SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#keepthev12alive #pray4carsquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat
[..]
Zie je, zelfs zo brengt een EV ongeluk! GA TERUG NAAR FOSSIEL NU HET NOG KAN!!!!!!!
Plaatje in de OP ook ff aangepast.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Herman Finkers TT
ToT is gedurende dat dit topic open is mijn held
Bonuspuntenquote:
Als dit geen keihard n0iken wordquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dit geen keihard n0iken word
Gordon Murray Heldquote:
Ja, wij zijn ons een tweetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dit geen keihard n0iken word
Nou, ergens ook niet meer dan normaal, maar als je het gewend bent weet je niet beter.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
De Duitsers zijn echt wel erg beleefd in de correspondentie hoor! En weh je gebeente als je dat in de zakelijke wereld nalaat
Ah, dan heb je nog twee maanden om te verhuizen naar verwegiestan dat geen uitleveringsverdrag met Mofrica heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
Ah, de e-mail was voldoende. De boete kan ik over 2 fucking maanden verwachten!
Daarom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ergens ook niet meer dan normaal, maar als je het gewend bent weet je niet beter.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dan heb je nog twee maanden om te verhuizen naar verwegiestan dat geen uitleveringsverdrag met Mofrica heeft
Ja ik krijg tegenwoordig aardig de kriebels van hoe informeel je vaak in winkels en door bedrijven aangesproken wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ergens ook niet meer dan normaal, maar als je het gewend bent weet je niet beter.
Vereenzelviging met de klant, om een 'band' te creërenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg tegenwoordig aardig de kriebels van hoe informeel je vaak in winkels en door bedrijven aangesproken wordt.
Het ergste vond ik ooit een keer met een ziektekostenverzekering. Als je die belde, kreeg je Robert Ten Brink te horen: "Hee! Wat goed dat JIJ belt met (naam van verzekering). JIJ krijgt nu een keuzemenu te horen en JIJ kan op ieder moment JOUW keuze invoeren zodat JIJ zo snel mogelijk doorverbonden wordt met de afdeling van JOUW keuze!"
Telkens zo'n overdreven nadruk op JIJ, JOU en JOUW.![]()
![]()
Dat hele bericht vind ik al te lang duren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg tegenwoordig aardig de kriebels van hoe informeel je vaak in winkels en door bedrijven aangesproken wordt.
Het ergste vond ik ooit een keer met een ziektekostenverzekering. Als je die belde, kreeg je Robert Ten Brink te horen: "Hee! Wat goed dat JIJ belt met (naam van verzekering). JIJ krijgt nu een keuzemenu te horen en JIJ kan op ieder moment JOUW keuze invoeren zodat JIJ zo snel mogelijk doorverbonden wordt met de afdeling van JOUW keuze!"
Telkens zo'n overdreven nadruk op JIJ, JOU en JOUW.![]()
![]()
TLDRquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hele bericht vind ik al te lang duren.
Echt he!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hele bericht vind ik al te lang duren.
Het hangt heel erg af van het soort bedrijf en de persoon tegenover je.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Vereenzelviging met de klant, om een 'band' te creëren![]()
Maar soms wil je gewoon even Koning zijn
IKEA begon ermee in de jaren 70 of 80quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van het soort bedrijf en de persoon tegenover je.
Bij een tegeldump-toko vind ik het heel wat anders dan bij een verzekeringsbedrijf, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |