Ik vind Elensky zijn kop ook alt grappig, maar dat heeft voor de rest weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:09 schreef theguyver het volgende:
De kop van Tucker voor het eerste uur spreekt boekdelen.
Wie is dat?quote:Op maandag 12 februari 2024 12:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik vind Elensky zijn kop ook alt grappig, maar dat heeft voor de rest weinig toegevoegde waarde.
Precies ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wsl daarom dat menig westers leider zo snel met een statement boven water kwam na het Putin interview
Vooral Boris
Kan moeilijk zijn naam schrijven beginnend met het overwinningsteken van Rusland.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie is dat?
En ik bedoelde meer de uitdrukking die Tucker maakte.. van waar gaat dit over..
Het interview is massaal bekeken. Zal bij velen toch een zaadje van twijfel geplant hebben over de geloofwaardigheid van de westerse leiders en media.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies ja.
Die zien nu dat hun leugens doorgeprikt worden.
En ook die gaan niet toegeven dat ze de bevolking voor de gek houden.
Gewoon zeggen dat de ander liegt.
Daar zijn ze goed in.
Een ander beschuldigen van hetgeen je zelf doet.
Kan prima hoor.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kan moeilijk zijn naam schrijven beginnend met het overwinningsteken van Rusland.
Jup, die komen er een stuk beter vanaf dan Poetin.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het interview is massaal bekeken. Zal bij velen toch een zaadje van twijfel geplant hebben over de geloofwaardigheid van de westerse leiders en media.
Vandaar al die ontslagen in het medialandschap.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, die komen er een stuk beter vanaf dan Poetin.
Daar zal geen westerse leider op reageren, want hun leugens zijn nu doorgeprikt...quote:
En waarom denk je dat?quote:Op maandag 12 februari 2024 12:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het interview is massaal bekeken. Zal bij velen toch een zaadje van twijfel geplant hebben over de geloofwaardigheid van de westerse leiders en media.
Amper denk ik. Het was voor iedereen van te voren al lang duidelijk voor welk publiek dit "interview" gemaakt is; namelijk voor MAGA-isten en wappies. Twee groepen die toch al veel te diep in de complotfuik zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De wens was de vader van de gedachte waarschijnlijk.quote:
Ja maar veel dingen probeerde Tucker nog aan te halen maar Poetin gaf er veelal geen of een heerlijk wazig antwoord op.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Amper denk ik. Het was voor iedereen van te voren al lang duidelijk voor welk publiek dit "interview" gemaakt is; namelijk voor MAGA-isten en wappies. Twee groepen die toch al veel te diep in de complotfuik zitten.
Nee als je even goed leest welke media die ontslagen vandaan komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar al die ontslagen in het medialandschap.
Media Companies Have Slashed Over 20,000 Jobs In 2023
Denken een historische claim te hebben en die uitvoeren zijn ook twee verschillende dingen.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar veel dingen probeerde Tucker nog aan te halen maar Poetin gaf er veelal geen of een heerlijk wazig antwoord op.
Of precies het tegenovergestelde van wat hij had gehoopt.
Maar goed ik vraag me af wanneer Mongolië zijn claim op Rusland gooit.
Onder andere minder subscribers. De conclusie die ik zelf trek is dat ze te veel propaganda en woke verspreiden.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee als je even goed leest welke media die ontslagen vandaan komen.
Kan je beter de bedrijven zoals Warner Bros Discovery and Disney vragen waarom ze liever veel troep maken dan kwaliteit.
Je draait het dus naar je eigen straatje toe...quote:Op maandag 12 februari 2024 14:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Onder andere minder subscribers. De conclusie die ik zelf trek is dat ze te veel propaganda en woke verspreiden.
Conclusie de claim die Poetin dus maakt is onzin.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Denken een historische claim te hebben en die uitvoeren zijn ook twee verschillende dingen.
Zo'n beetje heel het Europese lappen deken is tot stand gekomen door dat soort claims.Met hier en daar wat extra gesnij na grote conflicten
Zei ik troep!quote:Op maandag 12 februari 2024 14:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Onder andere minder subscribers. De conclusie die ik zelf trek is dat ze te veel propaganda en woke verspreiden.
goh, je moet niet geloven wat Putin zegtquote:Op maandag 12 februari 2024 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Conclusie de claim die Poetin dus maakt is onzin.
En leugen nummer 1 kwam na zijn eerste zin al ik kan het in een halve minuut uitleggen wat bijna 2 uur duurde..
Om de redenen kunnen we gissen, feit is w dat hij er voor ontslagen is bij fox nadat hij schoorvoetend heeft moeten toegeven dat 'ie had gelogen.quote:
Zegt ntl niks over dit interview.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Om de redenen kunnen we gissen, feit is w dat hij er voor ontslagen is bij fox nadat hij schoorvoetend heeft moeten toegeven dat 'ie had gelogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |