SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wel een paar eighties-nummers he. Anders moet ik zo afkicken.quote:
Welkom livelink.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een paar eighties-nummers he. Anders moet ik zo afkicken.
Goede avond.quote:
Ja, ik moet er zelf ook weer aan wennen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Ik moet weer even wennen aan je UI hoor. Was ik al niet meer gewend.
Had je gewoon zin in iets anders?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik moet er zelf ook weer aan wennen.
Ja, ik had/heb vooral zin in het voorjaar en die sterren hadden te veel een associatie met de winter.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je gewoon zin in iets anders?
Komende dagen belooft niet veel beter te worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had/heb vooral zin in het voorjaar en die sterren hadden te veel een associatie met de winter.
Nee, ik weet het. Gisteren was nog wel lekker hier trouwens.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Komende dagen belooft niet veel beter te worden.
Klopt. Al werd het hier aan het eind van de middag wel weer koud.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Gisteren was nog wel lekker hier trouwens.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
Al dit soort muziek zit bij mij in het zelfde laatje van ongedefinieerd 60'er jaren.
Klinkt interessant. Kan mooi zijn, ik wens je alvast veel plezier.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik moest heel lang nadenken over de titel van deze. Ik ga morgen hiernaar toe
https://www.agnietenhof.n(...)wood-mac-09-02-2024/
Ik ben benieuwd.
Was je verkleed als Sinterklaas?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
We hadden vanmiddag van 16.00-18.00 een carnavalsborrel. Ben nuchter gebleven.
Was wel gezellig. Sommige herkende me meteen,en sommigen niet.
Nee, ik was als Freddy Krueger.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je verkleed als Sinterklaas?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
Ai, dit is het 80'er jaren-nummer? Ik ken het niet. Ik gok op Apolonia Six of zo.
Komt dat dagelijks dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dagelijkse dosis Loveboat ook weer gehad
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
Toontje Lager - Ben jij ook zo bang!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik was als Freddy Krueger.![]()
Ik zal zo een foto posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]ScarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik had hier op gestemd voor de top 80, maar die heeft het niet gehaald.quote:
Zonde. Welke top 80 was dat?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hier op gestemd voor de top 80, maar die heeft het niet gehaald.
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Ik doe altijd mijn best om iets leuks te verzinnen.quote:
Dat is je goed geluktquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best om iets leuks te verzinnen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is je goed gelukt![]()
Rick Astley![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Je krijgt toch spontaan zin om te dansen als je zo’n SAW-productie hoort?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon was zaterdag vergeten dat hij naar een carnavalsfeest moest en had dus ook niks om zich te verkleden. De kledingkast van de zus van zijn vriend bracht uitkomst.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon was zaterdag vergeten dat hij naar een carnavalsfeest moest en had dus ook niks om zich te verkleden. De kledingkast van de zus van zijn vriend bracht uitkomst.
[ afbeelding ]
Kiek danquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat lachwekkende tasje op die manier gedragen maakt het helemaal af
Maar was het wel een leuke film?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben vorige week naar de film Priscilla geweest. Een grotere tegenstelling met de Elvis-film kun je je bijna niet voorstellen. De waarheid over het leven van Elvis zal wel ergens in het midden liggen.
Tja, wat moet ik zeggen. Leuk was het woord niet. Het schetste een beeld van een heel jong en eenzaam meisje, die door Elvis werd vernederd en die volledig werd genegeerd door de familie en vrienden van Elvis als hij een film aan het draaien was.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar was het wel een leuke film?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik zeggen. Leuk was het woord niet. Het schetste een beeld van een heel jong en eenzaam meisje, die door Elvis werd vernederd en die volledig werd genegeerd door de familie en vrienden van Elvis als hij een film aan het draaien was.
Hoewel hij natuurlijk wel mooie liedjes heeft gemaakt ooit ben ik verre van fan van hem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik zeggen. Leuk was het woord niet. Het schetste een beeld van een heel jong en eenzaam meisje, die door Elvis werd vernederd en die volledig werd genegeerd door de familie en vrienden van Elvis als hij een film aan het draaien was.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
Bruce Springsteen - Dancing in the night
Tja, hij had ook wel een verknipt leven. Zelfs was hij denk ik ook niet echt gelukkig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoewel hij natuurlijk wel mooie liedjes heeft gemaakt ooit ben ik verre van fan van hem.
Hij deed een kunstje met zijn liedjes, maar hij meende er geen sodemieter van.
Ik kan overdag niet naar de top 80 luisteren, maar het was sowieso een overdosis van U2, Stones en Bruce, ja.quote:
En way too much Madonna ook. Op zich wel veel fijne muziek, maar ik snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan overdag niet naar de top 80 luisteren, maar het was sowieso een overdosis van U2, Stones en Bruce, ja.
En ook Tina hoorde ik iets te vaak. Leuk zo'n top, maar ik kwam er ook achter hoeveel nummers ik in die tijd juist niet zo leuk vond.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef livelink het volgende:
Je doet het erom, he Melting. Weer zo'n nummer van Julio Iglesias
Ddm zei al zoietsquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef livelink het volgende:
Je doet het erom, he Melting. Weer zo'n nummer van Julio Iglesias
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
Olivia Newton John - Hopelessly devoted to you
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Beneden alle peil![]()
Boudewijn had veel liedjes die lekker klonken, vind ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
Alles loopt gewoon lekker in deze tekst. Zo fijn om te horen.
Zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Boudewijn had veel liedjes die lekker klonken, vind ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
Thank God I'm a country boy - John Denver
Ik ken hem volledig uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
Alles loopt gewoon lekker in deze tekst. Zo fijn om te horen.
Ja, niet als je me nu zou vragen om het te zingen, maar wel als ik het hoor dat ik elke volgende regel weet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken hem volledig uit mijn hoofd.
Ik speelde vroeger sowieso wel behoorlijk wat nummers van Boudewijn
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
The (new) Seekers a world of our own
Mooie stem heeft hij toch, met dat kraakje erin.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Die andere beestjes waren het.
[ afbeelding ]
Ja, het koortje was niet nodig geweest.quote:
Goedemorgen brother.quote:
Hier gaat het ook goed. Bijna weekend.quote:
Goedemorgen Symph.quote:
Jawel, dus collega belde toen Symph vrij was. Hij kon collega er vrij makkelijk doorheen loodsen, dus het was uiteindelijk snel opgelost.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Deze week geen problemen met de systemen?
Vooraf-track om 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - More Or Less
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ah, ik heb ook wel een paar keer Rudolf gegeten. Best lekker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:56 schreef Fogel het volgende:
Eerst even Rudolf eten en straks meeposten
En ook qua titelquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Kylie Minogue - Your Disco Needs You
Het vorige nummer en dit nummer hebben veel met elkaar te maken. Qua sound, maar ook de schrijvers: voor beiden zijn dat Guy Chambers en Robbie Williams.
Het lijkt wel een ander nummer te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat zowel in z'n album- als singleversie heerlijk is:Tom Jones - Sex Bomb (Peppermint Disco radio mix)
Er zit een sample in uit All American Girl, of hoe dat nummer ook heet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt wel een ander nummer te zijn.
Ah ja, ik hoor het nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit een sample in uit All American Girl, of hoe dat nummer ook heet.
Zeker een fijn nummer jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
Lekker. Ik hoorde dit nummer gisteren toevallig en ik was vergeten hoe lekker dit was.
Ik vind het wel een fijne bandquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Een spontaan Heart-blokje want ik zie nu net dat ik drie nummers met Heart in de titel heb geselecteerd. Deze band draai ik veel te weinig. Dit is van m'n favoriete nummers van ze; een albumtrack die nooit een single werd:Keane - Black Burning Heart
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne band
Ja, ik heb er iets over gezien indertijd. Ik denk in de top2000 a go goquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Groot gemaakt door Feargal Sharkey, maar deze uitvoering is van de zangeres die het nummer schreef:Maria McKee - A Good Heart
Hierna een verzoekje van Symph.
Oei... het is gelukkig bijna voorbijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Op haar eigen hit schreeuwt ze een stuk meer. Ik kan niet tegen haar stem
Het gekke is, zoals ze het zingt verwacht je niet dat ze het zelf geschreven heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei... het is gelukkig bijna voorbij
Dat lijkt me heel gaafquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:30 schreef Fogel het volgende:
Was gister bij meerdere concerten, maar de afsluiting was geweldig, Duke Ellington covers met een 70-koppig koor en 19 man/vrouw in de band, voornamelijk blazers
Oh, dat klinkt inderdaad heel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:30 schreef Fogel het volgende:
Was gister bij meerdere concerten, maar de afsluiting was geweldig, Duke Ellington covers met een 70-koppig koor en 19 man/vrouw in de band, voornamelijk blazers
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt inderdaad heel indrukwekkend.
Thomas heeft veel tofs, maar ook veel raarsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe muziek uit het land waar Fogel verblijft:Thomas Dybdahl - Graffiti Boy
De man heeft zelfs een eigen FOK!-topic, dus liefhebbers overal.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thomas heeft veel tofs, maar ook veel raars
Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Bijzonderquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Nounou, het kwam van mijn vriendin, dus ik ben onschuldig! Don’t shoot the messengerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Een bepaalde luisteraar - ik noem geen namen Fogel - heeft een verzoekje van 7:47 minuten aangevraagd. Dat komt er zo aan. Eerst even deze:Lighthouse Family - Raincloud
‘Det en fantastisk fin låt’, aldus mijn vriendin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:40 schreef DJ11 het volgende:
@:Fogel mag dit zelf Fogels vriendin mag dit zelf allemaal uitleggen en toelichtenSivert Høyem - The Rust
Zeg haar maar dat hier een fan zitquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
‘Det en fantastisk fin låt’, aldus mijn vriendin.
En we gaan over anderhalve week naar het releaseconcert van het nieuwe album.
‘Tusen takk’’ van mijn vriendin aan @:dj11
En dan ook nog een band straks met een echtpaar plus rare leestekens. Dat moet wel Daði & Gagnamagnið zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog even bij de ø's, ä's en dat soort leestekens. Want Pål Waaktaar is niet alleen lid van A-ha, maar heeft (onder anderen) met z'n vrouw nog een band: Savoy. En die maakt leuke muziek, zoals dit nummer:Savoy - Under
Die ken ik dan weer niet. En zo te zien is dat IJslands. We gaan Scandinavië zo verlaten (en niet zo'n beetje ook).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan ook nog een band straks met een echtpaar plus rare leestekens. Dat moet wel Daði & Gagnamagnið zijn.
Je kent ze wel. Van het songfestival 2021 (en 2020)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. En zo te zien is dat IJslands. We gaan Scandinavië zo verlaten (en niet zo'n beetje ook).
Niks raars aan die leestekensquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan ook nog een band straks met een echtpaar plus rare leestekens. Dat moet wel Daði & Gagnamagnið zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Fogel het volgende:
Oh, en vonden jullie ook dat die 7:47 veelste snel voorbij waren?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Fogel het volgende:
Ik kende het nummer niet, maar dit klinkt wel lekker, ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
INXS heeft een grote reeks remixes van hun hits gebundeld en opnieuw uitgebracht. Deze vind ik wel lekker:INXS - Taste It (Youth 12-inch mix)
Het verveelde geen moment in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Fogel het volgende:
Klopt toch. 4:42 minuten, ongeveer tien seconden korter dan de albumversiequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit is gelabeld als "7-inch edit", maar ik betwijfel dat bij nader inzien(eerder een albumversie)
Waar is MadMaster als je ‘m nodig hebt?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit is gelabeld als "7-inch edit", maar ik betwijfel dat bij nader inzien(eerder een albumversie)
Ja nou, zeg datquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:03 schreef Melting het volgende:
Niet zo maar te laat, maar het is veel te laat.....
Ik had het al even opgezocht op discogs.com (ideale website voor dat soort info). Medio jaren 90 waren singles van dik 4,5 minuut helemaal geen uitzondering.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar is MadMaster als je ‘m nodig hebt?
Vroeger waren dingen beter?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had het al even opgezocht op discogs.com (ideale website voor dat soort info). Medio jaren 90 waren singles van dik 4,5 minuut helemaal geen uitzondering.
Nou ja, de periode tot pakweg 1998 was gewoon een tijd dat mensen muziek nog fysiek aanschaften. Met de komst van streaming werd de aandachtsspanne korter. Is echt onderzoek naar gedaan. Tegenwoordig heb je singles van amper 2,5 minuten.quote:
Tsja… What has been heard….quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Deze moest ook weer eens even:The Shamen - Ebeneezer Goode (Beat edit)
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Fogel in het kader van komkommertijd... Ik hoop dat ik de goede versie te pakken hebChumbawamba - Pickle
Geinig welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Fogel in het kader van komkommertijd... Ik hoop dat ik de goede versie te pakken hebChumbawamba - Pickle
A cucumber looks so somberquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Net als Savoy (o.a. Pål Waaktaar en z'n vrouw) wordt ook deze band door een echtpaar gevormd. Vorig jaar al herhaaldelijk gedraaid, o.a. met YOLO. Nu is er een nieuwe single:Freedom Fry - Concombre
Ze vind dat dit een mashup met pickle had kunnen zijn… en zingt steeds ‘pickle’.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Net als Savoy (o.a. Pål Waaktaar en z'n vrouw) wordt ook deze band door een echtpaar gevormd. Vorig jaar al herhaaldelijk gedraaid, o.a. met YOLO. Nu is er een nieuwe single:Freedom Fry - Concombre
Ik vond ook dat het een mashup had kunnen zijn en heb niks gedronken nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze vind dat dit een mashup met pickle had kunnen zijn… en zingt steeds ‘pickle’.
Denk dat ze gewn wijn meer krijgt vanavond
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze vind dat dit een mashup met pickle had kunnen zijn… en zingt steeds ‘pickle’.
Verstandigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is er erg blij mee moest ik doorgevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Nog een Noors nummer, verzoekje van de vriendin van Fogel:AURORA - The Conflict Of The Mind
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is er erg blij mee moest ik doorgeven
Maakt niet uit of het past of niet. Fijn dit nummer weer eens te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb hierna weer een nieuw nummer in de aanbieding en er is werkelijk niets dat er ook maar een beetje bij te past. Dit was het beste dat ik kon bedenken als inleiding...Taco - Puttin' On The Ritz
Heel fijn, heerlijke one day fly uit onze jeugdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het past of niet. Fijn dit nummer weer eens te horen.
Oh ja, dat is wel een van de favoriete bands van mijn zoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze formatie maakt al jaren geweldig leuke, eigenzinnige muziek. Deze nieuwe track - met een album op komst - is geen uitzondering:Caravan Palace - Fool
Ik vind dit.... bijzonder klinken. Luistert niet echt lekker, vind ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een van de favoriete bands van mijn zoon.
Hij heeft smaak. Ze hebben alweer een aantal nieuwe nummers uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een van de favoriete bands van mijn zoon.
Het is Electro Swing. Ik heb een hele uitleg erover gehad van hem. Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit.... bijzonder klinken. Luistert niet echt lekker, vind ik.
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is Electro Swing. Ik heb een hele uitleg erover gehad van hem. Ik vind het wel leuk.
Muziekstijl die teruggrijpt op de swing-sound uit pakweg de jaren 30 en 40. Je zou dat nummer van Taco er ook kunnen scharen, net als veel muziek van Caro Emerald.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag niet in de albumversie, zoals vorige keer, maar in de single-edit, waarin eigenlijk niets wezenlijks ontbreekt. Van hun aanstaande nieuwe album Nonetheless:Pet Shop Boys - Loneliness (radio edit)
Als dit een Nederlander is, waarom staan er dan 2 puntjes op de a?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijk relaxt liedje van een jonge Nederlander, met ook nog eens een heel prettige stem:Säm Wilder - Usually
Vönd -ïë, lëük, dënk ïkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Als dit een Nederlander is, waarom staan er dan 2 puntjes op de a?
Black Betty?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel vast in het vooruitzicht: een uitvoering van een nummer dat in 1941 werd geschreven. Dat is straks de slotsong.... Sluit mooi aan op de Golden Oldies die daarna volgen bij Melting
Hij wilde incognito zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Sam wil der gewoon puntjes opquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hoort het zo wel
Eerst nog even dit pareltje:Billy Joel - Turn The Lights Back On
Kun je winnen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Fogel het volgende:
We luisteren mee, maar spelen ondertussen bordspellen
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Deze kwam ik net tegen op facebook![]()
[ afbeelding ]
White cliffs of Dover.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Een gloednieuwe cover van een nummer dat oorspronkelijk uit 1941 stamt: (There'll Be Bluebirds Over) The White Cliffs of Dover, gemaakt voor één of andere Apple-serie:Florence + The Machine - White Cliffs Of Dover
... de slotsong van vandaag.
Ga ze eens kijken als je de kans hebt. Naast dat het een mooi nummer op heeft geleverd, zijn ze ook mooi om te zien.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |