordig aardig de kriebels van hoe informeel je vaak in winkels en door bedrijven aangesproken wordt.
Het ergste vond ik ooit een keer met een ziektekostenverzekering. Als je die belde, kreeg je Robert Ten Brink te horen: "Hee! Wat goed dat JIJ belt met (naam van verzekering). JIJ krijgt nu een keuzemenu te horen en JIJ kan op ieder moment JOUW keuze invoeren zodat JIJ zo snel mogelijk doorverbonden wordt met de afdeling van JOUW keuze!"
Telkens zo'n overdreven nadruk op JIJ, JOU en JOUW.![]()
![]()
Dat hele bericht vind ik al te lang duren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg tegenwoordig aardig de kriebels van hoe informeel je vaak in winkels en door bedrijven aangesproken wordt.
Het ergste vond ik ooit een keer met een ziektekostenverzekering. Als je die belde, kreeg je Robert Ten Brink te horen: "Hee! Wat goed dat JIJ belt met (naam van verzekering). JIJ krijgt nu een keuzemenu te horen en JIJ kan op ieder moment JOUW keuze invoeren zodat JIJ zo snel mogelijk doorverbonden wordt met de afdeling van JOUW keuze!"
Telkens zo'n overdreven nadruk op JIJ, JOU en JOUW.![]()
![]()
TLDRquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hele bericht vind ik al te lang duren.
Echt he!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hele bericht vind ik al te lang duren.
Het hangt heel erg af van het soort bedrijf en de persoon tegenover je.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Vereenzelviging met de klant, om een 'band' te creėren![]()
Maar soms wil je gewoon even Koning zijn
IKEA begon ermee in de jaren 70 of 80quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van het soort bedrijf en de persoon tegenover je.
Bij een tegeldump-toko vind ik het heel wat anders dan bij een verzekeringsbedrijf, bijvoorbeeld.
Nee, TLDL!quote:
Ik haat dat echt. En soms zit er zo'n bandje achter ELKE. FUCKING. KEUZE. Dat op het moment dat je een echt iemand aan de lijn hebt, je zo kwaad bent dat je alleen maar "GRRWAFAWEGTEQWWFWEFWQFWFWQFWG!!!!!!" kan zeggen en ophangt.quote:
Puppycurcus?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga het mormel weer van school halen!
Youp daar over!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
IKEA begon ermee in de jaren 70 of 80
Zo herkenbaar!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, TLDL!
[..]
Ik haat dat echt. En soms zit er zo'n bandje achter ELKE. FUCKING. KEUZE. Dat op het moment dat je een echt iemand aan de lijn hebt, je zo kwaad bent dat je alleen maar "GRRWAFAWEGTEQWWFWEFWQFWFWQFWG!!!!!!" kan zeggen en ophangt.
Sinds wanneer leren ze kinderen op de basisschool om zindelijk te worden? Wanneer hebben ze genoeg budget gekregen voor fatsoenlijk opgeleide leerkrachtenquote:
Gewoon naar de wc rennen!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer leren ze kinderen op de basisschool om zindelijk te worden? Wanneer hebben ze genoeg budget gekregen voor fatsoenlijk opgeleide leerkrachten![]()
Ah, dat is de nieuwe onderwijs instelling in de provinciequote:Op donderdag 8 februari 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon naar de wc rennen!
Was je niet op tijd om nog even spek te gaan halen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:32 schreef Sally het volgende:
Zo, eens 3 spiegeleieren met kaas - helaas was de spek op in huis![]()
Aan het werk, thuis, want ziek. En nee, had niks aan spek in huis dus maar ook de puf niet om te halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was je niet op tijd om nog even spek te gaan halen?
Ow, dat is vervelendquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Aan het werk, thuis, want ziek. En nee, had niks aan spek in huis dus maar ook de puf niet om te halen
daar waar jij woont?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is de nieuwe onderwijs instelling in de provincie
Zitten er dan nog Anne-Fleurtjes en Philipkes in Amsterdam dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar waar jij woont?
of moeten we een voorbeeld nemen aan A'dam waar de anne-fleurtjes en philipkes pas naar school gaan als ze er echt aan toe zijn( ook dan zijn ze nog niet zindelijk)
Mini-ToT was nog niet zindelijk toen hij voor het eerst naar de basisschool ging.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer leren ze kinderen op de basisschool om zindelijk te worden? Wanneer hebben ze genoeg budget gekregen voor fatsoenlijk opgeleide leerkrachten![]()
Mini ToT had het toen ook te druk met de beginselen van zijn magistrale paintsquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT was nog niet zindelijk toen hij voor het eerst naar de basisschool ging.
De hulpinstanties waar hij liep voor zijn autistische problemen zeiden dat je dat vooral niet moest afdwingen, omdat dat allemaal trauma's zou kunnen opleveren.
Eenmaal op school was hij binnen nog geen 3 weken volledig zindelijk!Het was eerder 2 weken.
Haha thanks, maar ik had het over mijn zoontje!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mini ToT had het toen ook te druk met de beginselen van zijn magistrale paints
Laat hem de DOOM ETERNAL soundtrack luisteren!quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT luistert nu met de koptelefoon op naar:
"Papa, jij bent lief!" zegt hij nu!
En hij zit nu heel vrolijk mee te zingen!
Maantjequote:
Dank je!quote:
Sallykequote:
quote:
Spectra!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Spectra!Van The Bold and the Beautiful!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I knowquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Spectra!Dat is een VectraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Welk automerk is het populairst bij de boeren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk automerk is het populairst bij de boeren?
Het begint met een "n" en heeft 16 klinkers achter elkaar.WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk automerk is het populairst bij de boeren?
Het begint met een "n" en heeft 16 klinkers achter elkaar.Da's wel heul errug Broabants wah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mijn ouders komen allebei van een boerderij af en met name mijn moeder's familie bezit nog boerderijen (al dan niet via huwelijk).quote:
Ah!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's wel heul errug Broabants wah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
Oh ja!
2 boer'nzoons ontmoeten elkaar een tijdje nadat ze samen op pad waren geweest.
"Hey Geerd, Geerd, wčt-oe nog da' wie noar Amsterdam bunt 'ewest?"
- "Haha, joah, joah, da wč'd ek nog wel jah!"
"En, en da' wie ook noar de rosse dames bunt 'egoan?"
- "Hehehehe, jaaaaaa, ja da' wč'd ek nog heel goed, joah!"
"Moar Geerd, heft die deerne bie-oe ook zo'n ding om de slurf 'edoan?"
- "Joah, hoezo?"
"Woar is da dink eigenlijk veur?"
- "Dat is zodat-ie geen kinder'n kriejt."
"Nou, kinder'n of niet, ik doe dat ding NOE af, want het is al weer een week 'elejen en ik moet zeiken as 'n stier!!!"
Ja die zag ik gisteren of eergisteren ook hier in een topic!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee boeren zijn met elkaar in gesprek.
"Zeg, denkte gij wel eens oan uw cholesterol?", vraagt de een.
"Joah. Vooral ak ik op de pot zit.", zegt de ander.
"Hoezo, a ge op de pot zit?", vraagt de eerste.
"Nou, dan zit ik doar. En kék ik noar de rol. En doan denk ik: "Goh, leste rol"."
Ik snap soms echt niet waarom ze zulke programma's maken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef M_0_0_N het volgende:
Zit echte meisjes in de jungle te kijken, wat dramatisch
Mailykequote:
Het is eigenlijk fake, al keek ik seizoen 1 en Louisa mepte er op losquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap soms echt niet waarom ze zulke programma's maken.
is het leuk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef M_0_0_N het volgende:
Dus eigenlijk is het Meisjes Kombat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Het is eigenlijk fake, al keek ik seizoen 1 en Louisa mepte er op los
Ik zie die titel en denk meteen o sbs waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap soms echt niet waarom ze zulke programma's maken.
Ik ga terug naar de hel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie die titel en denk meteen o sbs waarschijnlijk.
Bagger tv.
En nee, nooit gekeken.
Net als al die datingzooi.
Oke, terug naar een muziekje, een wijntje en een bakkie chips
Ja kan er wel om lachenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is het leuk?
dan ga ik ook kijken binnenkort
Moest ik ok opzoekenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het Meisjes Kombat.
Genietquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie die titel en denk meteen o sbs waarschijnlijk.
Bagger tv.
En nee, nooit gekeken.
Net als al die datingzooi.
Oke, terug naar een muziekje, een wijntje en een bakkie chips
quote:
Je kan niet alles weten, daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Is dat waar die Britt van Fucking Vet ook aan heeft meegedaan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef M_0_0_N het volgende:
Tofjens!quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt hier nog in de koelkast te marineren
Morgen de rollade eens bakken in de oven
Voordeel van alleen wonenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tofjens!
Ja vlees s'nachts laten marineren is vaak wel errug goed, maar tegenwoordig wordt hier in huis het eten meestal last minute beslist.
Hou maar op over de nadelen danquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja heeft zo z'n voor- en nadelen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:51 schreef maily het volgende:
Iemand nog interesse in een wtf-film op Netflix?Klinkt als een Stephen King film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had (naast Cujo) ook zoiets met een hond en een kerel in een hotelkamer.
![]()
Mailykequote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
[..]
Geudmeurning
Klaar voor een nieuwe gezellige werkdag
Muiskequote:
ToTkequote:
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is helemaal niemand op kantoor
Schandalig. Normaal gesproken ik ook op vrijdagquote:
Ik ook, komt dichtbij zo.quote:
waarom vandaag niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig. Normaal gesproken ik ook op vrijdag
Omdat ik vanmiddag een spelletjesmiddag georganiseerd heb, waar ik eigenlijk bij zou moeten zijn.quote:
maar?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag een spelletjesmiddag georganiseerd heb, waar ik eigenlijk bij zou moeten zijn.
Geen zin in joh. Ik wil gewoon op tijd naar huis (lees na de lunch ergens) mezelf opsluiten in huis en op tijd naar bed.quote:
zoals het een echte fokster betaamtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen zin in joh. Ik wil gewoon op tijd naar huis (lees na de lunch ergens) mezelf opsluiten in huis en op tijd naar bed.
Niemand heeft toch zin in die onzin?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals het een echte fokster betaamt
Waarom regel je die dingen dan, je had ook geen zin in de bowling feestje.. maar uit eindelijk was het wel gezelligquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen zin in joh. Ik wil gewoon op tijd naar huis (lees na de lunch ergens) mezelf opsluiten in huis en op tijd naar bed.
Omdat ik wel houd van organiseren, maar er zelf niet heen wil gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom regel je die dingen dan, je had ook geen zin in de bowling feestje.. maar uit eindelijk was het wel gezellig
vaak wel, maar meestal liever niet met collegasquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand heeft toch zin in die onzin?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals het een echte fokster betaamt
Ah zo.. tja dan meld je maar 'ziek'quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik wel houd van organiseren, maar er zelf niet heen wil gaan.
Goed plan welquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo.. tja dan meld je maar 'ziek'
Volgens mij is ze nog ziekjesquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog ziekjes
Ik ben deze winter al 2 keer ziek geweest en heb sinds eind oktober al constant een verstopte/loopneusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Oh....
Ik ben deze hele winter nog helemaal niet ziek geweest, wat voor mij echt een unicum is!
Wel een wat verstopte neus vanmorgen, maar zout water heeft goed geholpen!
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog ziekjes
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is helemaal niemand op kantoor
Dat is behoorlijk lang!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:41 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Dag 10, nee 11 inmiddels
Al was het de 1e paar dagen nog nier zo erg
Maar de keelpijn begint me... de keel uit te hangen
Dat is een: ik ga zo naar huis om daar te werken. Zit wel goed met de wereldquote:
Neus spoelen een optie?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben deze winter al 2 keer ziek geweest en heb sinds eind oktober al constant een verstopte/loopneus
Nog beterquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een: ik ga zo naar huis om daar te werken. Zit wel goed met de wereld
Linkje doet het zo niet, maar dat zal vast zo'n rhino gietertje zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:44 schreef maily het volgende:
[..]
Neus spoelen een optie?
https://www.ommelanderzie(...)us%20goed%20te,licht)%20%E2%80%9Cpositieve%20druk%E2%80%9D.
Ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Linkje doet het zo niet, maar dat zal vast zo'n rhino gietertje zijn?
Op lange termijn goedkoper dan zout water neusspray!quote:
Ook stukken minder gevaarlijk dan neussprayquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op lange termijn goedkoper dan zout water neusspray!En het spoelt ook beter uit. Ik vind het alleen wat lastig er mee te werken aangezien bij mij 1 neusgat ook na een 2e operatie weer bijna helemaal is dichtgegroeid.
Hier doetie het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Linkje doet het zo niet, maar dat zal vast zo'n rhino gietertje zijn?
Ja nee Otrivin raak ik echt never nooit meer aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ook stukken minder gevaarlijk dan neusspray
Vervelend dat het dichtgegroeid is
Ik heb een injectiespuit, maar dat gaat met te veel geweld waardoor de slijmvliezen aardig in paniekmodus raken en acuut dichtklappen!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier doetie het wel.
Het beste zou zijn de Nasofree Neusdouche.
En een uitleg hoe je Fysiologisch Zoutoplossing kan maken (hoeveelheden, en van jodiumvrij, gewoon keukenzout).
Spuit werd genoemd (zonder naald), maar moet vaak gebruikt worden, want je moet met groot volume spoelen (150-250 ml, staat er. Dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een injectiespuit, maar dat gaat met te veel geweld waardoor de slijmvliezen aardig in paniekmodus raken en acuut dichtklappen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Spuit werd genoemd (zonder naald), maar moet vaak gebruikt worden, want je moet met groot volume spoelen (150-250 ml, staat er. Dat wist ik ook niet).
Ik zit al 2 maal daags met een hoge druk reiniger in mijn neus door te spoelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:44 schreef maily het volgende:
[..]
Neus spoelen een optie?
https://www.ommelanderzie(...)us%20goed%20te,licht)%20%E2%80%9Cpositieve%20druk%E2%80%9D.
Dan mag je mijn advies negeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit al 2 maal daags met een hoge druk reiniger in mijn neus door te spoelen.
Misschien is het wel handig om in het vervolg de hoge druk reiniger na iedere keer te desinfecterenquote:
En alleen voor jouw neus gebruikenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig om in het vervolg de hoge druk reiniger na iedere keer te desinfecteren
quote:
Maakt niet uit, zit hier toch een KLEP voorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet of "jouw" of "neus" moet benadrukken.
Bij jou is het goed beveiligdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zit hier toch een KLEP voor
Dichtgegroeid?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op lange termijn goedkoper dan zout water neusspray!En het spoelt ook beter uit. Ik vind het alleen wat lastig er mee te werken aangezien bij mij 1 neusgat ook na een 2e operatie weer bijna helemaal is dichtgegroeid.
Ja de eerste keer is hij opengeboord, bij de 2e operatie is het neusschotje rechtgezet, maar het heeft allemaal weinig geholpen. Bovenin zit het gewoon niet goedquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de eerste keer is hij opengeboord, bij de 2e operatie is het neusschotje rechtgezet, maar het heeft allemaal weinig geholpen. Bovenin zit het gewoon niet goed.
Dat dacht ik al (inkoppertje)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de eerste keer is hij opengeboord, bij de 2e operatie is het neusschotje rechtgezet, maar het heeft allemaal weinig geholpen. Bovenin zit het gewoon niet goed.
Huh edit Dotteke jouw bericht nou met n eigen opmerking?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Rustig maar, was een foutje had hem al lang een berichtje gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh edit Dotteke jouw bericht nou met n eigen opmerking?
Ik was niet drukquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig maar, was een foutje had hem al lang een berichtje gedaan
Links wel, recht moeilijker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]eng
Kun je dan wel goed ademen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Bij jou blijkbaar ook niet, met je edit!
Jeetje.. wat naar voor jequote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest, flink kut.
Was voor de 2e operatie overigens wel erger.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de 2e operatie heb ik overigens een hartstilstand opgelopen!
Te veel narcose en morfine.
Jee ToTquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de 2e operatie heb ik overigens een hartstilstand opgelopen!
Te veel narcose en morfine.
Thx!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jee ToT
Wat n enge dingen
Fijn dat je er nog bent
Ehm.. weet niet of je n grapje maaktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Ja het was echter niet zonder gevolgen: iq is van 145 naar 125 gegaan en ik heb mijn studie niet af kunnen maken.
Oh well.
Serieus!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm.. weet niet of je n grapje maakt
Awwwquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus!
Ben toen naar een lagere opleiding gegaan, maar dat ging ook niet en ben toen maar gaan werken.
Ik kon gelukkig via iemand ergens binnen rollen en van daaruit stap voor stap betere banen gekregen.Uiteindelijk een burn-out opgelopen!
Jemig ....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Ja het was echter niet zonder gevolgen: iq is van 145 naar 125 gegaan en ik heb mijn studie niet af kunnen maken.
Oh well.
Heftig hoor, schrik er vanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus!
Ben toen naar een lagere opleiding gegaan, maar dat ging ook niet en ben toen maar gaan werken.
Ik kon gelukkig via iemand ergens binnen rollen en van daaruit stap voor stap betere banen gekregen.Uiteindelijk een burn-out opgelopen!
quote:
Jouw bingokaart is flink vol dusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ja, indirect wel!
Maar ik blijk ook Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken te hebben. Ik vermoed dat het ook wel zonder die operaties gebeurd was!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw bingokaart is flink vol dus
Gaat je lukken!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat men de helft niet zou geloven als ik het allemaal zou opnoemen!![]()
Anyway, ik vecht er voor dat mijn zoontje een veel betere start in zijn leven krijgt.
Ahja, die kans zit er dan wel zeker in jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ja, indirect wel!
Maar ik blijk ook Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken te hebben. Ik vermoed dat het ook wel zonder die operaties gebeurd was!
Whehehe!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat je lukken!
Alleen niet te vroeg IT laten kijken
Beter gewoon nooitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat je lukken!
Alleen niet te vroeg IT laten kijken
Wtfquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Hij kijkt nu naar shizzle als dit:
Oei ook doodengquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Hij kijkt nu naar shizzle als dit:
quote:
Hij vindt het geweldig!quote:
Lijkt mij behoorlijk engquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Hij vindt het geweldig!
Alleen droomde hij laatst dat ik in Skibidy Toilet veranderd was!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Hij vindt het geweldig!
Alleen droomde hij laatst dat ik in Skibidy Toilet veranderd was!
En wat is dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Dwaalt wat rond, zijn trouwe stekje is even iets te rustig
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ik ziek ben heb ik de meest gekke dromen en ik kan ze ook vrij lang herinneren
Soms is dat echt rete irritant!
Je trouwe stekje?quote:
Ja, en hoewel ik ze kan herinneren, kan ik er niks van makenquote:
Vroeger gingen mijn dromen altijd over m'n ouderlijk huis.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je trouwe stekje?
[..]
Ja, en hoewel ik ze kan herinneren, kan ik er niks van maken
Ik ga Abraham dit jaar aantikken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat niet...
Hoe ouwer... hoe gekker !
< Grijnstquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
Je mag wel dichterbij komen hoor
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
Je mag wel dichterbij komen hoor
Geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik een tijdje als mijn onderschrift!
Zijn er dingen waar mensen in BNW geen rillingen van krijgen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen had ik ook een andere zelfgemaakte UI waar mensen in [BNW] rillingen van kregen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen had ik ook een andere zelfgemaakte UI waar mensen in [BNW] rillingen van kregen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar mensen in BNW geen rillingen van krijgen?
Als je iets zegt/doet waar ze daar geen rillingen van krijgen weet je dat je echt iets fout aan het zeggen bentquote:
Willekeurig gekleurd achtergrond en ik geloof Times New Roman lettertype ToT zodat de 2 T's elkaar overlappen waardoor je er een soort Disney-kasteelvorm van krijgt.quote:
Ik denk niet graag terug aan mijn schooltijd. Sterker nog, nog voor ik naar de mavo ging had ik een 'nachtmerrie' dat ik gepest zou worden. En het kwam uitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger gingen mijn dromen altijd over m'n ouderlijk huis.
In de loop der jaren is dat veranderd naar dat ik op een gigantisch internationaal vliegveld verdwaald raak (in elke droom is het volkomen anders) en het is doodeenvoudig voor mij om in een willekeurig vliegtuig te stappen naar een willekeurige bestemming, en ik droom vaak dat ik een enorm groot, oud, half ingestort huis koop (ter grootte van een fabriek of zo) en daar wat van wil maken.Ook deze dromen zijn telkens volledig anders met hoe het huis er uit ziet, maar volgens mij stonden 2 er van in Deventer, ook al herkende ik het alleen maar aan de vorm van de straten. (De panden zagen er heel anders uit.)
Noice!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het kasteel-effect zo snel ff niet terug, maar dit was het ongeveer.
Kut zeg....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk niet graag terug aan mijn schooltijd. Sterker nog, nog voor ik naar de mavo ging had ik een 'nachtmerrie' dat ik gepest zou worden. En het kwam uit
Ik durfde dat niet, al had ik wel eens iemand bij de keel tegen de muur omhoog geduwd. Toen werd het ook minder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut zeg....
Ik ben op de basisschool continu gepest en in elkaar geslagen. Op de havo ging dat ook een tijdje door tot het een keer finaal rood voor mijn ogen werd en ik een pestkop finaal in elkaar gebeukt had.
Toen kreeg ik ook wat vrienden die me steunden.
Heerlijk nummerquote:
Van mavo naar HBO? Nice!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet, al had ik wel eens iemand bij de keel tegen de muur omhoog geduwd. Toen werd het ook minder.
Ik had wel vrienden, dus dat was an sich wel goed. Op het HBO ging het beter.
M'n zoontje zat gisteren o.a. hier naar te luisteren:quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helemaal goed , RaMMen dan !!![]()
Wtf?!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mavo naar HBO? Nice!
Op de basisschool mocht ik nauwelijks terugvechten, want dan zou ik het uitlokken!
Ik lag een keer onderop en iemand zat op me in te beuken terwijl een hele kring om ons heen hem zat aan te moedigen.
De directeur zag op afstand wat er aan de hand was en kwam heel langzaam ongeļnteresseerd met zijn handen op de rug aangekuierd terwil hij overdreven wat plantjes en struiken ging zitten bekijken.
Hij keek het schouwspel even an en zei tegen die bullebak: "Niet in z'n gezicht he.", en kuierde zo weer weg.
Achteraf zei hij dat hij dat deed omdat ik voor mezelf moest leren opkomen.
1) Hoe kun je dat als je onderop ligt?
2) Als ik iets terug deed, was ik altijd degene die in de problemen kwam.
quote:
Wat dan ?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Awwquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk niet graag terug aan mijn schooltijd. Sterker nog, nog voor ik naar de mavo ging had ik een 'nachtmerrie' dat ik gepest zou worden. En het kwam uit
Wow traumatischquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mavo naar HBO? Nice!
Op de basisschool mocht ik nauwelijks terugvechten, want dan zou ik het uitlokken!
Ik lag een keer onderop en iemand zat op me in te beuken terwijl een hele kring om ons heen hem zat aan te moedigen.
De directeur zag op afstand wat er aan de hand was en kwam heel langzaam ongeļnteresseerd met zijn handen op de rug aangekuierd terwil hij overdreven wat plantjes en struiken ging zitten bekijken.
Hij keek het schouwspel even an en zei tegen die bullebak: "Niet in z'n gezicht he.", en kuierde zo weer weg.
Ja dit was idd wel 1 van de heftigere dingen in mijn leven. Maar sowieso nog wel meer meegemaakt.quote:
Dan heb je het erger gehad dan ik, wat een klootzak. Wel goed dat hij zijn portie gehad heeft! Ik was gewoon een angsthaas.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mavo naar HBO? Nice!
Oh echt?quote:
Ik was ook echt een angsthaas, maar kon behoorlijk ontploffen als men te ver ging.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je het erger gehad dan ik, wat een klootzak. Wel goed dat hij zijn portie gehad heeft! Ik was gewoon een angsthaas.
[..]
Oh echt?
* TheStigsDutchCousin even zoeken gaat
Dat is wel naar jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ook echt een angsthaas, maar kon behoorlijk ontploffen als men te ver ging.
De pest is dat de tirannieke houding van die directeur mijn angsten enorm verergerden.
Ik lag op een gegeven moment 6 weken in een ziekenhuis wegens een onverklaarbare buikpijn.
Kwam allemaal door de spanningen.
Ja en dan zijn er zat mensen die drammen van dat je een volwassen vent bent en de schuld van je problemen niet bij je jeugd neer mag leggen, yada yada yada.quote:
Ahw, wat schattigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan zijn er zat mensen die drammen van dat je een volwassen vent bent en de schuld van je problemen niet bij je jeugd neer mag leggen, yada yada yada.
Je jeugd vormt wie je bent.
Zo, en nu een Berenburg!
De koters slapen hier. Mini-ToT heeft z'n vriendinnetje weer te logeren hier en ze liggen samen naast zijn bedje op de grond op 2 matrassen naast elkaar te slapen!
Ja ik had die andere van Doom ook nog open staan hier om later te beluisteren!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, wat schattig
Ik zit nu muziek te luisteren
Build-up in deze is zo goed
Mick Gorden is een FVCKING legendquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had die andere van Doom ook nog open staan hier om later te beluisteren!
Het lijkt er wel op, alleen iets teveel... techno erin? Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat je dit ook wel kunt waarderen?
Ik vind het wel lekker!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, alleen iets teveel... techno erin? Klinkt niet verkeerd
Zo eens luisterenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
Ook erg tof!
Zeker het moment dat die ene verschijnt!
De muziek is een compilatie, de losse nummers heb ik ook wel.
Dat ookquote:
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT:
Deze is ook hard en snel
Charlyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen
Kan niet zwaaien want moet handen op oren houden
Van dat filmpje?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Charly
Waar komt de herrie vandaan?
En hee!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen
Oh, niet gekliktquote:
quote:
Ik wel, is niet eens zo extreem.quote:
De muziek.. schrok er vanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Charly
Door de TT?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
Elke keer als ik dit topic open hoor ik de stem van Herman Finkers
Goed gaat het met Charly?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De muziek.. schrok er van![]()
Goedemorgen Gianni
Het volgende topic gaat vast over of u ook kussentjes verkoopt!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
Er is ook geluid?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
@Seven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Het volgende topic gaat vast over of u ook kussentjes verkoopt!
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Check ik later vandaag!
GOEIEMORGENquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen
Hoihoi Sjaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Charly
Hoooiquote:
Mailyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:15 schreef maily het volgende:
[..]
Goeiemorgen
[..]
GOEIEMORGEN![]()
[..]
Hoihoi Sjaan
[..]
Hoooi
Lovkequote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:20 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Ik draai me tóch nog ff weer omte moe nog...
Briljant!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Het volgende topic gaat vast over of u ook kussentjes verkoopt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Briljant!Is dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe komt dat?
Oh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |