Ja eens, ik vind de selectieve verontwaardiging ook erg opvallend.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom niet ? Zijn evengoed betrokken partij in deze oorlog.
En dan nog.
al gebruikte ik een voorbeeld van jakkamakka om aan te tonen hoe je dezelfde gebeurtenis in het ene geval "corrupt" vindt en in het andere geval "ok".
wtf begin jij over stom NL voetbal ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef over_hedge het volgende:
Omdat het beetje vreemde manier van praten is.
Is een beetje als of Feyenoord - Ajax bezig is. En je de hele tijd over psv gaat zitten praten.
hoe je? Als in ik? Je hebt geen idee wat ik van de us en het politieke systeem vind..
Maar het is niet persoonlijk tegen jou hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet erg opvallend dat jij dat vind
Wat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
wtf begin jij over stom NL voetbal ?![]()
Ah hier gaan we weer ... je , jij, ik , jullie
Ze
Er worden hier continu opinies gepost maar uiteindelijk staat er niemand achter
grappig
Ja dat is dus al niet waar. En over israel al helemaal niet. Weet niet of je afgelopen tijd het nieuws in de gaten gehouden hebt. Maar het gaat nogal vaak over of israel te ver gaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar het niet persoonlijke tegen jou hoor.
Meer de algehele tendens.
Als Amerika oorlogsmisdaden pleegt dan wordt er amper over gesproken of mensen halen hun schouders op.
Nu Israël het doet hoor je er ook weinig over.
Maar als Rusland het doet begint iedereen te stampvoeten.
Wat weer een flagrante leugen is, want zaken als Abu Ghraib en Guantánamo of zelfs My Lai werden tot in den treure in de actualiteitenprogramma's besproken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar het is niet persoonlijk tegen jou hoor.
Als Amerika oorlogsmisdaden pleegt dan wordt er amper over gesproken of mensen halen hun schouders op.
ow nee ze beginnen zich af te vragen of Israel niet te ver gaatquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar het is niet persoonlijk tegen jou hoor.
Omdat het niveau van verontwaardiging nogal verschilt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is dus al niet waar. En over israel al helemaal niet. Weet niet of je afgelopen tijd het nieuws in de gaten gehouden hebt. Maar het gaat nogal vaak over of israel te ver gaat.
Maar dan nog is dat toch geen goede reactie. Hebben het nu over verkiezingen in rusland. Over dat het allemaal nogal corrupt is. Moet je toch mee eens zijn? Of vind je dat het niet corrupt is?
Wat de US wel of niet doet. Veranderd daar toch helemaal niks aan. Zelfs al zou de US het meest corrupte land van heel de wereld zijn. Veranderd dat toch niks aan Rusland. Dus waarom steeds naar een andere wijzen
Maar wat vind je nou van de verkiezingen in rusland? Verlopen die eerlijk? Vind je het logisch dat de tegenkandidaat niet mee mag doen? Dat is waar ik het probeer over te hebben. En niet over de US.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow nee ze beginnen zich af te vragen of Israel niet te ver gaat
Na 30000 bewuste burgerdoden
Nadat de rest van de wereld stemt voor een wapenstilstand, en de VS haar veto inroept zodat de burgerslachting ongestoord verder kan gaan, mét geld en wapens van de VS
Maar hey je mag nooit de VS vernoemen hoor
Je mag het best over de us hebben. Maar als ik iets vraag over Rusland. Dan is het enige antwoord wat ik steeds krijg JA MAAR DE US!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat het niveau van verontwaardiging nogal verschilt.
Het is constant maar wijzen naar Rusland en als er naar de tegenpartij wordt gewezen mag er niet over gesproken worden.
Dan wordt er weer geroepen dat het whataboutism is(valt hier in BNW wel mee) of het wordt goed gesproken.
Ja en ik begrijp wel dat ze dat doen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow nee ze beginnen zich af te vragen of Israel niet te ver gaat
Na 30000 bewuste burgerdoden
Nadat de rest van de wereld stemt voor een wapenstilstand, en de VS haar veto inroept zodat de burgerslachting ongestoord verder kan gaan, mét geld en wapens van de VS
Maar hey je mag nooit de VS vernoemen hoor
Kan je even aanduiden waar je eenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar als ik iets vraag over Rusland.
vraag over Rusland stelde ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef over_hedge het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)esidentsverkiezingen
Poeh gelukkig maar. Straks ging het nog mis voor Putin
Nee die verlopen niet eerlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou van de verkiezingen in rusland? Verlopen die eerlijk? Vind je het logisch dat de tegenkandidaat niet mee mag doen? Dat is waar ik het probeer over te hebben. En niet over de US.
En ook niet over israel.
Maar wat vind je nou van de verkiezingen in rusland? Verlopen die eerlijk? Vind je het logisch dat de tegenkandidaat niet mee mag doen? Dat is waar ik het probeer over te hebben. En niet over de US.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kan je even aanduiden waar je een
[..]
vraag over Rusland stelde ?
Welja, deze kandidaat had vooral een uitgesproken mening. En dat dan over zaken die rechtstreeks tegen Putin in gingen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee die verlopen niet eerlijk.
Maar aangezien de tegenstanders vaak gesponsord worden door andere landen kan ik me voorstellen dat je er in het landsbelang iets aan probeert te doen.
Ja ja maar volgens jou heeft het FvD toch ook banden met Rusland?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welja, deze kandidaat had vooral een uitgesproken mening. En dat dan over zaken die rechtstreeks tegen Putin in gingen.
Banden met het buitenland zijn niet aangetoond, zelfs door het kremlin zelf niet. Pure politieke afrekening
Dus Putin denkt aan het landsbelang. Oke.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee die verlopen niet eerlijk.
Maar aangezien de tegenstanders vaak gesponsord worden door andere landen kan ik me voorstellen dat je er in het landsbelang iets aan probeert te doen.
Nee, en de uitleg daar van staat in een video in de OP.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus Putin denkt aan het landsbelang. Oke.
Zou het in het belang van het land misschien niet handiger zijn om gewoon te stoppen met de oorlog. Zodat je het land echt kan helpen. Ipv een afgrond in helpen
En democratische verkiezingen zijn meer in het landsbelang dan een dictator. Die de volle macht heeft.
Putin doet een hoop. Maar dingen in het landsbelang doen staat vrij laag op de lijstje
En over Israël wordt ook niet bepaald gezwegen. Met het fake news verhaal over het ziekenhuis met 500 doden werd zelfs bewezen dat er soms iets te snel de wereld in wordt gebracht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat weer een flagrante leugen is, want zaken als Abu Ghraib en Guantánamo of zelfs My Lai werden tot in den treure in de actualiteitenprogramma's besproken.
Waarom stel je meteen een irrelevante wedervraag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ja maar volgens jou heeft het FvD toch ook banden met Rusland?
Is dat al aangetoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |