SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjesBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:59 schreef rival het volgende:
Zat ik ineens met al m'n collega's naar de stream te kijken
that escalated quicklyquote:
You know me.quote:
*alvast het opblaasbare zwembad opblaast.quote:
ik ruik het weekend alquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. alweer 12 uur geweest... gaat rap
Ik ben net bijgekomen van die adrenalinerush van kaartjes kopen en 30 minuten volle bak focussen, dan gaat het pas rapquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. alweer 12 uur geweest... gaat rap
Het weekend wordt weer topquote:
werd ingenomen op vliegveldquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had jij niet even het mooie weer mee kunnen nemen?
Oke Gen Z.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben net bijgekomen van die adrenalinerush van kaartjes kopen en 30 minuten volle bak focussen, dan gaat het pas rap
quote:
Hopelijk schijnt in Griekjesland wel de zonquote:
heb je al geboekt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk schijnt in Griekjesland wel de zon
Nee, eerst M-A en dan ergens in mei boekenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet echt even eraan denken dat ik niet als een soort reuzengamba achter m'n beeldschermen zit.
Same.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef bitterbal het volgende:
ik deed net een poging om de was op te vouwen. Ben maar weer gaan zitten
Iedere dag een beetje vakantievibes?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zo'n campingwasrekje gekocht en ben ermee in mijn nopjes.
Flashbacks naar m'n jeugd op de camping.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere dag een beetje vakantievibes?
hij kijkt wel net zo boos als 4equote:Op donderdag 8 februari 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel snel typen met 20 pootjes.
Zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel snel typen met 20 pootjes.
mag ik er 1 van jou?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker.
Iemand zei dat laatst tegen me... dat ik zo snel kon typen via Whatsapp en ik dacht: is toch normaal ?
Maar vast niet als je maar 2 pootjes hebt, ipv 18 extra.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kijkt wel net zo boos als 4e
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kijkt wel net zo boos als 4e
quote:
weet zeker dat jij zo kijkt als je collega's bewegen of geluid makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik kijk altijd vrij neutraal, net als deze smiley![]()
Of vaak deze:
Ja, dat kloptquote:
Ja, dat is wel waarquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet zeker dat jij zo kijkt als je collega's bewegen of geluid maken
jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar![]()
Beetje hetzelfde als jij smekgeluiden naast je hoort
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar![]()
Beetje hetzelfde als jij smekgeluiden naast je hoort
Adem eens door je tenen en kom tot rust.quote:
unclench your jaw....quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Adem eens door je tenen en kom tot rust.
Schouders naar beneden en een rechte rug.
Oh ja, heel belangrijkquote:
Toch jammer dat m'n sportschool alleen op matige tijdstippen pilates geeft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, heel belangrijk![]()
Span je buikspieren aan, naar je wervelkolom en je wervelkolom naar je navel...
Jammerquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch jammer dat m'n sportschool alleen op matige tijdstippen pilates geeft.
Ik weet nogsteeds niet hoe ik mn buikspieren moet aanspannenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, heel belangrijk![]()
Span je buikspieren aan, naar je wervelkolom en je wervelkolom naar je navel...
Trainen van je core: buik/ billen/ benenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef bitterbal het volgende:
waar is pilates allemaal goed voor?
ik weet niet hoe ik dit normaal kan uitleggenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet hoe ik mn buikspieren moet aanspannen![]()
Uitzetten kan ik, maar aanspannen....
wordt je er ook leniger van?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trainen van je core: buik/ billen/ benen
Met eigen lichaamsgewicht
Ik vind het erg fijn
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dit normaal kan uitleggen![]()
Je buik inhouden, maar dan met andere spieren dan waarmee je je buik inhoudt.
Kalme belasting met lichaamsgewicht, is vooral heel beheerst en op je ademhaling oefeningen uitvoeren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef bitterbal het volgende:
waar is pilates allemaal goed voor?
Als je je best doet wel.quote:
Zeg maar dat je iemand anders zijn buik inhoudt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar voor echte lenigheid is bodybalance of yoga meer geschiktquote:
Zucht, ja oke is goed Fles.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg maar dat je iemand anders zijn buik inhoudt?
Ik zei toch dat ik het niet normaal kon uitleggenquote:
Met je kutspieren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Antwoord terug met: welke opdracht ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg gister mail met opdracht met deadline voor morgen.
Ik bevestig opdracht en deadline.
Krijg bevestiging van de bevestiging.
Krijg net de vraag of alles in orde is en of ik de opdracht echt kan doen.
Hier krijgen mensen de zenuwen van he.
ik denk dat zij de zenuwen hebben eigenlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg gister mail met opdracht met deadline voor morgen.
Ik bevestig opdracht en deadline.
Krijg bevestiging van de bevestiging.
Krijg net de vraag of alles in orde is en of ik de opdracht echt kan doen.
Hier krijgen mensen de zenuwen van he.
Goedemiddag Los,quote:
Je legt het vast prima uit. Ik snap gewoon niet hoequote:Op donderdag 8 februari 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik met Nidra beginnen. Pilates kan je goed rustig opbouwen an sich, maar de oefeningen kunnen best pittig zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ja ik was ook aan het kijken of Yoga Nidra of Pilates iets voor mij is straks.
Lage belasting etc.
Ah thanks voor de tipquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ik met Nidra beginnen. Pilates kan je goed rustig opbouwen an sich, maar de oefeningen kunnen best pittig zijn.
Yoga Nidra lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ja ik was ook aan het kijken of Yoga Nidra of Pilates iets voor mij is straks.
Lage belasting etc.
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ik met Nidra beginnen. Pilates kan je goed rustig opbouwen an sich, maar de oefeningen kunnen best pittig zijn.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Antwoord terug met: welke opdracht ?
Oh dat zou ook kunnen, of misschien allebei?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is Nidra éigenlijk meer meditatie. Denk dat Yin Yoga meer is wat je zoekt?
Ik vind dat uitdagend.. a.s. dinsdag heb ik weer Yin Yoga vanuit werkquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarbij hijs je jezelf in een houding die je een tijdje vasthoudt, kort door de bocht.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht, ja oke is goed Fles.
Als het je om dat laatste gaat, zou ik je eerste suggestie die je zelf heb gevonden meer passend vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen, of misschien allebei?![]()
Maar gaat me meer om de langzame rustige poses om te ontspannen
Is allang de deur uit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemiddag Los,
Hoe is het met de Skoda?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het je om dat laatste gaat, zou ik je eerste suggestie die je zelf heb gevonden meer passend vinden.
Soms vond ik Yin yoga nog best inspannend
Vaak bi-j te bangequote:Op donderdag 8 februari 2024 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja moet nog gewoon even goed uitzoeken en als ik iets ga doen even overleggen of dat een goed idee is of toch nog te zwaar.
Ja, het is ook niet perse makkelijk, maar ik denk wel dat het makkelijker is om laagdrempelig te houden dan pilates. Als "normaal gezond" kan je dan inderdaad jezelf uitdagen met de houdingen, maar als opbouwer kan je ze wat vriendelijker voor jezelf houden. Minder druk dan een oefening op je ademhaling in ieder geval.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat uitdagend.. a.s. dinsdag heb ik weer Yin Yoga vanuit werk
Dan ga ik allemaal dingen bedenken, waar ik helemaal niet over na wil denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |